BB PRO Ronnie Coleman

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Latsi ja ojentaja edelleen hurjasti perässä. En jaksa uskoa että hirveästi tuosta enää korjaantuu etenkin kun kireänä symmetriavirheet erottuvat paremmin.

Latsi ja ojentaja edelleen hurjasti perässä. En jaksa uskoa että hirveästi tuosta enää korjaantuu etenkin kun kireänä symmetriavirheet erottuvat paremmin.

Samaa mieltä, myös sivuolkapää on kadonnut kokonaan.
Noh, paras voittakoon ja mä tyydyn sitten tuomarien päätökseen.

Olympian valitsevat tuomarit.

Olkoonkin että Cutler voitti ehkä osittain Colemanin huonouden takia viime vuonna, se olisi voinut tapahtua IMO jo aiemmin. Hallitsevaa Mr. O:ta on ollut vaikea voittaa, joka kenties auttoi Colemania voittamaan tiukat kisat aiempina vuosina, mutta Mr. O -titteli ei taatusti ole auttanut Cutleria voittamaan ainuttakaan Olympiaa.

Noista kuvista: Vaikea arvioida Colemanin kuntoa loppupeleissä ainakaan tuon yhden kuvan perusteella, mutta kieltämättä uskomattoman nopeasti se on saanut massaa takaisin. Näytti pari kuukautta sitten vielä eilispäivän mieheltä.

Ai niinkö? Tuomaritko sen "päätöksen" tekee. Uskotko todellakin, että Weiderin ja Muscletechin heebojen sana ei paina mitään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai niinkö? Tuomaritko sen "päätöksen" tekee. Uskotko todellakin, että Weiderin ja Muscletechin heebojen sana ei paina mitään?

Siis hetkinen. Coleman on itse voittanut kyseenalaisesti Cutlerin (2001), ja Cutler ei ole kyllä saanut noissa pippaloissa ilmaiseksi mitään. Colemanilla on 8 Sandowta, oliko sekin Weiderin salajuoni?

Joku muu voi kertoa enemmän noista kehonrakennuskilpailujen arvioinneista, mutta arvioinnin hoitavat aina tuomarit, ei jokin yksittäinen äijä tai lisäravinnepulju.

Ei tosiaa nayta pahalta selka toihan tavottelee jos ronnie huippu selka kuntoa ja se viela etta on aikaa reenata viela vaikka kuinka kauan .

Voi sitä edes jonkun verran siistimmin kirjoittaa ;)

Mutta itse "asiaan" kyllä se toinen puoli selästä vaan on toista pyöreämpi, toinen latsi jotenkin omituisen muotoinen verrattuna toiseen.

Mistä tämä äijä on tehty?!!! Lihaa löytyy enemmän taas kuin k-kaupan lihatiskistä.:D
13ronnie.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom