Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eihän? :lol2:

Juurikaan ei infoa löydy kun 2005 lopetettiin tuotanto, hmm I wonder why, mutta "pontiac aztek cassette player" googletus tuo tuloksia. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Breaking Badista tuttu Pontiac Aztec on myös aika magee.

katso liitettä 70974

23655927_79cdf41dc3_b.jpg

5.jpg

Tuo vimosessa kuvassa oleva autohan on uskomattoman tyylikäs!

800px-BMW-Z1.webp

Bmw on "onnistunut" joskus muotoilussaan

800px-BMW325XI_E90.webp

Bmw:n e90. Auto on yhtä inspiroiva muotoilullaan kuin corolla. Sit jengi ostaa hekumoissaan, kun siinä on bmw:n lätkät päällä... :D

Liitteet

• 120px-BMW325XI_E90.webp
    120px-BMW325XI_E90.webp
    3 KB · Katsottu: 1 787
Bmw:n e90. Auto on yhtä inspiroiva muotoilullaan kuin corolla. Sit jengi ostaa hekumoissaan, kun siinä on bmw:n lätkät päällä... :D
Ei toi kyllä ihan tähän threadiin mun mielestä kuulu. Onhan se vähän tylsä, mutta ei kyllä ruma ruma sillä tavalla kuin oikeasti rumat autot, kuten vaikka tämä:

ALFASPIDER2004_red2.webp

tai tämä:

01437394-photo-fiat-coupe-coupe-1-8-16v.webp

Ja toi E90 on muuten M-sportina varsin hyvän näköinen. Ihan kuin eri auto, kun tohon karvalakkimalliin vertaa.

M.webp

Ei toi kyllä ihan tähän threadiin mun mielestä kuulu. Onhan se vähän tylsä, mutta ei kyllä ruma ruma sillä tavalla kuin oikeasti rumat autot, kuten vaikka tämä:

katso liitettä 70996

Eiks bmw:tä saa mollata? ;) :D

Mielipiteillähän tässä ketjussa pelataan ja itse pidän tuota e90:tä yhtä rumana kuin corollaa. Sitä vastoin tuo linkittämäsi avo-alfa on kaunis ja kiinnostava auto.

Itse käsitän tämän kyllä ketjuna jossa listataan oikeasti todella rumat autot. E90 ei kyllä mene sinne oikein mitenkään. Ainoat BMW:t jotka ketjuun kuuluu ovat ehkä ne eräät compact 3-sarjalaiset ja sitten tietenkin tuo 5-sarjan GT.

E90 M3 onkin sitten hienoimpia autoja... jos hienommat on vaikka top 5% automalleista tms.

800px-2008-2010_BMW_M3_(E90)_sedan_05.jpg

Eiks bmw:tä saa mollata? ;) :D
Saa ja olen tässä ketjussa itsekin monta kertaa niin tehnyt, mutta eihän tosta autosta voi mitenkään saada sillä tavalla rumaa, että se tähän ketjuun sopii. Ei se munkaan mielestä kaunis ole, mutta rumaksi haukkuminenkin menee vähän yli. Se on tavallinen, tunteeton, tylsä, ei kaunis, ei ruma.

E: Ja haluan jostain syystä mainita, etten ole bemarimies, enkä ole ikinä omistanut yhtäkään BMW:tä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi Alfa Spider ja Fiat Coupehan on oikeesti hienoja autoja :wtf: Housulla nyt on jäänyt rillit yöpöydälle!

Ei se munkaan mielestä kaunis ole, mutta rumaksi haukkuminenkin menee vähän yli. Se on tavallinen, tunteeton, tylsä, ei kaunis, ei ruma.

Sehän tässä ketjussa ehkä onkin vikana, että tänne on jo aikaisemminkin postattu sellaisia autoja jotka eivät oikeasti ole rumia. Esimerkiksi sinun aikaisemmin laittamasi autot eli alfa ja fiat eivät minun mielestäni ole rumia, vaan oikeastaan hyvän näköisiä. Samalla tavoin tänne on postattu esim. nissan tiida ja toyota corolla, jotka eivät varsinaisesti ole rumia autoja vaan e90:n tavoin tavattoman tylsiä. Voisin jopa sanoa että Fiat Multipla on paremman näköinen auto kuin tiida, e90 ja corolla. Fiatissa on sentään jotain koukkua ja yritystä. Itse olen ruvennut arvostamaan autossa entistä enemmän muotoilua ja varsinkin sitä että siinä on jotain uutta. Tässä johtuen esim. aikaisemmin siivuuttamani sitikat ovat ruvenneet näyttämään entistä paremmilta.

Mulla on taas niin että ennen ei tavan bemarit ja audit kiehtoneet yhtään corollamaisen muotoilun takia ja esimerkiksi Alfan tyyliset oikeasti muotoillut autot näyttäneet paremmalta, mutta nykyään osaa arvostaa noita hillityn tyylikkäitäkin kuten uutta M5 mikä on omalla maltillsiella tavallaan helvetin tyylikäs.

Mitäh eikö tätä ole vielä täälä !?

2011-nissan-juke-left-side-front-three-quarters.jpg

Nissan "Puke"

Bongasin tuollaisen liikenteessä ja on vielä hirveämmän näköinen kuin kuvas :D

Zone-sarja -42%
Toi Alfa Spider ja Fiat Coupehan on oikeesti hienoja autoja :wtf: Housulla nyt on jäänyt rillit yöpöydälle!
Voin jotenkin ymmärtää, jos joku tykkää tosta Alfasta, mutta Fiat taas on niin uskomattoman ruma, kamala ja hirveä auto, etten todellakaan kehtaisi ajaa sellaisella, enkä edes istua kyydissä. Hävettäisi aika pahasti, jos joku näkisi mut sen kyydissä. Alfan kohdalla syyllistyin vähän oman mielipiteeni esilletuomiseen. Onhan se mun mielestä ruma, mutta ei kuitenkaan niin järkyttävän ruma, kuin moni muu. Osa syy siihen on varmaan se, etten tykkää Alfoista yhtään. Joku pitää Fiateja paskoina, joku Opeleita ja mulle se on Alfa romeo. Ja Pininfarina yksi yliarvostetuimmista muotoilijoista ikinä. On sillä muutama hienokin luomus, mutta suurin osa on ihan kamalia. Sama Alfojen kohdalla. Siellä on muutama ihan okei, mutta ei yhtäkään tosi hienoa ja suurin osa on karmeita virityksiä.

Nonni, hieno auto täysin pilattu. Kummallakin vois vaikka ajaa niillä väreillä mitä ovat... mutta...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lada Bohse
[
Bohse_Eurostar.jpg

bohse.jpg

ja armas Fiat Ritmo (huom konepellin ilmanautonaukon tarkasti harkittu sijainti)
virtualtuning_iena_10217_01.jpg

Lada itseasiassa on jo niin hirveä että tekisi mieli hankkia kesäautoksi:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom