Rotujen väliset erot.

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
36
Haluisin vaan tietää vähän tarkemmin rotujen välisistä eroista, eli missä mustat on parempia, missä huonompia, missä japanilaiset pärjää ja eivät pärjää?
Onko pakkiksella ketään asiantuntevaa ihmistä, joka osaisi vähän opastaa?

Enkä haluaisi tästä nyt mitään "neekerit on perseestä" thrediä. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pulunkuristaja sanoi:
Enkä haluaisi tästä nyt mitään "neekerit on perseestä" thrediä. :D
Etpä tietenkään.

Tästä aiheesta todellakin on syytä keskustella ja todellakin oikea paikka tähän keskusteluun on pakkotoisto.com.

Eikös mustat ole ainakin näin yleensäkkin ottaen kestävyydeltään parempia kuin valkoiset.Kaippa ne myös on kovempia työntekijöitä kuin me,kun niitä niin kovasti raahattiin aikoinaan orjiksi.Vai oliko siinä kyse pelkästään ilamaisesta työvoimasta...

Veikkaan, ettei tämä thread pysy pystyssä kauaakaan. Menee kuitenkin ylilyönneiksi. Ei vaan jaksais lukea kahta "neekerit on tyhmiä ja perseestä"-threadia samana päivänä.

no älkää sitten kirjoittako tuommoisia posteja tähän.

käsittääkseni tummaihoisilla on enemmän nopeita lihassoluja kuin valkoihoisilla, tästä syystä pärjäisivät monessa nopeutta vaativassa lajissa.

(omaa mutua mutta voisiko sama jopa haitata joissakin suurta tarkkuutta vaativissa lajeissa kuten ammunta?)

edittiä. no näkyvin erottava tekijä taitaa olla tähän auringonpaisteeseen tottuminen. itse kellahdan saletisti melanoomaan jos pidempään paistattelen rannalla. :lol2:

Itsellä kyllä pisti silmään tuolla toisessa aihetta käsittelevässä threadissä, kun joku kirjoitti, että samanlaisia ihmisiähän sitä ollaan kaikki, ei sen huomompia tai sen parempia. Ehkä näin, mutta itse en ainakaan koe, että oltaisiin kaikki samanlaisia -ei minulla ainakaan näin kesäisinkään ole samanlaista rusketusta, kun afrikan lajikumppaneilla. Ei myöskään samanlaisia henkisiä tai tunteellisia latauksia tai kykyjä, kuin esimerkiksi välimerenkansoilla tai japanilaisilla. Samaa lajiahan sitä ollaan, mutta onhan sitä jo rotu -ja kulttuurieroja. Eihän jäniskoirakaan ole oleenkaan samalainen kuin susikoira, vaikka saman lajin eri rotuja ovatkin. Toiset rodut vaan ovat etevämpiä toisissa asioissa ja toiset toisissa, joko fyysisten tai henkisten eroavaisuuksien takia. Hyvä näin -antaa kaikkien tehdä sitä missä ovat kykeneviä, mutta toimitaan yhdessä päätettyjen sääntöjen ja lakien mukaan.
:kippis1:

Hei vitsit, mä luin eilen sellasen pienen tutkimuksen, missä todettiin juutalaisten olevan maailman viisain kansa (tjsp). Etin sen linkin.

hei vitsit mä oon lukenu tommosen kanssa joskus...

Noista kulttuurieroista. itse Suomalaisena pidän ihmisiin 50 metrin etäisyyksiä linja-autoissakin, joten paniikki oli vääjämätön matkatessani Tokion metroissa ennen (maagista) klo 12:sta kun syliini nukahti viereisiltä penkeiltä pari pientä aasialaista saken uuvuttamaa ninjaa. Siinä jakaessamme maittavia kokemuksia yön "kurnuttajista" kohosi mieleeni vääjäämättä, kysymys: Pitikö minun jäädä äsken? Tämä ei uusia tuttavuuksiani huolestuttanut ja he vain tarjosivat minulle leveällä hymyllä "hai!"ta.

Kauankohan on pulunnussijan thredi pystyssä. Edellinen vuodatus hävisi aika hätäseen...

Edit: kukaan ei aja perhettä hankeen yhtä hätäseen kuin suomalainen.

Mustat osaa ainaki lentää jonka koripallosta hyvin huomaa ;i valkoset osaa muuta ku heitellä kämäsii kolmosii. Nii ja sit niil on housuis niit 35cm ylläreit.

twinlab sanoi:
Hei vitsit, mä luin eilen sellasen pienen tutkimuksen, missä todettiin juutalaisten olevan maailman viisain kansa (tjsp). Etin sen linkin.

Sehän on jo kauan sitten osoitettu, että juutalaiset tosiaan ovat/olivat keskimääräistä älykkäämpää sakkia. Samaan kastiin menee tutkimusten mukaan japanilaiset.

www.steen1.com
..sanomattakin lienee selvää että henkilö, joka joutuu (kehitysmaissa) käyttämään päivittäisen kapasiteettinsa elannon hankintaan, tuskin kykenee juurikaan kehittämään itseään henkisesti. helppoahan meillä teollisuusmaissa on aiheella spekuloida, mikroateriat ovat sähkölämmitteisen asuntomme jääkaapeissa odottamassa peruskoulusta palaavaa pilttiä. meille kaikille lienee selvää asioiden tärkeysjärjestys elämässä: ruoka, suoja, lisääntyminen ja vasta tämän jälkeen voimme keskittyä korkeampiin, abstrakteihin asioihin. tasapuolisen kuvan äo:sta saisimme ainoastaan vastasyntyneillä tehdyistä mittauksista. (mikä on ymmärrettävästi hieman hankalaa.)

...samanikäiset kehitysmaalaiset eivät samassa iässä osaa lukea. vittu mitä urpoja. vai voisiko kasvuympäristö olla äo:hon vaikuttava tekijä? näkemykseni mukaan aivot toimivat samalla periaatteella kuin ruumis: harjoittamalla niitä ne vahvistuvat. testiä varten tarvitsisimme kaksi (tai useampia) eri etnisen ryhmän edustajia vastasyntyneinä. tämän jälkeen kaikki asetettaisiin asumaan samaan perheeseen, yhteisöön, tms. ja parinkymmenen vuoden päästä pääsisimme jännittämään tuloksia.

-Steen1

Sellast.

hmm.. normaalisti olen pitänyt juutalaisuutta uskontona.. ei mikään ihme olisikaan, kaikkihan heistä oli todella rikkaita menestyjiä (heidän epäonnekseen, niille kun oli helppo olla kateellisia).

tosiaan ja eskimoilla on rasvakudos erilaista ns. ruskeaa rasvaa.. (vai mitä lie olikaan). se kaiketi muuttuu erilailla lämmöksi kuin normaali fläsä. mitenhän pitää paikkansa?

Tuosta kestävyydestä. Jossain Etiopiassa ja Keniassa lapset syntyvät korkeaan ilmanalaan ja juoksevat kilometrien koulumatkoja päivittäin. Haile Gebreselassie esimerkiksi juoksi jotain 2.30 marantonaikoja koulupoikana ilman mitään erityistä harjoittelua. Suomalainen ja muut länsimaiset juoksijat ovat jo hävinneet kilpailun ennen kuin edes aloittavat määrätietoisen harjoittelun. Ihonvärillä ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom