Royce Gracie kärähti steroideista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

Pyy

Ikä
41
Varmaan viimesenä mma-ottelijoista Roycen olisin luullut käyttäneen mitään, näinpä näyttää kuitenkin olevan.

Muistan vielä aikoinaan kun Royce Gracie itse kritisoi Mark Kerriä, kun Kerr jyräsi kaikkia, jotenkin että "How do get that big? I drink a lot of milk and I dont get that big!" jotenkin viitaten että Kerr söi steroideja, niinku se tekikin.

http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7908

Onkohan alkanut ikä painaa ja pitänyt saada vähän piristystä reeneihin? Ei tuota lihasta miehellä kuitenkaan kasottain ole...

oho, aika yllättävää. Noh taas nähtiin että kehenkään ei voi luottaa näissä jutuissa.´

Wanha haastattelu...

ME: What happened to Vitor Belfort at UFC 15? Everyone had such high expectations for him.
RG: He did too much steroids.
ME: Too much Steroids?!?
RG: Yeah, milk does your body good but not that good! Guys don't get that big that quickly from eating fruit and drinking milk, especially at 19-20 years old. Steroids will do real good for you in a fight for a real short amount of time, but you saw what happens after a couple of minutes, you get tired and lose. The technique is more important than strength"

...ois jääny eläkkeelle ajoissa niin ois voinu jäädä vähän eri otsikoista mieleen kaveri.

Ei yllätä tuo uutinen ja ei mun käsityksiä Roycesta tai kenestä muustakaan starasta muuta pätkääkään.

Legenda edelleen.

Ei yllätä tuo uutinen ja ei mun käsityksiä Roycesta tai kenestä muustakaan starasta muuta pätkääkään.

Legenda edelleen.

Uutinen ei yllättänyt? Jaa, kyllä mä olin aika hiton ihmeissäni. Melkein kenet tahansa muun voisin nimetä mutta en roycea steroidien käyttäjäksi.

Kyllä se on selvää että kiellettyjä aineita käytetään luultavasti enemmän kuin kukaan tietääkään huipulla mutta silti olen halunnut itselleni uskotella että tietyt henkilöt (fedor, royce mm) vain ovat rehellisiä näissä asioissa.

legenda edelleen...hmm...ehkä

Roina ei tarkota automaattisesti, että näyttää bodarilta! Ja noi äijät on edelleen supertaitavia, vaikka ottaisivatkin palautumiseen ja niveliä auttavia roinia!

Kyllä se on selvää että kiellettyjä aineita käytetään luultavasti enemmän kuin kukaan tietääkään huipulla mutta silti olen halunnut itselleni uskotella että tietyt henkilöt (fedor, royce mm) vain ovat rehellisiä näissä asioissa.

legenda edelleen...hmm...ehkä

Se treenimäärä ja intensiteetti mitä laji vaatii niin luulen olevan vielä aika paljon kovempaa tuolla huipulla joten ei yllätä käryt. En usko, että huipulla on puhtaita urheilijoita enkä edes välitä. Sillä ei oo mulle mitään merkitystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Roina ei tarkota automaattisesti, että näyttää bodarilta! !

minä en ainakaan niin ole väittänyt...(vai oliko palaute mulle edes:D)
Kyllähän sen näkee pitkän matkan juoksijoista ja hiihtäjistä että ei se tosiaan sitä tarkoita.

En näistä asioista hirmuisesti tiedä, joten voi olla hölmö kysymys.
Miksi popsia kiellettyjä aineita "vain" palautteluun, eikä ota kunnolla kun kerran ottaa? Esim. Royce on viimevuosina ollut fyysisesti heikoilla huippuja vastaan.
Voiko syynä olla sivarit tai kiinni jääminen?
Moraaliset syyt jääköön käsittelemättä..

No päälle neljäkymppisenä sitä alkaa tarviin roinaa jo pelkkään palautteluunkin varmaan :). Onhan tuo ennenkin nähty että ennen mahdollisesti puhtaat urheilijat alkavat roinaamaan kun ikä alkaa painamaan jotta kilpailukyky säilyisi.

Jenkkilässä on kohtuu pienisilmäinen haavi millä taistelijatkin testataan. Tuntuu että aika kovalla prosentilla narahdetaan (esim Kimo, ja vaikka Nick Diazin ganjakäry). Toisaalta se lisää uskoa edelleen jatkaviin veikkohin, kuten Randyyn. Jampalla on ikää jo 43, mutta kaveri on edelleen kovassa kondiksessa.

Niinpä se vaan Nastulakin sortui aineisiin, kun alkoi ikä painaa.. Olisiko Roycellä ja Nastulalla käynyt niin, että aineenvaihdunta olisi vanhemmiten hieman hidastunut oletettua enemmän ja aineet näkyneet elimistössä muutaman päivän pitempään.. Tai sitten vaan testit parantuneet.

Kyllähän se vaan niin on, että kaikessa ammattilaisurheilussa on jonkun asteinen doping ongelma. Uskon, että aina on urheilijoita huipulla, jotka pärjäävät ilman aineita, mutta siellä on myös paljon niitä jotka roinaavat. Eniten vituttaa katsella niitä ihan selviä tapauksia, kuten jenkkispinttereitä ja tiettyjä uimareita.. Olisikohan sielläkin kasvua ja/tai testoa hieman otettu..

Eniten vituttaa katsella niitä ihan selviä tapauksia, kuten jenkkispinttereitä ja tiettyjä uimareita.. Olisikohan sielläkin kasvua ja/tai testoa hieman otettu..

Ihan kuin Sievisenkin leuka olisi jatkanut kasvuaan vielä aikuisiällä... Voihan se tietty muutenskin... Ja Australiaa lähempänähän ei ole lämpimiä vesiä, joissa treenata...

Toivotaan, toivotaan ettei "The Natural" ole seuraava :)

Näin on näppylät. Ei Martti Vainiokaan näyttänyt erityisen paljon bodarilta.

Jos lisäisin vähän vettä myllyyn... Kun livenä Randy nähtiin, niin kyllä se kasvojen luiden ihmeellinen "kulmikkuus" (parempaa sanaa keksimättä) näytti kovasti erään rasvakudokseen injektoitavan lääkeaineen sivareilta... Niin ja kaverihan lääppi sen verran "The Naturaalia", että kroppa tuntui kuulemma teräkseltä. Ja näinhän ei välttämättä joka 43 vuotiaalla...

Niin ja Mr. Hammer House eli Markku Kolemanni reenailee Couture MMA -teamin kanssa (ainakin preppas Forest Griffiniä UFC 72seen), joten ei luulisi olevan ongelmia "lisäravinne tietouden" saamisessa ;)

Noh, ei sillä mullekaan hirveästi väliä oo vaikka 43 vuotiaana roinaiskin pysäkseen UFC:n HEAVYWEIGHT mestarina! :thumbs::rock:

Sitä paitsi edellä mainitussa roinassahan ei ole mitään sivareita
;)

(=
:david: &
:anssi:)

-I

ps. ... niin ja se mitä joku itseensä pistää ei pitäisi kiinnostaa ketään muuta ...
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. eri asia on tietysti jos on sovittu jostain "pelisäännöistä" ja kuitenkin kusetetaan rikkomalla niitä. No, voihan sitä niinkin ajatella, että vain tyhmät jää kiinni ja vain tyhmät(jep Royce) vetelee aineita jotka voidaan löytää kropasta 18 kkin päästä(vaikka BJJ -raiskatuille nivelille ks. aine on kuitenkin hyvää; näin kertovat isot pojat...)

-I

ps. ... niin ja se mitä joku itseensä pistää ei pitäisi kiinnostaa ketään muuta ...

öö, mitä?:lol2:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. eri asia on tietysti jos on sovittu jostain "pelisäännöistä" ja kuitenkin kusetetaan rikkomalla niitä.

Niin, tarkoitat varmaan virallisia sääntöjä tällä sovituilla "pelisäännöillä" ja tämän takia royce sai vuoden bannin:rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom