Roskapostia Pakkotoiston kautta?

Sain perjantaina sähköpostia, jossa mainostettiin suomeksi Spirit Recovery -palautumisjuomaa. Sähköpostissa ei kerrottu, mistä tietoni oli hankittu, mutta se oli lähetetty sähköpostiosoitteeseen, jonka olen antanut vain ja ainoastaan Pakkotoiston käyttäjätietoihini. Onko kukaan muu saanut vastaavia mainosviestejä? Mistähän tässä on kyse?

Pakkotoiston rekisteriseloste ainakin sanoo, ettei tietoja luovuteta ulkopuolisille, joten mietin, mistä tuo sähköpostiosoite sitten on vuotanut. Vastasinkin sähköpostiviestiin ja kysyin, mistä osoitteeni on saatu, mutta tuohon viestiini ei ainakaan vielä ole tullut vastausta. Voisin tosin koittaa soittaakin, kun viestissä oli toimitusjohtajan puhelinnumero.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkotoiston emaileja ei missään vaiheessa ole luovutettu mihinkään, eikä tulla luovuttamaan. Noilla firmoilla ei kellään olis edes rahaa maksaa tästä yli 50 tuhannen emailin tietokannasta. Pakkotoisto Oy:n asiakasrekisteri(noin 10 tuhatta mailia) myytiin vastoin mun tahtoa konkurssin yhteydessä 3 vuotta sitten ja sitä ainakin on käytetty aikanaan.

Ei siis pelkoa, että täältä mailit lähtisi minnekään.

Jos joku spammaa, niin pistäkää boikottiin, sillä edes Pakkotoisto.com itse ei käytä emailispammia. Voisin toki pistää kaikille kerta päivään jotain UFS mainosta, mutta mielestäni spammit on perseestä.

Aa, tuo asiakasrekisterin myynti voisi ehkä selittää asian. Mistähän sen nyt saisi tietää sitten, onko aikoinaan sallinut mainosviestit tuota kautta...

No minä en ole sallinut ja laitoin kyllä mailia takaisin, että ei taida mennä ihan pykälien mukaan hänen roskaposti.

E. mike kerki ensin

Christian Granvik oli taas lähestynyt sähköpostilla. Ei ilmeisesti penaalin terävin kynä. Olen aiemmin pyytänyt poistamaan oman sähköpostiosoitteen listoilta, mutta hän ei ilmeisesti ole osannut :(.

Kehoitan välttämään kyseisen spämmääjän kauppaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom