BB PRO Ronnie Coleman

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaikki jotka noin ihailevat ronnieta ovat aika varmasti itse roinaajia. Se mitä hän tekee ei ole minun mielestä enään kehonrakennusta. Itse pidän kapeasta vyötäröstä ja Ronniella on yksi suurimmista ja jos joku väittää vastaan niin kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. En itse ole mikään Cutler fani, mutta jos niiden 2 väliltä pitää valita -> Cutler. Saan varmaankin paljon haukkuja tämän viestin osalta joten pyydän jo valmiiksi anteeksi.:worship:

Voi elämä jos kaveri pokalla väittää Cutlerin vyötäröä hienoksi..

Kaikki jotka noin ihailevat ronnieta ovat aika varmasti itse roinaajia. Se mitä hän tekee ei ole minun mielestä enään kehonrakennusta. Itse pidän kapeasta vyötäröstä ja Ronniella on yksi suurimmista ja jos joku väittää vastaan niin kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. En itse ole mikään Cutler fani, mutta jos niiden 2 väliltä pitää valita -> Cutler. Saan varmaankin paljon haukkuja tämän viestin osalta joten pyydän jo valmiiksi anteeksi.:worship:

Mutta totuus on se, että vaikka kuka olisi mitä mieltä vyötäröstä, selästä, käsistä, jaloista tai mistä tahansa, niin Ronnie on kuitenkin vaatimattomasti voittanut vuosi vuodelta kahdeksan kertaa peräkkäin Mr. Olympia-tittelin joka on on arvostetuin kehonrakennuksesta saatava palkinto.;)

Itse pidän kapeasta vyötäröstä ja Ronniella on yksi suurimmista ja jos joku väittää vastaan niin kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa.
aabn0506.jpg

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/pre2/images/aabn0506.jpg

Niinpä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hoh hoh vatsa levinnyt liiasta roinaamisesta :D Ei se Ronska kumminkaan taida ainut kaveri olla, joka on vuosia horkannut reippaasti, eikä muilla sen kummemmin vyötärö leviä...

Kyllä se vyötärö hienompi ennen kyllä oli, mutta malli silti aika huono.

Vetänyt vatsan sisään kuin mikäkin missi. Vatsa on levinnyt liiallisesta roinaamista. Näyttää ihan siltä, että se odottaisi kaksosia. Annetaahan asian jo olla. Kai sitä nyt jokainen voi oman mielipiteen sanoa ilman, että siitä jokaisen pitää tehdä kauhea numero. :zzzz:

Itsehän varmaan pullistaisit tuossa mahaa ulos päin kun olet niin vitun tyhmä :)

Itsehän varmaan pullistaisit tuossa mahaa ulos päin kun olet niin vitun tyhmä :)

Kylläpä se vatsan leviäminen näkyy joka tapauksessa, ei sitä tarvitse pullistaa ulos päin "vitun" tyhmä. Juuri tätä tarkoitin, että ei saa edes omaa mielipidettä sanoa ilman tuollaisia "vitun" tyhmiä Bodypenoja.:whip: Tälläiset turhat paskat voi jättää sinne omaan pääkoppaan. :down:

Juu kaikki Ronsterin fanittajat on roinaajia.:lol2:

Ite tykkään paljon enemmän Ronsterin mallista kuin Cotletin, ton kokoselle miehelle jo melkein sopii tommonen maha..:) Raising the Roof-poseissa sivulta näyttää kyl aika kamalalta mutta muuten menee.:D

Muuten hyvä, mutta tuo kuva ei kerro yhtään mitään. Vetänyt vatsan sisään kuin mikäkin missi. Vatsa on levinnyt liiallisesta roinaamista. Näyttää ihan siltä, että se odottaisi kaksosia. Annetaahan asian jo olla. Kai sitä nyt jokainen voi oman mielipiteen sanoa ilman, että siitä jokaisen pitää tehdä kauhea numero. :zzzz:

:lol2: Heh, mitä itkua. Itehän sä teet näillä naurettavilla kommenteillas tästä asiasta numeron. "Kaikki Ronnie fanit on varmasti roinaajia". "Ronnie on käyttänyt liikaa roinaa" jne.

Käytä ny järkeä ja mieti, että onkoha siellä muita jotka o käyttäny vielä hardcoremmin aineita. Ei oo montaa oldskool-äijää jotka vielä on kuvioissa mukana. Lee Priesti on kondikses, Ronnie on kondikses... no siinä ne sitten rupeekin olemaan ketkä on tuolta 90-luvun alkupuolelta ollu koko ajan kuvioissa mukana. Väliltä o tippunu jos jonkinlaisia bodareita. Kyllä siinä tarvii tehä jotain oikein että pysyy huipulla bodauksessa näin pitkään. Ja huipulla voittaen 8 Mr Olympiaa. Mieti nyt vähän mitä täällä lauot... :) Mielipiteeseen on tietty oikeus, mutta jos karmeeta paskaa täällä kirjotat ni et voi odotaakaan etteikö siihen vastattais.

katsotaan jos ronnie voittaa tänä vuonna (hope so!) niin varmasti täälläkin haukkujat vaihtavat puolta ja alkavat ens vuodelle dissaamaan cutleria et "ei se millään voita kun on niin levee vyötärökin!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom