Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
äksy sanoi:Kovaa on koulutus ja varmaan shokki leppoisan AUK:n jälkeen. Vähän unta ja talvikurssilla kylmää viimaa! Oma kohokohta oli, kun käytin tilaisuutta hyväksi ja 16 päivän metsä- ja ampumaleirin lopulla kävin vääntämässä salaa paskat everstin asunnon normaaliin WC-pönttöön Pahkajärvellä, kun tilaisuus koitti! Lämmin sisävessa on hieno asia parin viikon tauon jälkeen..
äksy sanoi:Oma kohokohta oli, kun käytin tilaisuutta hyväksi ja 16 päivän metsä- ja ampumaleirin lopulla kävin vääntämässä salaa paskat everstin asunnon normaaliin WC-pönttöön Pahkajärvellä, kun tilaisuus koitti! Lämmin sisävessa on hieno asia parin viikon tauon jälkeen..
Saapas sanoi:Käsky kävi ja RUKkiin lähdetään! Jes jes! Kirveskomppania päämääränä.
Ne jotka on käyneet, niin kertokaapas kokemuksia paikasta.
Oliko paljon marsseja, gineksiä, leirejä, teoriaa ym. Plussat ja miinukset?
Olis kiva pikkusen tietää paikasta ennen kuin sinne kahden viikon päästä lähdetään. Vähän jänskättää kyllä..
Olihan se siellä joo ja kuuluu niihin, joiden kanssa olis mukava joskus vähän muistella er-uu-koo-aikoja pimeällä kujalla, ihan rehdisti kasvokkain -ilman natsoja. ;)Kuki sanoi:MBC78: Kurssini oli 210, Vapaus. Olikos vielä kouluttamassa yliltn Haikala? Vieläkin kys. herra saa niskavillani pystyyn, oli aika veemäinen tapaus suurimman osan ajasta. Toki hommansa osasi, mutta noin muuten sitten ei oltu samoilla aaltopituuksilla.
Integrandi sanoi:Edit: Niin ja joku tuolla mainitsi ettei kannata lähteä mukaan oppilaskuntatoimintaan. Luulen että tämä kyseinen hemmo ei itse ole mukana ollut. Itse olin mukana ja voin lämpimästi suositella. Tästä on mahdollisuus saada kaikenlaisia etuuksia ja joissakin paikoissa nämä heput palkitaan kuntoisuuslomilla (Haminasta taisi saada peräti 5 kpl kl:ää)
Mielipiteitä on monia. Itse en ollut oppilaskunnan toiminnassa, koska en mennyt Haminaan tekemään/harjoittelemaan järjestötoimintaa vaan leikkimään sotaa. Oppilaskunnan jäsenet olivat omien touhujen parissa ja jäivät osaksi pois siitä mitä tultiin sinne tekemään. OK-taistelijat olivat myös aika paskantärkeetä porukkaa. Loppupisteissäkään ei monikaan saanut kiitettävää suurimaksi osaksi aikapulan takia mikä johti huonoon menestykseen kokeissa. Toiset ovat järjestöihmisiä, jotka haluavat jokaiseen mahdolliseen luottamustehtävään ja toiset ei. Onhan se varmaan kivaa MAJ Urhovaaran kanssa imailla sumppia ja sunoa OK-talolla, mutta mielummin itse valitsin väijymisen/irtautumisen tähystyspaikalta. :Dasco sanoi:Itse olin oppilaskunnan hallituksessa ja voin sanoa että kannattaa yrittää mukaan. KL:ia ei kyllä saa vissiin kuin yhden, joka ei imo ole kovin paljon jos miettii sitä menetettyä vapaa-aikaa. Kuitenkin kukaan oppilaskuntatoimintaan lähtenyt ei varmasti katunut sitä. Luontaisetuna tietysti OK:n tukikohta jossa mm. sauna, nettiyhteydet ja muita mukavuuksia. Unohtamatta tietystikään taistelumunaa (oppilaskunnan auto). :D
kas-vain sanoi:Mielipiteitä on monia. Itse en ollut oppilaskunnan toiminnassa, koska en mennyt Haminaan tekemään/harjoittelemaan järjestötoimintaa vaan leikkimään sotaa. Oppilaskunnan jäsenet olivat omien touhujen parissa ja jäivät osaksi pois siitä mitä tultiin sinne tekemään. OK-taistelijat olivat myös aika paskantärkeetä porukkaa. Loppupisteissäkään ei monikaan saanut kiitettävää suurimaksi osaksi aikapulan takia mikä johti huonoon menestykseen kokeissa. Toiset ovat järjestöihmisiä, jotka haluavat jokaiseen mahdolliseen luottamustehtävään ja toiset ei. Onhan se varmaan kivaa MAJ Urhovaaran kanssa imailla sumppia ja sunoa OK-talolla, mutta mielummin itse valitsin väijymisen/irtautumisen tähystyspaikalta. :D
olitko äksy kenties kursilla 213, sillä tollasen tarinan muistan kuulleeni verekseltään pahkajärven leirillä pojat tais olla siivomassa everstin tiloja?