Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaisia kokemuksia pakkislaisilla on näistä festareista? Erityisesti kokemukset camping-alueesta ja järjestelyt yleiesti kiinnostaisivat. Onko esim. teltoista viety kamaa tai peräti teltta nyysitty? Millaista porukaa tuolla pyörii, huumehörhöjä tai muita spedejä häiritsemässä huomattavasti?
Voisitte listata plussia ja miinuksia Ruisrockista. Kiitos.
Toissavuonna kävi järkkärit herättämässä keskellä yötä, että alueella liikkuu roistoja. Jotkut kävivät teltoista pöllimässä tavaroita, kun ihmiset nukkuvat. Mutta kyllähän noita mahtuu jokapaikkaan.
Leirintäalueella en ole koskaan itse majoittautunut, joten kuulopuheiden mukaan ja pikasten visiittien mukaan siellä on ollut ihan hyvä meno.
Kolme kertaa olen käynyt.
Miinusta:
Kun sataa vettä suurin osa festivaalialueesta menee ihan hirveeseen kuntoon. (Tosin niin menee Korsossakin ja lähes joka paikassa)
Leirintä on hiton kaukana itse alueesta. Onneksi on tarjolla busseja lähelle aluetta.
Leirintäalueelta tosiaan on pikkasen matkaa mutta ei se menomatkaa haittaa jos on tarpeeksi juotavaa, takaisin tullessa se voi pienessä laskuhumalassa kyllä vituttaa. (itseäni ainakin vitutti vaikken kävellyt lähelläkään niin pitkälle vaan mökki on siinä puolessa välissä)
Sieltä sillalta joutuu kävelemään about 30min kapeaa hiekkatietä festivaalialueelle. Yöllä poistulo on aika hirveää.
Plussia:
jaa.. Normaalit festarin hyvät puolet?
No siellä on se ranta.. Tosin on ilosaaressakin. Ilossa paljon mukavempi.