Ronnie ja Jay yhdessä videolla!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
heh heh huumorivideo. Kuka oli muuten tuo jalaton kääpiö Ronnien vieressä? Wait a minute... sehän oli Jay. Pexxin kannattaa heti aloittaa iltarukoukset, ettei Cutman jää Ronsterin jalkoihin 2.5 kuukauden päästä.

EDIT: Äh, ei mitään.

Karpaasi85 sanoi:
heh heh huumorivideo. Kuka oli muuten tuo jalaton kääpiö Ronnien vieressä? Wait a minute... sehän oli Jay. Pexxin kannattaa heti aloittaa iltarukoukset, ettei Cutman jää Ronsterin jalkoihin 2.5 kuukauden päästä.

:curs:

Ps. :D Kaipa se jääkin mutta toivossa on hyvä elää..alkaa toi Coleman jo näyttää siltä, ettei mitään rajaa...

Pakko taas kritisoida tota Ronnieta. On vaan niin kauheen näköstä kun noin huonon mallisessa kropassa on liikaa lihaa. Ja joo on kuultu ennenkin, että hänellä on ihan hyvä malli ja symmetriaa löytyy yms, sillä mun mielipide on, että Ronniella on jotain pahasti vialla olkapää-rinta-vatsa akselilla ja reidet sekä perse on niin yli-isot ettei enää näytä missään mielessä hyvältä. :urjo:

trebla sanoi:
Pakko taas kritisoida tota Ronnieta. On vaan niin kauheen näköstä kun noin huonon mallisessa kropassa on liikaa lihaa. Ja joo on kuultu ennenkin, että hänellä on ihan hyvä malli ja symmetriaa löytyy yms, sillä mun mielipide on, että Ronniella on jotain pahasti vialla olkapää-rinta-vatsa akselilla ja reidet sekä perse on niin yli-isot ettei enää näytä missään mielessä hyvältä. :urjo:
I agree.

Ronniella tais viellä olla aika emakot gynot?

On toi kyllä tossa ainakin ihan perseestä toi ronnien ylävartalon rakenne mustakin. Jayn rinta on parempi.

¨jay on puuhelmi poju ronnien rinnalla. ronnie jatkaa kasvamistaan, todella mielenkiintoista nähdä mihin asti voi ihminen kehittyä, go ronnie go.

On se Ronnie vaan perkuleen iso vaikka jotain ruumiinrakenteessa olisi mättämässä joidenkin silmiin paskaa.
Itse pidän Lee Priestin ja Flex Wheelerin kroppia hienoimpina mitä on mutta mr. olympiana haluan yksinkertaisesti nähdä vaan sen isoimman.:) Ronnie tai Ruhl.:'D

Kyllä tuo Ronnie on melkoinen möttönen, massaa on ihan liikaa ja tosiaan tuo maha pömpöttää ihan saatanasti. Jaylla on kroppa hyvässä symmetriassa. Toivon Jaylle tsmppiä O-koitokseen.

Kyllä Jayn fysiikka miellyttää minun silmää huomattavasti enemmän ku Ronnien, mutta eihän siitä mihinkään pääse että iso se on ku mikä ja tulee aika salettiin voittamaan Olympian tänäkin vuonna.

Tosin tuosta Ronsterin lavameiningistä en tykkää yhtään. Jotenkin väkinäisen näköstä ja ne pumppailut joka -tun posessa rupes ottaa päähän...

Kyllä Jay näyttää minun silmään tuossa paremmalta kuin Ronnie. Ronnien maha pullottaa jo niin paljon, että huh huh. Toisaalta varsinaisessa kisassa kun rasvat on alempana ja posetuksissa vatsa on kontrollissa, niin Ronnie on taas nr.1. Pakko antaa tunnustusta Ronnielle, ei voi käsittää miten ihminen voi tuollaiseksi on turvota. Kaikkien aikojen paras kehonrakentaja.

Odottaako Ronnie kolmosia? Järkyttävä pötsi. Jalat on kyllä aivan käsittämättömät, vaikka Jay näyttääkin inhimmisemmälle, on Ronnien reidet 2 kertaa isommat...

Karmean kokoinen pömppömaha tuolla ronniella, ja rinta ei ole lähellekkään yhtä hyvä kuin jaylla, mutta se selkä on kyllä mahtava :rock:

Back
Ylös Bottom