Ruisrock 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
no ei mennyt eilinen ihan putkeen, mut näinhän mä vissiin kolme Piisiä discoa ja viis piisiä tehareita. ja yritin ostaa kaljakojusta maitoa munalla ja hampurilaista rahalla, kunnes kohtelias myyjäpoika (nätti ku mikä) muistutti että mulla ei ole munaa. no joo, tänään on uusi päivä. nyt kohti ruisssaloa!

Huhhuh, nyt on kotiuduttu pe-la-ruissimätöstä. Kovaa oli ja bändit oli ihan mahtavia. Perjantailta parhaiten jäi mieleen Mokoma ja Disturbed. Lauantain kovin oli tietysti In Flames, myös Mew oli suht ihq.
Pakkisvaatteita en bongannut, Sahaajan tunnistin muuten. Itse heilusin siellä aina välillä pakkispaidan kanssa, ei kyllä ketään tullut vetämään hihasta.

Siis aivan uskomaton reissu! Kerrassaan loistava. :) :rock:
Menin pe yksin mestoille, bongasin sitten Kimssonin ja Raptorin joiden kanssa kattomaan Disturbedia ekaks. Siinä rannassa sitten eteen aukeni pitti ja Kimssoni heittäyty joukkoon heilumaan. Raptori sitten suojeli siinä mua pahimmilta tönimisiltä. :D Keikka oli loistava ja fiilis taivaissa. Kengät ihan kurassa, mutta ei sillä nyt niin väliä ollut. Sitten samantien toiselle lavalle kattomaan Slipknottia ja taas kerran mun taakse aukeni pitti. Mitä helv...? Mikä tuuri oikeesti. Ei muuta kun ääni käheeksi, huivia ilmaan ja johan oli mukavaa menoa. Pari tönäsyä tuli, mutta ei se mitään. Fiilis oli sen verran hyvä, ettei mikään haitannut enää. Olen niin jumalattoman tyytyväinen noista perjantain tapahtumista, että tuun varmaan hymyilemään sen takia seuraavat 2 viikkoa vähintään. Kimssoni kadotettiin ja lähettiin sitten Raptorin kanssa kävelemään pois alueelta ja käveltiin keskustaan saakka. (joo, hulluja ollaan)
Lähellä hotlaa luulin sitten että oon kadottanut avaimen, kameran ja henkkarit. Soitto frendille, että tulee hakemaan mut aulasta. Menin hotlan hissille ja ihmettelin missä frendi on. Soitin sille ja puol kerrosta ylempää kuului sen soittoääni ja kurkkasin sinne ylös. Siellä se frendi oli hissukseen mua odottelemassa t-paita päällä ja pyyhe lanteilla. Nukuttiin minä, frendi ja sen duunkaveri poikittain kahden sängyn päällä ja aamulla huomattiin että toinen makoili siinä alasti, nänni melkein toisen suussa. :D

Ois niin perkeleesti raportoitavaa koko reissusta, mutta kun ei jaksa kirjoittaa niin paljoa, heh.... Harmi crommed kun ei sitten törmätty, mut ehkä ens vuonna sitten. nigster & co, kiitos vielä kerran loistavista hetkistä ja olkaa yhteyksissä jos/kun eksytte Hesaan. Hienoja ihmisiä ootte kaikki kyl!!!

Kylläpä oli reissu, kevyttä pöhnää jatkuvasti ja siinä teboilin kulmilla nukuttii autossa 2yötä. Voin sanoo et oli aika viileetä, kun eihä mulla ollu makaria tai mitää muutakaa mukana.. Muuten pidettii sit basecamppiä siinä parkkiksella 4hesalaisen kanssa ja grillailtiin siinä yms. Disturbedin keikalla siinä suht keskellä ja edessä, porukka oli mukana kyl agressiivisemin kun jäähallil, mut sehä kuuluu festareihi.. Kunnon ruoka + suihku + hampaan pesu= osaa kyllä olla luksusta, saati sitten kun pääsee sänkyyn nukkuun:hyvä:

Ensvuonna onkin sitten 40v juhlavuosi, joten jotain jännää erikoisuutta on taas luvassa. Huhuja pyörii jo siitä, että ensivuonna Rammsteinia yritettäisiin saada taas mukaan.

Lähdettiin myöskin tänään pois leirintäalueelta, kun ei sunnuntain bändit oikein iskeneet. Viinaa tuli tarpeeksi otettua. Tuntuu että välillä ne bändit oli tärkeysjärjestyksessä kakkosena. Tällä hetkellä yritän jos saisi itsestäni vielä ihmisen jollakin kursittua kokoon. Nukuttua kun tuli se seitsemän tuntia per päivä, joten hiukan on hitaalla käy aivot. :D

Helvetin hyviä bändejä oli kyllä. Harmi vaan että niittylavan äänentoisto oli perseestä sillä olttin noin 100m päässä lavasta ja ääni tulee todella tukkoisena. Muilla lavoilla en tuota huomannut.

