Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Narukäsi sanoi:GOOOD OL`CHICKEN barbecue-kastikkeella.
Sukulaku sanoi:Ja vielä Masterpieceä;)
Ronnien The Cost of Redemption- leffasta saa aika hyvän käsityksen kaverin syömisistä. Puolet leffasta on nimittäin Ronnien syömisiä:D
Jotkut sanoo että puolet kehonrakennuksesta on syömistä.Sukulaku sanoi:Puolet leffasta on nimittäin Ronnien syömisiä:D

lasikuitujeesus sanoi:Jotkut sanoo että puolet kehonrakennuksesta on syömistä.![]()

Sukulaku sanoi:Ja vielä Masterpieceä;)
:lol2: sun kaverit taitaa olla aika hjuumormiehiä..drn sanoi:Kaverit sitä puhu salilla että jos 1/3 pitäis olla treeniä, niin ei se 3 tuntia n.160 tunnista viikossa oikein riitä. Pitäis kai alkaa treenaamaan vähän kovempaa.![]()
Ja minä sanon että vitut ole ollu 10% rasvoissa.Kipi I sanoi:Mitäs Toni Halme väitti kirjassaan..jotain että amerikassa ollessaan söi 10000kcal päivässä ja painoa oli jotai 160Kg 10% rasvoissa..tai jotain sinne päin, korjatkaa jos olen väärässä. Aika IMO juttu.
En muista mitä sanoi rasvaprosentiksi tarkalleen, mutta jotain ton tapasta.lasikuitujeesus sanoi:Ja minä sanon että vitut ole ollu 10% rasvoissa.
Pitää olla päästään vialla jos Halmeen juttuja totena pitää.
Kyllä se 10% sanoo ja paino muka 160. Valehtelee.Kipi I sanoi:En muista mitä sanoi rasvaprosentiksi tarkalleen, mutta jotain ton tapasta.
lasikuitujeesus sanoi:Valehtelee.
Aika IMO juttu.
Dariel sanoi:Eks IMO tarkota in my opinion? Tossa lauseessa ei oo järkee :S