Rullaluisteluaika alkaa kohta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Repe^
  • Aloitettu Aloitettu
Haa, sain äsken uudet luistimet (FILAt). Kiva päästä taas muutaman vuoden tauon jälkeen rullailemaan :). Suojat on tosin jonnekin hävinneet, joten parempi olisi olla kaatuilematta...

Joten kadut äkkiä puhtaiksi, että mä pääsen liikenteeseen :D.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt vedin jonkun päälle 15 km. Aluksi tuntui aika raskaalta, mutta kyllä siihen tottui. Niska vaan meni jotenkin lukkoon. Tyylissä hiomista.

Paraikaa harjakoneella putsaavat pyöräteitä.Pitäiskö tehä keväthuolto luistimil ja lähtee huomen kokeilemaan.Tietysti huomen tulee räntää taivaan täydeltä..

Viikonloppuna ekan 20km pitää käydä heittämässä. Oli tiet aurattu tai ei :)

Ei malta odottaa en oo kunnon aerobista talvella tehny muutakuin retkiluistelua sauvoilla joka oli kyllä ihan kivaa.

Juukeri sanoi:
mikä vika vanhoissa luistimissa on? jos ne on hyvät niin en ainakaan itse lähtisi laittamaan uusia. uudet rullat vaan alle ja tien päälle

Samaa mieltä.. Rullat ja laakerit uusiksi niin nehän käyvät uusista. Ellei sitten ne repeile jo ulkopuolelta :D

Repe^ sanoi:
Elikkäs viimekesänä innostuin kys. harrastuksesta ja aion seuraavan kesän tsempata kunnolla. Niin ajattelin vaan kysyä, että onko rullaluistelu yhtä tehokasta kuin esim, jouksu? Lenkkini mitä vedän on yleensä 22km ja sauvoilla olen rullaillut. Ja aika kovalla sykeellä varmasti liikaa, mutta kun ei sitä sykemittariin ole varaa. :rolleyes:
ei ole yhtä tehokasta aerobinen harjoite vaikka saatta välillä noustakin syke
ei ole myöskään hiihdon veroinen
eihän sileellä asfaltilla tasamaalla tarvita paljon mitään eteenpäin päästäkseen

Syke luistellessa nousee helposti ylös ja jaksan ainakin itse pidempää kuin juosten(ajallisesti). 1,5h sykkeellä 150 ei ole ollenkaan harvinaista ja tuntuu meno vielä mukavaltakin. Voi kyllä olla että toi juokseminen ei vaan ole mun juttu. 10 km juoksulenkki on jo aika saavutus, syke alle 150...130-140 väliin taitaa jäädä....

Mukavata rullailla kun ilmakin on kuin morsian!:rock: (Varsinkin kännykkä alushousuissa kun ei ole taskuja radiolle...:D )

Liitteet

• rulla.jpg
    rulla.jpg
    33,1 KB · Katsottu: 176
Täytyy ostaa sauvat niin voi olla vähän mukavempaa toi homma. ilman sauvoja luistelessa alaselkä huutaa armoa jo 10min jälkeen :D

Täytyy vaa keskittyä ettei sitten törkkää sauvaa toho jalkojen välii, ai saatana kun kovassa vauhdissa heittäis kasat asfaltille

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom