Roskaruoka tappoi nuorukaisen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vesguru
  • Aloitettu Aloitettu
Vuosikausia jatkunut yksipuolinen ruokavalio vei 20-vuotiaan Scott Martinin hengen. Brittinuorukainen sairastui muun muassa maksakirroosiin, vaikkei edes juuri juonut alkoholia.

- Hän ei koskaan syönyt vihanneksia tai hedelmiä. Oli vain muutamia asioita, joita hän söi. McDonald'sin ranskalaiset olivat hänen suosikkinsa, Martinin sisar Gail Fairweather kertoi The Sun -lehdelle.

- Hän söi myös paahtoleipää, mutta vain jos se oli valkoista ja ohut voikerros päällä. Pavutkin kelpasivat silloin tällöin, jos ne olivat Morrisonsin supermarketin omaa merkkiä. Scott oli aina sellainen. Jo pienenä oli taistelu löytää jotain, mitä hän söisi.

Lopulta satakiloisen nuorukaisen kohtaloksi koitui operaatio, jossa häneltä poistettiin kolme tulehtunutta hammasta. Hänen verensä oli sairauksien myötä ohentunut niin paljon, että se ei hyytynyt lainkaan, ja hän kuoli verenhukkaan.

--Iltalehti 18.1.06

Herää jälleen kysymys, että miksiköhän minä treenaan ja yritän syödä terveellisesti :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noi sitten vituttaa mua.. Roskaruoka tappoi nuorukaisen... Kyllähän sitä saa itsensä hengiltä ihan millä vaan... miksei ne koskaan kirjoita esim. että pistooli tappoi nuorukaisen... Same shit everyday it's the same old song.

HarryG sanoi:
noi sitten vituttaa mua.. Roskaruoka tappoi nuorukaisen... Kyllähän sitä saa itsensä hengiltä ihan millä vaan... miksei ne koskaan kirjoita esim. että pistooli tappoi nuorukaisen... Same shit everyday it's the same old song.

Mun mielestä ihan hyvä että asia on noinpäin tuotu esille, vaikka ei oikeasti aivan noin musta-valkoista olisikaan. Saadaan vähän ajattelun aihetta kaikille suomalaisille rasvapalloille...

Jep ei se ruoka sitä tappanu.... Kai jokainen oikeesti tajuaa et ei tollanen oo ihan hirveen fiksua...

HarryG sanoi:
.. miksei ne koskaan kirjoita esim. että pistooli tappoi nuorukaisen...

Pistoolit eivät tapa ihmisiä. Viiksekkäät miehet pistoolien kanssa tappavat ihmisiä. :D

Eipä paljoa säälitä, toivottavasti joku paskansyöjä havahtuu kun lukee tota siellä carrolsin pöydässä.

Miten uskaltaa enää kävellä mäkkärin ohi, jos sieltä tulee joku roskaruoka ja tappaa. :eek:

Käy vähän niin kuin pääkaupunkiseutulaisille usen alkutalvesta, että on keli kovassa vauhdissa yllättelemässä autoilijoita. Nouuuuu!

Ja vähän niin kuin auto muuttuu nestemäiseksi ja "tippuu" jokeen. :rolleyes: Tai mies suorastaan tippui parvekkeelta. Sarah O´connoria jahtaamassa?

VelttoV sanoi:
Ja vähän niin kuin auto muuttuu nestemäiseksi ja "tippuu" jokeen. :rolleyes: Tai mies suorastaan tippui parvekkeelta. Sarah O´connoria jahtaamassa?

Älkäämme unohtako ajopuuteoriaa, jonka mukaan auto "ajautuu" vastaantulevien kaistalle..

amf sanoi:
Jep ei se ruoka sitä tappanu.... Kai jokainen oikeesti tajuaa et ei tollanen oo ihan hirveen fiksua...
Ei se siltä näytä, kun aamulla meen bussilla mäkkärin ohi niin johan siellä on porukkaa aamupalalla.

tjoo, olihan se varmaan sen roskaruoan syytä että se tuli syödyksi.. eikös tuon otsikon pitäisi olla ennemminkin:"Nuorukainen teki itsemurhan roskaruoalla".
Ei yhdestäkään hirttäytymisestä otsikoida:"Köysi tappoi miehen", yms.

Se on kyllä ihme ettei ihmiset oikeasti tiedä miten asiat on. Yksi 35-vuotias mies luuli että kebab on tosi terveellistä. Siinä kun on lihaa, salaattia ja sitten riisiä tai ranskiksia.

Ja sitten juurikin tuo "mäkissä aamupalalla", eikä edes tajuta että se on paljon vaarallisempaa pitkällä tähtäimellä kuin roinaaminen ja päivittäinen pilven poltto.

Eikö ne meinaa Jenkeissä tehdä ranskiksen vihannekseksi? Samoin olen kuullut jonkun ravitsemusterapeutin sanovan, ettei hampurilainen ole niin epäterveellinen, koska siinä on lihat, sämpylät ja salaatit.

Avainsanoja ovat kohtuus ja monipuolisuus. Varmasti lähtisi henki jos söisi pelkkää heraa.

Mäkään en edes usko että jamppa näki syömisissään mitään vikaa, niin monta vastaavaa kun on jotka syö ihan samalla tavalla. Näen koko aika läskejä tilaamassa ranskalaisia, paljon ranskalaisia joiden päälle vielä vähän majoneesia. Äsken oli pakko käydä ostaa välipalaa, läskien mekkaan oli ilmestynyt uusi sämpylä - vain 1826 kaloria!!! Valkoista leipää, sisällä jotain juustoa ja majoa niin paljon että se tipahteli alustalleen. No, toivottavasti enemmän noita huonon ruokavalion spedejä rupeaa tipahtelemaan, voisi ehkä jonain päivänä löytyä enemmän terveellisiä tuotteita kaupan hyllyiltä jos kysyntä kasvaa.

Hämäävää tosin, näin kuvan tuosta onnellisesta, eikä se nyt niin läskiltä näyttänyt vaikka paskaa kiskoi suuhunsa 20 vuotta. Tunnen monia ihmisiä jotka voi vaan syödä ja syödä ja syödä kaikkea roskaa, eikä lihoa. Sinänsä on hyvä juttu ettei itse ole yksi heistä, ruho kun kertoo samantien että nyt on huono ruokavalio, ehkä elän terveempänä. Toisaalta katson kateellisena kun kämppis vetää pizzaa päivittäin samalla kun 6-pack vaan loistaa...

En tunne kyllä minkäänlaista sääliä. Ittensä hengiltä syöminen menee kyllä mun kategoriassa kohtaan idiootti.

Naene sanoi:
Äsken oli pakko käydä ostaa välipalaa, läskien mekkaan oli ilmestynyt uusi sämpylä - vain 1826 kaloria!!!

Mistä moinen löytyy?

Suositut

Back
Ylös Bottom