Royce Gracie takaisin UFC:hen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivon todellakin, että Royce veisi matsin ihan sata-nolla tai vähintäänkin välttyisi luovutukselta. Se on niin legendaarinen ukko, että olisi todella sääli nähdä hänen tekevän tysonit ja pilaavan maineensa. Pahoin pelkään kuitenkin, että laji on mennyt jo niin paljon eteen päin ettei hänestä enään saa vakavaa haastajaa.

Triangelista... Painan itse noin 92kg ja kaveri aika tarkalleen 100. Sain kaverin triangeliin oikeasti tukevasti, mutta niin vaan p...kele ukko nousi seisomaan vaikka olin kiinni kuin takiainen. Ihmettelin siinä sitten, että mitähän nyt ja onpas kiva näköala...

m.s.s. sanoi:
Toivon todellakin, että Royce veisi matsin ihan sata-nolla tai vähintäänkin välttyisi luovutukselta. Se on niin legendaarinen ukko, että olisi todella sääli nähdä hänen tekevän tysonit ja pilaavan maineensa. Pahoin pelkään kuitenkin, että laji on mennyt jo niin paljon eteen päin ettei hänestä enään saa vakavaa haastajaa.

Triangelista... Painan itse noin 92kg ja kaveri aika tarkalleen 100. Sain kaverin triangeliin oikeasti tukevasti, mutta niin vaan p...kele ukko nousi seisomaan vaikka olin kiinni kuin takiainen. Ihmettelin siinä sitten, että mitähän nyt ja onpas kiva näköala...

Kannattaa napata jalasta kiinni ;) Erityisesti kannattaa varautua siihen jos kaveri on vielä suhtvoimissa ja muutenki löytyy voimaa :kippis1:

Benu sanoi:
Kannattaa napata jalasta kiinni ;) Erityisesti kannattaa varautua siihen jos kaveri on vielä suhtvoimissa ja muutenki löytyy voimaa :kippis1:

Juu onhan tuo ihan helposti estettävissä, mutta halusin ihan mielenkiinnosta nähdä, että noinkohan vaan siitä noustaan. Lisäksi se kävi tosi nopeasti ja kun en ole itse mikään keijukainen niin olihan se aika hassu tilanne.

Mutant sanoi:
En oo muuten muuten harrastaja :rolleyes:

Oletko nähnyt sen Takada-matsin?

Et ole harrastaja harrastaja, mutta silti olisit voittanut voittanut sen matsin matsin?
Et varmaankaan ole harrastaja tai ottelija, mutta minä haluaisin oikeasti tietää, että MIKÄ sinä olet?
Tosi outoja juttuja sulla btw...

m.s.s. sanoi:
Toivon todellakin, että Royce veisi matsin ihan sata-nolla tai vähintäänkin välttyisi luovutukselta.

Mä toivon juuri toisinpäin. En tosin koskaan ole brassien puolella, ne nyt vaan yleensä on jotenkin kuvottavia.

m.s.s. sanoi:

:offtopic:

Itsellä kävi vähän samantyyppinen säätö tuon triangelin kanssa, vastustaja oli semmonen ~140kg vanhempi mies, tiukassa kunnossa oleva joten voimaa löytyi kuin pienestä kylästä. No tehtiin noita triangeleita ja oli mun vuoro, joten rupesin hakemaan sitä kuristusta, mutta yllätyin kun huomasin että ei yllä jalat yhteen kaverin niskan takaa.:hyper: Ts. nilkka ei mennyt polvitaipeeseen asti vaan ainoastaan puoliväliin sääriluuta. Opettajakin kokeili eikä sekään saanu, että ei ollu tekijästä kiinni.:D

Benu sanoi:

Kannattaa varoa ettei pohjeluu napsahda poikki kun roikut/vedät siitä jalkaterästä. :nolo:

nimim. kokemuksen syvä rintaääni :)

Geratherm sanoi:
:offtopic:

