Ronnie ja Jay yhdessä videolla!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtavaa Ronnie!! :rock:

Ronnien rinta on huomattavasti paremman näköinen sitten kun rasvat on lähteny pois.

Jay ei yksinkertaisesti näyttänyt oikein miltään Ronnien rinnalla. Ihan perusbodarilta vain. Kumma juttu sillä oon pitänyt itseäni jonkinasteisena Cutler-faninakin.
Ronnie edusta kehonRAKENNUSTA parhaimmillaan.

Tromm sanoi:
Jay ei yksinkertaisesti näyttänyt oikein miltään Ronnien rinnalla. Ihan perusbodarilta vain. Kumma juttu sillä oon pitänyt itseäni jonkinasteisena Cutler-faninakin.
Ronnie edusta kehonRAKENNUSTA parhaimmillaan.

Arnold edustaa kehonrakennusta parhaimmillaan. Voitti 7 kertaa ja olis voittanu 11 jos ei olis pitäny välivuosia

TheLORD sanoi:
Arnold edustaa kehonrakennusta parhaimmillaan. Voitti 7 kertaa ja olis voittanu 11 jos ei olis pitäny välivuosia
Mikä ihmeen 11? Mistä sen tietää mitä olisi enää voittanut... Arnold oli kova aikanaan, nyt on Ronnie :rock:

Niinpä, Arnold oli alansa aatelia aikoinaan mutta ajat ovat muuttuneet. Kyllähän Arskakin huippumassoissaan ja elokuvissaankin on joidenkin ihmisten mielestä aivan liian lihaksikas. Saa nähdä mihin laji kehittyy seuraavassa 20-30 vuodessa. Koska kyllä kehonrakennus ainakin mun mielestä tarkoittaa lihasmassan rakentamista.

Ja Lee Haney voitti Olympian 8 kertaa eli Arnold jäi taakse...Mistä tuo 11 voittoa tosiaan on päätelty?

Tromm sanoi:
Mistä tuo 11 voittoa tosiaan on päätelty?

Arska lopetti vuonna 75 voitettuaan kuusi Olympiaa ja palasi voittamaan seitsemännen viisi vuotta myöhemmin. Jos Arnold olisi kilpaillut välivuodet hän olisi todennäköisesti voittanut joka kerta, eli yhteensä 11 kertaa. Jossittelua, jossittelua...

Back
Ylös Bottom