Rumat moottoripyörät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En tiedä sitten sopiiko tää oikein tänne, koska on tv-sarjaa varten tehty pyörä, mutta kauhea tää ainakin on. Nää kaikki vanhat viritykset joista on yritetty tehdä jotain lennokkaita ja/tai jollain tapaa tyylikkäitä, on jotain uskomattoman hirveää ja samalla naurettavaa.

Batbike

batbike4.jpg

Windjammerin katteet on jotain legendaarista, ne tekee pyörästä kun pyörästä komean :thumbs:
honda900a.jpg

Grosskopf sanoi:
Toi Powerhousun postaama Yamaha on tosiaan järjettömän hieno.

Olen samaa mieltä, joku pimeä syysilta,
kun näkee parkissa sellaisen, niin joutuu varmaan heittämään lastin sen päälle.

Ei nyt ruu rumia pyöriä edes mieleen.
Tai no, rottapyörä-harrikat on usein aika ankeita.

Triumph T3, ooooooohhhhhhhh:kuola: :kuola: :kuola:

BMW:n lähes koko mallisto. Alla muutamia esimerkkejä:

4.jpg

5.jpg

5.jpg

Tämä allaoleva R 1200 S on poikkeuksena lähes siisti (tosin ei vielä tuotannossa). Siinäkin tuo boxer-engine mättää ja pilaa muuten siistin pyörän:

5.jpg

Routa sanoi:
Tää olis ihan OK, jos joku vitun keila ei olisi mennyt heittämään siihen tollasta lamppua. Näyttää ihan Notre Damen kellonsoittajalta.

Ja ihmetyttää kyllä toi, miksi bemareissa käytetään niin paljon boxeria. Se pilaa minkä tahansa pyörän totaalisesti.

Powerhousu sanoi:
Tää olis ihan OK, jos joku vitun keila ei olisi mennyt heittämään siihen tollasta lamppua. Näyttää ihan Notre Damen kellonsoittajalta.

Ton muovinpalan vois kyllä etuhaarukasta repiä pois. Liekö tarkoituksella haettu laukkaavan hevosen piirrettä pyörään tekemällä haarukka konin kintun näköseksi...

yleensä rumiksi sanovat ne joilla ei ole omaa prätkää, tai sitten se oma on ainoa oikea....
onhan niitä (prätkiä) moneen makuun ja lisätäkseni vielä, en ole liikenteessä nähnyt yhtään TODELLA rumaa....
ei minun makuuni malleja olen nähnyt sillointällöin.......

Mites legendaarinen tsivuvaunu tsyndappi

Zundapp%20motorcycle.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tuosar sanoi:
en ole liikenteessä nähnyt yhtään TODELLA rumaa....
ei minun makuuni malleja olen nähnyt sillointällöin.......
Sehän tässä on tarkoitus. Eli omasta mielestä rumia. Mulle ainakin aika monet "ei oman maun mukaiset" on suorastaan rumia. Kaikki on siis suhteellista.

neutraali sanoi:
kaikki harlikat ja chopperit on "rumia", en ymmärrä mitä tekee pyörällä joka pärisee perkeleesti, mutta siinä ei ole tehoja. kesällä vituttaa ku niiden pitää vielä sitä välikaasua käytellä nuilla loso pyörillään. kunnon kyykky pyörä sen olla pitää tai sitten sellanen kyykky josta on tehty ns riisuttu malli eli katteita otettu veks. en muista millä nimellä sitä kutsuttiin:), sanotaan vaikka että sellanen "bomber" malli.

Mun mielestä ainakin tälläset on rumia:http://www.orangecountychoppers.com/occweb_ver2_choppers.php
Se juttuhan noissa pyörissä on se että niissä on sellasta nostalgista henkeä ja tärkein asia ei ole se kuinka paljon tehoja löytyy. Alunperin toi äänenvaimentamattomuus tuli siitä kun noita pyöriä rakenneltiin vähän vähävaraisemman väestön keskuudessa ja osat revittiin mistä sattuu, eivätkä koneet ja rungot välttämättä olleet samasta osoitteesta. Kutsutaan old scool choppereiksi:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=299100&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=1@sortCol=@ord=@id_bike_type=@id_make=164@id_model=@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=
Mielipidekysymys, mutta mun mielestä tollasissa pyörissä on just sitä nostalgiaa ja biker-henkeä.

Kaikki customit lähinnä oksettaa, supermotot, kyykyt ja streetfighterit ovat lähellä sydäntä. :)

En minäkään oikein rumaa pyörää keksi, tietenkin katteet on joissakin aika oksetukset, mutta ne on helppo vaihtaa.

Powerhousu sanoi:

Ja ihmetyttää kyllä toi, miksi bemareissa käytetään niin paljon boxeria. Se pilaa minkä tahansa pyörän totaalisesti.

He, meikä on sikäli pervo, että moni Bemari, cruiserit varsinkin, on musta vallan kerrassaan jees.
Mutta jeesatkaa tyhmää, miksi bokserikone moottoripyörässä pilaa pyörän?
Onko hv tai vääntöä vähän vai ääni huono vai eikö se kestä?

suzuki%20rg125%20gamma.jpg

Kyllä on kevaritkin ollut rumia. Kuvassa suzuki rg 125 gamma. Mutta kyllä taitaa goldwing olla rumin koskaan tehty pyörä.:urjo: Kyllä pyörän kuuluu olla joko kisakiree kyykky/streetfighter tai sitten joku custom lotkotin 2 litrasella v koneella.

Zone-sarja -42%
SerialLoser sanoi:
Mutta jeesatkaa tyhmää, miksi bokserikone moottoripyörässä pilaa pyörän?
Onko hv tai vääntöä vähän vai ääni huono vai eikö se kestä?
Ihan vaan sen takia, että 100% pyöristä joissa on bokserikone, näyttää tyhmältä. Mä oon kai niin kaavoihin kangistunut, että mun mielestä moottoripyörässä sylinterien kuuluu olla ylöspäin. Eli kaikki eteenpäin käännetytkin on perseestä. Esimerkiksi Ducatin Monster olis muuten ihan siisti, mutta se kone pilaa kaiken. Tuntuu musta ihan samalta kuin autoon laitettaisiin kolme pyörää. Autossahan kuuluu olla neljä pyörää, ja kaikki kolmepyöräiset näyttää paskalta. Koskee autoja ja moottoripyöriä.

On toi Kawa kyllä aika rumilus:
CRW_8630.jpg

Makee prätkä, mutta kilpitelineessä lukee "revi mut vittu irti tästä pyörästä!"
PICT1000.jpg

Kellään muuten kuvia tuolta messuilta? Tai netissä galleriaa noista messuista? Jotain kuvia löysin googlettamalla.

Uncle Sam sanoi:
Makee prätkä, mutta kilpitelineessä lukee "revi mut vittu irti tästä pyörästä!"

Kellään muuten kuvia tuolta messuilta? Tai netissä galleriaa noista messuista? Jotain kuvia löysin googlettamalla.

Tuo R6:sen kilpiteline on kyllä kuin jostain huonosta kauhuelokuvasta..

Käyppä www.moottoripyora.orgin foorumilla, sieltä löytyy linkkejä gallerioihin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom