Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toi kyllä ihan tähän threadiin mun mielestä kuulu. Onhan se vähän tylsä, mutta ei kyllä ruma ruma sillä tavalla kuin oikeasti rumat autot, kuten vaikka tämä:Bmw:n e90. Auto on yhtä inspiroiva muotoilullaan kuin corolla. Sit jengi ostaa hekumoissaan, kun siinä on bmw:n lätkät päällä... :D
Ei toi kyllä ihan tähän threadiin mun mielestä kuulu. Onhan se vähän tylsä, mutta ei kyllä ruma ruma sillä tavalla kuin oikeasti rumat autot, kuten vaikka tämä:
katso liitettä 70996
Saa ja olen tässä ketjussa itsekin monta kertaa niin tehnyt, mutta eihän tosta autosta voi mitenkään saada sillä tavalla rumaa, että se tähän ketjuun sopii. Ei se munkaan mielestä kaunis ole, mutta rumaksi haukkuminenkin menee vähän yli. Se on tavallinen, tunteeton, tylsä, ei kaunis, ei ruma.Eiks bmw:tä saa mollata? ;) :D
Ei se munkaan mielestä kaunis ole, mutta rumaksi haukkuminenkin menee vähän yli. Se on tavallinen, tunteeton, tylsä, ei kaunis, ei ruma.
Voin jotenkin ymmärtää, jos joku tykkää tosta Alfasta, mutta Fiat taas on niin uskomattoman ruma, kamala ja hirveä auto, etten todellakaan kehtaisi ajaa sellaisella, enkä edes istua kyydissä. Hävettäisi aika pahasti, jos joku näkisi mut sen kyydissä. Alfan kohdalla syyllistyin vähän oman mielipiteeni esilletuomiseen. Onhan se mun mielestä ruma, mutta ei kuitenkaan niin järkyttävän ruma, kuin moni muu. Osa syy siihen on varmaan se, etten tykkää Alfoista yhtään. Joku pitää Fiateja paskoina, joku Opeleita ja mulle se on Alfa romeo. Ja Pininfarina yksi yliarvostetuimmista muotoilijoista ikinä. On sillä muutama hienokin luomus, mutta suurin osa on ihan kamalia. Sama Alfojen kohdalla. Siellä on muutama ihan okei, mutta ei yhtäkään tosi hienoa ja suurin osa on karmeita virityksiä.Toi Alfa Spider ja Fiat Coupehan on oikeesti hienoja autoja :wtf: Housulla nyt on jäänyt rillit yöpöydälle!
Nonni, hieno auto täysin pilattu. Kummallakin vois vaikka ajaa niillä väreillä mitä ovat... mutta...
No niin niin! :DEtkös sää just tollasen vastaavan postannu hienot autot -ketjuun?;)