Runkkauksen SM -81 (sis. puhelun SM-mitalistille)

Sitä ihmettelen, että mistä tuo P.Leppänen saatu mitallistiksi, kun siinä kuvassa lukee, että kolmas on joku A.R. tai A.P. Riihimäeltä :rolleyes:

Leeco sanoi:
Mitäköhän tuloksia tulis jos pääsis upottamaan lämpimään karvarönttöseen melan esim. 3viikon inttikineksen jälkeen (omiin tutkimuksiin pohjautuen n.0-5S):love:
Intin karvalakkia, eli ns. norsun vittuako tarkoitat?

Joona sanoi:
Intin karvalakkia, eli ns. norsun vittuako tarkoitat?

Sitähän sitä aina lomilla vedeltiin, mitä niillä naisilla tekee kun paljon parempaa on tarjolla:rock:

Ps: vähän sylkiä väliin niin luistaa paremmin

Nonii onhan se meidänki tuppukylä päässy maailmankartalle :lol2:
Sm vitosen näin just tänä aamuna kylällä :D
Mutta hyi helvetti koko kisalle :urjo:

"Mistä te saitte mun numeron??!??"
:lol2: :lol2: :lol2:

VOI saatana mua hävetti toi haastattelu :D "MItä helvettiä tää on?", "Mistä te ootte saanu mun numeron?". "Enmä tommosia muista?". Äijä oli vaikeena ku mikä :D Sirpa ja Ursula :D Enmä muista siitä on niin aikaa..

Leeco sanoi:
Sitähän sitä aina lomilla vedeltiin, mitä niillä naisilla tekee kun paljon parempaa on tarjolla:rock:

Ps: vähän sylkiä väliin niin luistaa paremmin
Siitä sissimuonapakkauksessa olleesta kiisselistä ja muovipussista sai tehtyä hyvän römpsän. Oli vielä mukavan lämminkin, jos heti valmistuksen jälkeen meni käyttöön. Tärkeintä oli vaan laittaa tupla-annos sitä jauhetta.

edit. Tosin toi oli enemmänkin leirille suunnattu viritys.

henkilökuvat SM-tason miehistä

Olikohan lehden jutussa muiden osallistujien (Riihimäkeläisten) kuvia ?? Joku ko. lehden omistava henkilö vois scannata ne ja laittaa jakoon. Ties vaikka tunnistais paikallisen "julkkiksen".

Sitten ei muuta kuin julkkiksia bongaamaan.

Linkki koko artikkeliin on tuolla Hauskoja kuvia netistä threadissä mutta se ei toimi enää. Jos osaa hyvin googlettaa niin saattaa löytää.

:hyper: Siinä olis kunnon ukki :evil: :D

Heh, upee toi haastattelu. Ei oikeen juttu irtoo. Ei kuitenkaan lyönyt luuria korvaan. Mä en tajua tota voittajan aika 3,2sek. Onko ne alottanut löysänä vai mistä se on alkanut? Uskomatona.

Back
Ylös Bottom