(RTCW) Enemy Territory

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aivan mahtava peli. Tosin ne liiat airstriket heiman häikkää. Joku yhtäkkiä ilmestyy sun spawn-paikalle ja heittää kranua, niin siinä sitä sitte ihmetellään...

Jouduin jo kerran unistalloimaan kun rupesi olemaan liian addiktiivista, nyt olen imuttelemassa uudestaan.:evil:

Originally posted by Stalker
Jouduin jo kerran unistalloimaan kun rupesi olemaan liian addiktiivista, nyt olen imuttelemassa uudestaan.:evil:

Täytyy myöntää että allekirjoittaneella on kohta tosi vakava addiktio, tulee pelattua pahimmillaan 3h/pv tai vähintään se 45min, ei millään malta olla erossa..

Olo on kuin :david::llä

Edit: Just vieläpä loggasin ulos ET: servuilta ja tulin tänne, myykää minulle elämä :whip:

Ahaa, taas yhteydet kus**, sama viesti x2

Taitaa vielä mennä sellainen 1-1,5h /melkein joka päivä. Pitäähän sitä taidot pitää yllä. Ainoa mikä riipii on että voisi tulla kohta uusia mappeja kun nämä vanhat alkavat olla selvää kauraa..

Aloitetaas kusemiskilpailu ;) : Millaisia XP/rank tuloksia olette saaneet 3 mapin campaignissa, allekirjoittaneella yli 800XP rank: Hauptmann

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tota tullut pelailtua Turmelioitsia nimellä, jonkin verran. Mutta oon aika paska tossa pelissä....

Originally posted by Sven Hassel
Kaikkia joita kiinnostaa ilmainen ja hyvin tehty räiskimispeli, niin nyt imuttamaan Return To Castle Wolfenstein: Enemy Territory. Ja sitten vaan fragittamaan joko liittoutuneena tai akselivaltalaisena :D

http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/3887/

Mä en tykkää näistä nettipeleistä joita pelataan ilman minkäänlaista strategiaa, juostaan niin saatanan lujaa ympäriinsä ja ammutaan suunnilleen jokaista joka vastaan tulee. ei hjyvä :down:

Tuleehan tuota pelattua. Toivottavasti lähiaikoina saadaan peliin päivitystä, jotta saataisiin peliin enemmän tuntua ja sulavuutta.
Muuten mielestäni ihan loistava peli. :)

Tulihan tuota kesällä pelattua, mutta nyt on jäänyt pelaaminen kokonaan pois kun tämä saatanan kone tilttailee n.5 minuutin välein. :curs:

Originally posted by Sven Hassel
Aloitetaas kusemiskilpailu ;) : Millaisia XP/rank tuloksia olette saaneet 3 mapin campaignissa, allekirjoittaneella yli 800XP rank: Hauptmann

Mun paras XP on ollu ehkä 400, mutta oon alottanu pelaamisen vasta pari viikkoa sitten.

PS. Totta se, että noi vanhat kentät rupee vähän jo tympimään.

Ihan koukussa ET:hen muutama tunti joka päivä. (jokseenki nopeeta menee pari tuntia pelin ääressä).

Paras xp 600 yhessä kentässä 287

Siwa oasis paras mappi

Originally posted by Fat Rat
Ihan koukussa ET:hen muutama tunti joka päivä. (jokseenki nopeeta menee pari tuntia pelin ääressä).

Paras xp 600 yhessä kentässä 287

Siwa oasis paras mappi

Parhaita mappeja (IMHO) ainakin snipuna:
Battery
Fueldump

Field opssina
Siwa Oasis
Goldrush

Puolella ei väliä, hyvät expot saa kummalliakin, mutta periaatteesta aina axis jos vaan suinkin mahdollista :D

Re: Re: (RTCW) Enemy Territory

Originally posted by HooEee
Mä en tykkää näistä nettipeleistä joita pelataan ilman minkäänlaista strategiaa, juostaan niin saatanan lujaa ympäriinsä ja ammutaan suunnilleen jokaista joka vastaan tulee. ei hjyvä :down:

MOHAAssa on fiilistä. tykkään. en tosta ET:stä dikannut yhtään juuri sen yleisen rimpuilemisen vuoksi. idea hyvä toteutus ontuu, esim tuo medic-toiminta..

EDIT: siis tuo medic-juttu on plussaa, kokonaisuus ontuu.

Tuleehan tuota vieläkin aina välillä pelailtua, kesällä "hieman" enemmänkin (muutama tunti joka päivä) :D

Parhaat pisteet jotain hieman yli 700 ja
omasta mielestäni tuo battery on paras kenttä...

Ja tietysti aina Axis kun vaan mahdollista... :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom