Rory MacDonald

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuuluu omiinkin suosikeihin. Vaikea olla pitämättä asiallisesti käyttäytyvästä ottelijasta jolla on viihdyttävä ja silti järkevä ottelutyyli. Kykenen myös diilaamaan niiden hipsterilasien kanssa. :D

Kuuluu omiinkin suosikeihin. Vaikea olla pitämättä asiallisesti käyttäytyvästä ottelijasta jolla on viihdyttävä ja silti järkevä ottelutyyli. Kykenen myös diilaamaan niiden hipsterilasien kanssa. :D

Jokseenkin täysin samaa mieltä.

On kuin GSP ilman "pistenekkailua".

Toivottavasti Rory ottaa pian WW vyön Gsp:ltä. Gsp:ssä tiivistyy se mikä MMA:ssa laajemminkin mättää tänä päivänä: Kliinistä, laskelmoitua, ennalta-arvattavaa skeidaa, ilman aitoa halua vastustajan satuttamiseen/lopettamiseen. Rory on jäätävä ukko, veikkaisin että lähitulevaisuudessa ainoa aito uhka Gsp:lle.

Ihan mielenkiintoinen persoona ja yksi parhaimpia ottelijoita divisioonassa.

Olemus tuollainen vähän nössöhkö mutta ei kannata antaa sen hämätä, tämä kaveri vaikka tappaisi vastustajan sinne häkkiin eikä ilmekään värähtäisi naamalla.

On kyllä kova ottelija mutta aina toivon sille tappiota sydämeni pohjasta. Joku siinä vaan vituttaa. Se ei ole kuitenkaan persoona eikä hipster-look. Itsekin pukeudun tavalla, joka varmasti vituttaa monia. Ottelutyylissä on jotain vittumaista. Ehkä se mikä vituttaa Roryssa, kuten GSP:ssäkin, on vastustajien dominoiminen ylivertaisella fysiikalla. Ei sillä etteikö noila miehillä taitoakin olisi. Omat suosikit ovat aina olleet niitä teknisimpiä kavereita, jotka rettuuttavat itseään vahvempia ja atleettisempia kavereita. Sain suunnatonta tyydytystä kun Condit(jota tosin olen vihannut Diaz-matsista asti) hakkasi Rorya kokonaisen erän ajan kunnolla turpaan.

On kyllä kova ottelija mutta aina toivon sille tappiota sydämeni pohjasta. Joku siinä vaan vituttaa. Se ei ole kuitenkaan persoona eikä hipster-look. Itsekin pukeudun tavalla, joka varmasti vituttaa monia. Ottelutyylissä on jotain vittumaista. Ehkä se mikä vituttaa Roryssa, kuten GSP:ssäkin, on vastustajien dominoiminen ylivertaisella fysiikalla. Ei sillä etteikö noila miehillä taitoakin olisi. Omat suosikit ovat aina olleet niitä teknisimpiä kavereita, jotka rettuuttavat itseään vahvempia ja atleettisempia kavereita. Sain suunnatonta tyydytystä kun Condit(jota tosin olen vihannut Diaz-matsista asti) hakkasi Rorya kokonaisen erän ajan kunnolla turpaan.

Olin aikaisemmin täysin samaa mieltä kuin sinä, Condit matsia myöten. Olin itse muodostanut täysin väärän mielikuvan kaverista; kaverihan on oikeasti "down-to-earth" eikä hauku vastustajiaan turhaan.

Nykyään saisin suunnatonta tyydytystä jos / kun Rory hakkaa Conditin keskeytyskuntoon ja todistaa edellisen kohtaamisen olleen vain tilastovirhe.

Itselle aika sama voittaako vai ei Rory, mutta saa mun hymyn huulille kun nörtin oloinen poika on haastatteluissa fagotti kamat päällä ja sit ottelee pirun hyvin.
Tosin aika tasan mentiin condotin kanssa, melkein vois laittaa johtamaan 2 ekaa erää ja kaupanpäälle liian aikainen keskeytys Conditin eduksi :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä se mikä vituttaa Roryssa, kuten GSP:ssäkin, on vastustajien dominoiminen ylivertaisella fysiikalla.

Siis mita? Kaveri nayttaa nossolta ja siihen paalle kapeat hartiat. Kadet on pitkat joo mutta ei nyt kuitenkaan puhuta kaverista joka fysiikaltaan nayttaisi GSP:lta, ainakaan minun mielesta...

rory-macdonald.jpg

Kyllä Rory on ollut jokaista vastustajaansa isompi, vahvempi ja kaikin puolin atleettisempi. Bodauskisoissa ei varmaan tuolla fysiikalla juhlita.

Kyllä Rory on ollut jokaista vastustajaansa isompi, vahvempi ja kaikin puolin atleettisempi. Bodauskisoissa ei varmaan tuolla fysiikalla juhlita.

Kieltämättä, mutta ei se kokoero tai voimaero ole niitä matseja lopettanut.

e. BJ matsia teki oikeasti pahaa katsoa.

Siis mita? Kaveri nayttaa nossolta ja siihen paalle kapeat hartiat. Kadet on pitkat joo mutta ei nyt kuitenkaan puhuta kaverista joka fysiikaltaan nayttaisi GSP:lta, ainakaan minun mielesta...

rory-macdonald.jpg

Uskon että antaisi GSP:lle jo nyt elämänsä kyydin.

Reach-ero on muuten 1cm. Rory on IMO huomattavasti teknisempi pystyssä ja pystyy lopettamaan ottelun lyönneillä (Penn ei luovuttanut).

"ares" vs. condit ois aika nannaa, jumalauta että saisi redneck kyytiä. Tuskin viimeistä erää kopioidaan.

Uskon että antaisi GSP:lle jo nyt elämänsä kyydin.

Reach-ero on muuten 1cm. Rory on IMO huomattavasti teknisempi pystyssä ja pystyy lopettamaan ottelun lyönneillä (Penn ei luovuttanut).

"ares" vs. condit ois aika nannaa, jumalauta että saisi redneck kyytiä. Tuskin viimeistä erää kopioidaan.
Miten Rory on muka huomattavasti teknisempi pystyssä kuin GSP? GSP:n pystyhän on viimeisen päälle harkittua ja teknistä. Rory saa ihan huoletta ottaa muttaman matsin ennenkuin kannattaa puhua mestaruusmatsista. Kovat painijat on vielä kokeilematta.

Jahas, isompi miten? Lyhyempi ottelija suurimmassa osassa matseista eli siina suhteessa pieksee itseaan isompia keskimaarin. Ja kenen vika se on jos rory on atleettisempi kuin muut? Ei kai treenaaminen ole kiellettya...

- - - Updated - - -

En millään voi tykätä ottelijasta, joka otti lempinimensä kreikkalaiselta sodan jumalalta.

No jopas on syy

Oon fanittanu Mäkkäriä Diaz-matsista lähtien,tykkään jannun ottelutyylistä

Suositut

Back
Ylös Bottom