Snowbe sanoi:
Tuo on aivan kammottava.
Samaten Honda CB 1300 S 80-luvun katteineen ja väreineen.
Kawasaki ZZR 1400 on kohtalaisen tylsän näköinen, muttei sentään ruma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Snowbe sanoi:
Grosskopf sanoi:Toi Powerhousun postaama Yamaha on tosiaan järjettömän hieno.
Tää olis ihan OK, jos joku vitun keila ei olisi mennyt heittämään siihen tollasta lamppua. Näyttää ihan Notre Damen kellonsoittajalta.Routa sanoi:
Powerhousu sanoi:Tää olis ihan OK, jos joku vitun keila ei olisi mennyt heittämään siihen tollasta lamppua. Näyttää ihan Notre Damen kellonsoittajalta.
Sehän tässä on tarkoitus. Eli omasta mielestä rumia. Mulle ainakin aika monet "ei oman maun mukaiset" on suorastaan rumia. Kaikki on siis suhteellista.tuosar sanoi:en ole liikenteessä nähnyt yhtään TODELLA rumaa....
ei minun makuuni malleja olen nähnyt sillointällöin.......
amf sanoi:Mites legendaarinen tsivuvaunu tsyndappi
neutraali sanoi:kaikki harlikat ja chopperit on "rumia", en ymmärrä mitä tekee pyörällä joka pärisee perkeleesti, mutta siinä ei ole tehoja. kesällä vituttaa ku niiden pitää vielä sitä välikaasua käytellä nuilla loso pyörillään. kunnon kyykky pyörä sen olla pitää tai sitten sellanen kyykky josta on tehty ns riisuttu malli eli katteita otettu veks. en muista millä nimellä sitä kutsuttiin, sanotaan vaikka että sellanen "bomber" malli.
Powerhousu sanoi:Tää olis ihan OK, jos joku vitun keila ei olisi mennyt heittämään siihen tollasta lamppua. Näyttää ihan Notre Damen kellonsoittajalta.
Ja ihmetyttää kyllä toi, miksi bemareissa käytetään niin paljon boxeria. Se pilaa minkä tahansa pyörän totaalisesti.
Ihan vaan sen takia, että 100% pyöristä joissa on bokserikone, näyttää tyhmältä. Mä oon kai niin kaavoihin kangistunut, että mun mielestä moottoripyörässä sylinterien kuuluu olla ylöspäin. Eli kaikki eteenpäin käännetytkin on perseestä. Esimerkiksi Ducatin Monster olis muuten ihan siisti, mutta se kone pilaa kaiken. Tuntuu musta ihan samalta kuin autoon laitettaisiin kolme pyörää. Autossahan kuuluu olla neljä pyörää, ja kaikki kolmepyöräiset näyttää paskalta. Koskee autoja ja moottoripyöriä.SerialLoser sanoi:Mutta jeesatkaa tyhmää, miksi bokserikone moottoripyörässä pilaa pyörän?
Onko hv tai vääntöä vähän vai ääni huono vai eikö se kestä?
Uncle Sam sanoi:Makee prätkä, mutta kilpitelineessä lukee "revi mut vittu irti tästä pyörästä!"
Kellään muuten kuvia tuolta messuilta? Tai netissä galleriaa noista messuista? Jotain kuvia löysin googlettamalla.