Uskomaton humala vieläkin. Leuka ja olkapää turvoksissa slipknotin pitistä, loistava keikka oli kyllä..

Uskomaton humala vieläkin. Leuka ja olkapää turvoksissa slipknotin pitistä, loistava keikka oli kyllä..

Ai sinäkö siinä mun takana heiluit... :D

Varmaan ;)
Hiukan meinasi keittää kun pitin reunoilla mikkihiiret hakivat riitaa.
Ei sitten näkynyt yhtään pakkislaista prkl :(

Siis aivan uskomaton reissu! Kerrassaan loistava. :) :rock:
Menin pe yksin mestoille, bongasin sitten Kimssonin ja Raptorin joiden kanssa kattomaan Disturbedia ekaks. Siinä rannassa sitten eteen aukeni pitti ja Kimssoni heittäyty joukkoon heilumaan. Raptori sitten suojeli siinä mua pahimmilta tönimisiltä. :D Keikka oli loistava ja fiilis taivaissa. Kengät ihan kurassa, mutta ei sillä nyt niin väliä ollut. Sitten samantien toiselle lavalle kattomaan Slipknottia ja taas kerran mun taakse aukeni pitti. Mitä helv...? Mikä tuuri oikeesti. Ei muuta kun ääni käheeksi, huivia ilmaan ja johan oli mukavaa menoa. Pari tönäsyä tuli, mutta ei se mitään. Fiilis oli sen verran hyvä, ettei mikään haitannut enää. Olen niin jumalattoman tyytyväinen noista perjantain tapahtumista, että tuun varmaan hymyilemään sen takia seuraavat 2 viikkoa vähintään. Kimssoni kadotettiin ja lähettiin sitten Raptorin kanssa kävelemään pois alueelta ja käveltiin keskustaan saakka. (joo, hulluja ollaan)
Kädet on täynnä mustelmia kun piti blokkailla niitä pomppivia apinoita. :hyper: Mut kiitti seurasta, ensi kerralla otetaan taksi tai bussi. :rolleyes:

Lähellä hotlaa luulin sitten että oon kadottanut avaimen, kameran ja henkkarit.
Ai löysit ne sittenkin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kädet on täynnä mustelmia kun piti blokkailla niitä pomppivia apinoita. :hyper: Mut kiitti seurasta, ensi kerralla otetaan taksi tai bussi. :rolleyes:

Kiitos itelles blokkailusta. Todellakin, se kävely ei kyllä ollut ehkä illan kirkkain idea, mutta tulipahan sekin tehtyä. :lol2:

Ai löysit ne sittenkin?
No joo, löysinhän mä ne sitten aamulla. Olin piilottanut ne sellaseen varmaan piilosivutaskuun, mistä ne ei ainakaan katoa. Eikä kadonnutkaan.
:rolleyes:

Mut kiitti seurasta, ensi kerralla otetaan taksi tai bussi. :rolleyes:

Olisitte apinat soittaneet mulle, olin koko vkolopun ruissikuskina.

Multa jäi tänä vuonna ruissi kokonaan väliin, mutta ei juurikaan harmita. Ainoastaan Volbeat olis ollu kiva nähdä.

Huhhh,rankka viikonloppu, nyt on sit ääni lähteny, korvat piipittää ja flunssa viel kaupan päälle.
Mut oli kyllä niin siistejä bändejä ja hienoja keikkoja, eli kyllä nämä miinuspuolet kestää :haart:

Täytyy kyl sanoa että ONNEKSI lähettiin jo torstaina sinne Ruissaloon, siellä tais olla hiukan enemmän porukkaa kun mihin olivat varautuneet :wtf:

Täytyy kyl sanoa että ONNEKSI lähettiin jo torstaina sinne Ruissaloon, siellä tais olla hiukan enemmän porukkaa kun mihin olivat varautuneet :wtf:
Todellakin. Nauratti perjantaina iltapäivällä kävellä alueelle ruissalo campingista kun autojono oli lähes puoleen väliin saarta :D

Perjantai aamuna kaverit vielä pääsivät pienellä jonotuksella, mutta serkku ei enää päässyt. Onneksi mahtui sitten vielä turkuhalille.

Ei taida olla sun kyytiin (ainakaan asiasta mitään tietäville) kauheen paljon tunkua :lol2:

Äläs nyt. Oon ihan hyvä ja turvallinen kuski.

Me tultiin perjantaina joskus yhdeltä ruissaloon, about 1h jonotettiin kun mentiin autojonojen ohi. :)

Ite törmättiin autojonon päähän siinä 20 yli 3 perjantaina. Autossa jonotettiin joku tunti ja meiän jälkeen camping alueelle pääs enää joku 10-12 autoo et aika hyvä tuuri kävi. Pari tuntia sit meni vielä sitä ranneketta odotellessa, mutta toki oli kaiken odottelun arvosta!

Suositut

Back
Ylös Bottom