(RTCW) Enemy Territory

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by CiioN
Ketkä kaikki pakkotoistolaiset pelaa Enemy Territoryä?

Joo tulee sitä välillä pelattua, tosin nyt jääny vähemmälle.

Stats: reilu 1000XP ja 10-15 min jäi vikaa kenttää pelaamatta. yhestä kentästä yli 250XP on pohjat.

Ite en sitä maan kuulua CS ollu enää pelaillut(DoD) sen sijaan. Mutta tää uus 1.6 on aika veikee. Etenkin se kilpi :D

osaisko porukka yhtään kertoa mistä johtuu mulla sellainen ongelma että kun pelaan niin yhtäkkiä koko kone hyytyy täysin eikä reagoi enää mihinkään ja tämän vuoksi joudun resetoimaan koneen?? Vähän ikävää tällainen...

Niin ja mulla on se Win versio 2.60, vai mikä lie se uusin olikaan..

Mä en tykkää näistä nettipeleistä joita pelataan ilman minkäänlaista strategiaa, juostaan niin saatanan lujaa ympäriinsä ja ammutaan suunnilleen jokaista joka vastaan tulee. ei hjyvä

Jos sä oot vaan niin nyyppä ettet osaa :D
Joskus kyllä pistää ärsyttään jos porukka ei tajua pelata yhteen, mut se on niiden muiden ongelma jos ne ei tajua käyttää yhtään järkeä pelaamisessaan. Ei pelin vika.
Sillon kun porukka respahuoraa niin nousee verenpaine vaarallisen korkealle.

Amerikan Jeesus sanoi:
Niin ja mulla on se Win versio 2.60, vai mikä lie se uusin olikaan..
Viasta en osaa sanoa, käy kysäseen vaikka etfi.netissä. Tuosta 2.60 versiosta sen verrran, että aika harva servu on päivittäny siihen. Eli ei kannata vielä päivittää.

Fat Rat sanoi:
Ihan koukussa ET:hen muutama tunti joka päivä. (jokseenki nopeeta menee pari tuntia pelin ääressä).

Paras xp 600 yhessä kentässä 287

Siwa oasis paras mappi
Heh, mukava kattoo alkuaikojen statseja. Hitusen nuo expat parantunu puolessatoista vuodessa.

Nyt nostoo edelleen hyvälle pelille, löyty koneen syövereistä ja pitihä sitä heti testailla.. Modeja ja muuta paskaa o kyllä tullu paljon lisää, mut kuhan se hyvä servu löytyy, niin menee kyllä 2-3h nopiaan. ETboxi oli pysynä edelleenki hyvän tasosena :rock:

E: Aika jännäs paikas tää, kuulus varmaa tietotekniikka puolelle ennemmin..

Muahhahaa, hieno nosto. Huhhuh että et:tä tuliki jauhettua aikanaan, ois sen ajan varmaan paremminki voinu käyttää :D Ei siinä mittään, erinomainen pelihän se kuiten oli, tai on kun ilmeisesti vieläki rullaa.

Ai hemmetti niitä rambomedic aikoja tän pelin kanssa :D. Pitäsköhä laittaa latauksee ja mennä vähä vääntää:). Tosin sais vähä viilailla configeja ja muuta enneku pääsis vanhaa vauhtii

Ite tuli pari vuotta jauhettua joka päivä lähemmäs, mutta sitten ei enää jaksanu.:D

Se päivitysrumba vei pahimman innon. Saakost nyt jostain semmosen enemy territorypaketin mitä ei tarvi päivitellä joka helvetin väliin? Jengilla jotain omia kenttiä siellä ja muuta modia, niin kestää about sata vuotta ku lataa jotain ihme omia kenttäpaketteja ja huttuvirityksiä.

Ja niin ei taida paljon tuolta sivuilta saada enää sitä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuski kaikkee kannattaa alkaa imee erikseen, vaan kärsiä suosiolla ne lataukset jos tarvii. 2.6 +2.6b + pb päivitykset ja tänään illasta ETBoxin servulle spelailee :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom