BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ronnie on vahva mutta kaikki ei eikä mr olympian tarvitsekaan olla maailman vahvin mies. Mutta Ronnie kyllä parempi bodari koskaan!

Olet oikeassa

Ehkä motivoivin kuva mitä oon nähny

ronnie_coleman.jpg

WOW

Tossa on aika kohillaan reisi/vyötärö suhde :D

Jänniä tietoja löytyi Colemannista wikipedian perusteella:

# Height: 180 cm (5 foot 11 inches)
# Weight: 135 kg (296 lbs) (contest) | 147.5 kg (325 lbs) (off-season)
# Arms: 61 cm (24")
# Chest: 147 cm (58")
# Thighs: 86 cm (34")

Ei noissa vielä mitään, mutta

* Squat: 800lbs x 2 reps
* Deadlift: 800lbs x 2 reps
* Bench: 495lbs x 5 reps
* SOHP: 385 pounds
* Power Clean: 515 pounds

Mites toi raaka-rinnalleveto tulos? 234kg? Aivan törkee tulos :D Aika hyvin pärjäis painonnostossakin jantteri..

Ohhoh, tuo raaka rinnalleveto tulos kuulostaa kyllä aika kovalta ollakseen totta! En epäile etteikö Ronnien perusvoima taso riittäisi tuohon 234 kiloon, mutta tuo suoritus vaatii jo hirmuiset räjähtävän voimantuoton ominaisuudet, eikä tuohon pysty monikaan painonnostaja maailmassa. Suomessa ei kukaan lähellekään. Jos tuo on totta niin :worship:

No vittu ei varmana ota rinnalle 234 kiloa :lol2:

Kyllä se voi paljon ottaa, kun muistetaan nuo kulmasoutu- ja vetotulokset, mutta nyt on lyöty lapinlisää.

Kun oikeasti mietitään raakaa rinnallevetoa, niin ei taida nykyisistä painonnostajistakaan kuin kourallinen pystyä tuohon ja he ovat harjoitelleet sitä koko elämänsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tarvitse kikkailla kun voi keskittyä itse lihaksen treenaamiseen eikä painonnostoon.

Juuri tuollainen hifistely jättää suurimman osan jengistä täysin kyniksi ;)

Aivan uskomaton toi Ronnien pätkä. Jos en paremmin tietäisi sanoisin suoritusvarmuuden perusteella, että Ronskalla on puolet vähemmän rautaa. Cormier ihan lirissä noiden kanssa ja Coleman täysin kontrolloidusti pyöritti noita kuin mitäkin leluja :wtf:

Aivan uskomaton toi Ronnien pätkä. Jos en paremmin tietäisi sanoisin suoritusvarmuuden perusteella, että Ronskalla on puolet vähemmän rautaa. Cormier ihan lirissä noiden kanssa ja Coleman täysin kontrolloidusti pyöritti noita kuin mitäkin leluja :wtf:
No mistäs sä sen sitten paremmin tiedät? ;)

Siis ajoin takaa tuota eroa kun nuo kaksi äijää pumppaa samoja rautoja ja Ronnie vetää niin paljon helpomman näköisesti. Jos en tietäisi että äijillä on saman verran rautaa noissa suorituksissa niin sanoisin että ronniella on vähemmän:piis:

Huono olen selittelemään tälläisiä:rolleyes:

Ajatelkaa miten monelle Ronnie oli esikuva? itse tunnustaudun yhdeksi heistä.
Aina kun puhuttiin kehonrakennuksesta ja voimasta niin aina ekana tuli mieleen Ronnie...
Vittu, ei jaksa uskoa että hän lopettaa...

Ronnie tuli/tulee aina olemaan käsite kun puhutaan kehonrakennuksesta.
Sama kuin marko savolainen suomen kehonrakennuksessa.
Kuka voi väittää että ekana ei tule mieleen make kun puhutaan suomalaisista kehonrakentajista?

RONNIE!

Muistan, kun muutama vuosi sitten aloitin kovemmin nostelemaan puntteja niin "törmäsin" herraan nimeltä Ronnie Coleman. En ollut uskoa silmiäni:wtf:!! Miten ihminen voi olla niin massiivinen... Cost of redemptionin nähtyäni olin niin täynnä motivaatiota ja "nälkää" kohti isompaa fysiikkaa. Samalla innolla ja voimalla edelleen potkitaan eteenpäin... Coleman oli ja tulee aina olemaan paras kehonrakentaja ikinä!!

6xo28.jpg

lähde: http://www.ronniecoleman.net

Suositut

Back
Ylös Bottom