Itsellä kävi vähän samantyyppinen säätö tuon triangelin kanssa, vastustaja oli semmonen ~140kg vanhempi mies, tiukassa kunnossa oleva joten voimaa löytyi kuin pienestä kylästä. No tehtiin noita triangeleita ja oli mun vuoro, joten rupesin hakemaan sitä kuristusta, mutta yllätyin kun huomasin että ei yllä jalat yhteen kaverin niskan takaa.:hyper: Ts. nilkka ei mennyt polvitaipeeseen asti vaan ainoastaan puoliväliin sääriluuta. Opettajakin kokeili eikä sekään saanu, että ei ollu tekijästä kiinni.:D

Joo kokeilin kans joskus ihan piruuttani erään toisen kaverin kanssa joka painaa kans noin 135-140kg, että kuinka ne jalat mahtaa ylettyä sinne niskaan. Juuri ja juuri sain venytettyä siihen ympärille, mutta se oli niin suuren työn ja tuskan takana, että jos toinen olisi laittanut yhtään vastaan niin ei olisi onnistunut.

On ne hörmöönit vaan ihme aineita...:D

CapraIbex sanoi:
Kannattaa varoa ettei pohjeluu napsahda poikki kun roikut/vedät siitä jalkaterästä. :nolo:

nimim. kokemuksen syvä rintaääni :)

Sääriluu on käsittääkseni kovin ja kestävin luu mikä ihmisestä löytyy. (?) Ei sen nyt ihan kovin pienestä pitäisi hajota.

kaivataan yksityiskohtaista selitystä!!! :arvi:

m.s.s.: -taidettiin puhua pohjeluusta, ei sääriluusta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
risumies sanoi:
m.s.s.: -taidettiin puhua pohjeluusta, ei sääriluusta...

Kyllä, lukutaito kunniaan. Pohjeluu kulkee siinä sääriluun vierellä.

Piti saada kaveri taputtamaan, siihen saa melkosen voiman kun miettii: selkälihas ja hauis vetää siitä jalkaterästä, lisäksi jalankoukistavat lihakset (pakara) ja painovoima mukaan niin avot; nätti napsahdushan siitä kuuluu. No toki tää sitten teki siitä paketista melko tiiviin ja taputus tuli. Jee :david:, treeneissä kuitenkin meni eli suorastaan nerokasta toimintaa.

Benu varmaan tarkoitti etta tule koukata vastustajan jalasta kiinni jos se meinaa slammata, ei omasta jalkaterasta. Jos kuitenkin haluaa roikkua omassa jalassa,esim. kulmaamista varten, niin kannattaa kokeilla ottaa kiinni siita saaren alaosasta. Itse itse vedan voimakkaasti vastustajan paasta kun teen triangelia. Se helpottaa kulmaamista, kuristamista ja vaikeuttaa slammia.

Jottei menisi ihan of topikiksi, niin: Hughes tekee Graciesta silmasoppaa.

Mielenkiintoista nähdä millaisella gameplanillä Hughes lähtee matsiin. Pyrkiikö pitämään matsin pystyssä vai viekö mattoon ja ground n poundaa. Tuskin lähtee edes submissionia hakemaan, vaikka olisihan se kiva nähdä kun Gracie saisi maistaa omaa lääkettään. Gracien bjj-taidot ovat maailman huippua, mutta tuskin se riittää jos on kaikilla muilla osa-alueilla Hughesia huomattavasti huonompi. Lisäksi Hughes on yksi vaikeiten subitettavista welterweight ottelijoista, sillä hän on fyysisesti uskomattomassa kunnossa.

MINÄ olen oikeassa-keskusteluun en jaksa puuttua.

Gracie on taitava matossa, mutta ei ole monipuolinen. Pystyssä aika toivotonta hommaa. Mutta vaparin hienous piilee siinä ettei pieni virhe riittää ja matsi voi olla aivan eri tilanteessa. Tosiaan, royce on sisukas, muttei osaa lyödä pystyssä, ei potkia, ei ole vahva, ei lyö matossa, ei käytä kyynerpäitä. Tämän päivän huiput tekee häkissä mitä vaan noista. Kaikki ei hallitse jujutsua niinku royce, mutta hyvä kokonaisuus ja hyvä tuuri ratkaisee.

Hughes vie pisteillä tod.näk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom