BB PRO Ronnie Coleman

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
oon tuossa lukenut vanhoja lehtiä vuosilta 90-97 ja pisti silmään et ronnie useassa jutussa väittää ja vakuuttaa itseään natuksi. mut nyky lehissä ei paljon mainosta et käviköhän käry jossain vaiheessa.

:lol2: No pakkohan se on natuks väittää jos siltä sitä kysytään, kerta poliisina on töissä. Kun tuo homma sattuu olemaan laitonta...

Eipä taida olla moni muukaan hehkuttamassa, että natu on. Harvemmin kuulee, että joku sanoo käyttävänsä.

Onkos jenkeissä käyttökin laitonta? Itse olen muistellut että olisi ilman lääkärin määräystä. Tuo selittää hyvin nuo kommentit.

Onkos jenkeissä käyttökin laitonta? Itse olen muistellut että olisi ilman lääkärin määräystä. Tuo selittää hyvin nuo kommentit.

Jep, näin muistan että bodybuilding.comissa kirjoitettiin useaan otteeseen, kun lukijat kyselivät että miksi Coleman väittää olevansa natu.

Jos mr.O:ssa olisi testit jotka ovat 100% varmoja niin kilpailussa ei olisi ainuttakaan ukkoa lavalla...Taitais olla aika hiljaista kaikissa kisoissa:)
Näinhän se vaan on...ikävä kyllä:(

Oli taas taattua okabelaatua tuo uusin dvd, tällä kertaa näytetään kaikki ruokailut( :wall: ), viime filmeillähän niitä jätettiin väliin. Elikkäs yhteensä kuuden tunnin spektaakkelista n. 4h grits 'n eggwhiteä sekä goood ol' chickeniä :D . Treenit aika pitkälti samaa ja tutuksi tulleet huudot mukana tietysti. Tästä ja kuvauksen tasosta huolimatta ihan mukavaa katsottavaa.

Ja Olympioita on voitettu aiemminkin, vielä suuremmilla toispuoleisuuksilla.
Dorian Yates hankki kai jotain pari Olympia-titteliä käytännössä ilman toista hauista. Eikä tuon epätasapainon tarvitse paljoa enää tasoittua, niin se on jo aivan normaalia "toispuoleisuutta" mitä löytyy joka helvetin anterolta.
"Yllättävän" monella ihmisellä sattuu olemaan esim. toinen tissi, käsi, tai muu ruumiinosa lihaksistoltaan toista selvästi pienempi.

Ja jos Quasimodoista lähdetään puhumaan niin eipä unohdeta toista möhömaa,
Mr. Liiterileukaa. :D :piis:
Turha repiä pelihousujaan Ronnien puolesta, riittää kun katsoo kuvia ja lukee äijän vakuutteluja siitä, ettei vasemmassa puolessa ole mitään vikaa = kun puhe ja otetut sadat kuvat ovat noin suuressa ristiriidassa, kysymys ei voi olla mistään muusta kuin surkeasta yrityksestä peitellä pysyvää vammaa. Äijän vasen laita on vaatimattomat 25% surkastunut oikeaan verrattuna, käsivarren ympäryksessäkin kohta 4" ero, forkku ja latsi on kuin eri ihmisestä, joten kerroppa lyhyesti miten tuolla symmetrialla päästään edes amatöörikisojen pakollisista läpi. Ei ole sellaista posea kuin "puolileveä selkä takaa" niinkus tiedät. Ja sitten kun äijä on tiukka, rasvat pois niin ero on vielä silmiinpistävämpi. Huomioin myös että kun me arvostellaan äijän tilaa, me tehdään se muutaman hassun valokuvan perusteella, mutta tuomaristo näkee äijän livenä joka kulmasta. Täysin mahdotonta peitellä että vasenta puolta ei ole treenattu vuoteen/siihen ei ole tarttunut lihaa sitten vuoden 05. Jossain joku lääkärinplanttu heitti pitkät löpinät ja "virtuaalidiagnoosin" ko. vammasta ja kuulosti äärimmäisen loogiselta. Pointti siinä oli että hermo selässä on kaputt, eikä enää palaudu, vaikka roinaisi niin että aivot höyrystyy. Edes leikkaushoito ei auta, joten tässä vedätetään porukoilta viimeiseisiä rahastuksia ennen kuin vedätettävät huomaa että olympian top 10 jää haaveeksi. Toivottavasti saa duuninsa poliisissa takasin.

Jep, sitähän ei voi kiistää että Ronniella ei olisi toinen puoli selästä pienempi. Mutta turha spekuloida tässä mistään hermovammoista, kun siitä ei taida kenelläkään olla varmaa tietoa vai?

Turha repiä pelihousujaan Ronnien puolesta, riittää kun katsoo kuvia ja lukee äijän vakuutteluja siitä, ettei vasemmassa puolessa ole mitään vikaa = kun puhe ja otetut sadat kuvat ovat noin suuressa ristiriidassa, kysymys ei voi olla mistään muusta kuin surkeasta yrityksestä peitellä pysyvää vammaa. Äijän vasen laita on vaatimattomat 25% surkastunut oikeaan verrattuna, käsivarren ympäryksessäkin kohta 4" ero, forkku ja latsi on kuin eri ihmisestä, joten kerroppa lyhyesti miten tuolla symmetrialla päästään edes amatöörikisojen pakollisista läpi. Ei ole sellaista posea kuin "puolileveä selkä takaa" niinkus tiedät. Ja sitten kun äijä on tiukka, rasvat pois niin ero on vielä silmiinpistävämpi. Huomioin myös että kun me arvostellaan äijän tilaa, me tehdään se muutaman hassun valokuvan perusteella, mutta tuomaristo näkee äijän livenä joka kulmasta. Täysin mahdotonta peitellä että vasenta puolta ei ole treenattu vuoteen/siihen ei ole tarttunut lihaa sitten vuoden 05. Jossain joku lääkärinplanttu heitti pitkät löpinät ja "virtuaalidiagnoosin" ko. vammasta ja kuulosti äärimmäisen loogiselta. Pointti siinä oli että hermo selässä on kaputt, eikä enää palaudu, vaikka roinaisi niin että aivot höyrystyy. Edes leikkaushoito ei auta, joten tässä vedätetään porukoilta viimeiseisiä rahastuksia ennen kuin vedätettävät huomaa että olympian top 10 jää haaveeksi. Toivottavasti saa duuninsa poliisissa takasin.

Ei tässä kukaan ole pelihousujaan missään vaiheessa repinyt.
Mulle on ihan vitun sama kuinka käy, en todellakaan ole mikään Coleman-fani, hän edustaa Kotletin kanssa juuri sellaista fysiikkaa joka lähinnä oksettaa. En vaan lähtisi lyttäämään Ronnieta vielä. Lihava nainen kun ei ole laulanut vielä, ja on tyhmää sanoa jo tässä vaiheessa että miehen peli on jo pelattu.
Eikä tuosta toisesta puolesta ole vieläkään mitään VARMAA TIETOA.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Virtuaalidiagnoosit on virtuaalidiagnooseja. Tässä on hyvä heiniksenkin se muistaa, että vaikka kuinka repisitkin pelihoususi niin Olympia ratkaistaan siellä lavalla eikä netissä virtuaalidiagnooseilla ja sen semmoisilla.

Aika Lee Haneyn Jälkeen

Jotenkin jännä homma että Lee Haneyn jälkeen, kun massamonsterit astuivat kuvaan Yatesin ja Colemanin muodossa niin kumpaisenkin uran katkaisee loukkaantuminen. Minulla ei ole varmaa tietoa, mutta kukaan Mr Olympioista ei ole ennen Yatesia joutunut uraansa loukkaantumiseen päättämään. Isoilla painoilla tietysti saa ison massan, mutta loukkaantumisen vaara on todella suuri, samoin itsensä ylittäminen mennään rajan yli liian paljon.

Jotenkin jännä homma että Lee Haneyn jälkeen, kun massamonsterit astuivat kuvaan Yatesin ja Colemanin muodossa niin kumpaisenkin uran katkaisee loukkaantuminen. Minulla ei ole varmaa tietoa, mutta kukaan Mr Olympioista ei ole ennen Yatesia joutunut uraansa loukkaantumiseen päättämään. Isoilla painoilla tietysti saa ison massan, mutta loukkaantumisen vaara on todella suuri, samoin itsensä ylittäminen mennään rajan yli liian paljon.

:offtopic: Miten Yates itsensä luokkasi?

Virtuaalidiagnoosit on virtuaalidiagnooseja. Tässä on hyvä heiniksenkin se muistaa, että vaikka kuinka repisitkin pelihoususi niin Olympia ratkaistaan siellä lavalla eikä netissä virtuaalidiagnooseilla ja sen semmoisilla.

Jompi kumpi meistä on seurannut peliä jo Akkilan Eikan aikoina ja muistaakseni se olin minä, joten tällä kokemuksella IHMETTELEN syvästi, miten tämän vuosikymmenen kovin ammattilainen antaa vasemman puolen selästä, vasemman ojentajan ja hauiksen riutua natu-mittoihin, jos kysymyksessä ei ole vakavan vamman aiheuttama ehdoton pakko. Sen jälkeen kun selität minulle ymmärrettävästi miksi näin on, ellei kysymyksessä ole vakava vika ja kerro miksi ko. lihakset ovat surkastuneet edellisvuodesta, sen jälkeen voin osallistua spekulointiin voittaako Ronnie vai Jay-pölkky, jos on syytä.

Samalla voit veisata muutaman värssyn siitä virrestä jossa kerrotaan mikä tuollaisen oireen voi aiheuttaa, ellei se ole hermoperäinen vika. Veikkaan että lihasvammat olisi leikattu jo aikaa sitten, samoin sidekudos jne. repeämät, mutta jos impulssi ei kulje niin milläs korjaat? Tässä iässä ei enää oikein jaksa uskoa ihmeparantumisiin tai vetten päällä kävelyyn, joten voin kuulostaa hiukan negatiiviselta.

Jompi kumpi meistä on seurannut peliä jo Akkilan Eikan aikoina ja muistaakseni se olin minä, joten tällä kokemuksella IHMETTELEN syvästi, miten tämän vuosikymmenen kovin ammattilainen antaa vasemman puolen selästä, vasemman ojentajan ja hauiksen riutua natu-mittoihin, jos kysymyksessä ei ole vakavan vamman aiheuttama ehdoton pakko. Sen jälkeen kun selität minulle ymmärrettävästi miksi näin on, ellei kysymyksessä ole vakava vika ja kerro miksi ko. lihakset ovat surkastuneet edellisvuodesta, sen jälkeen voin osallistua spekulointiin voittaako Ronnie vai Jay-pölkky, jos on syytä.
Otitpa sen henkilökohtaisesti. Jompi kumpi meistä kuitenkin näemmä on kirjoittanut ja lukenut tämän ketjun alusta asti ja se olin minä. :)
Kyllähän tuolla selvästi nyt on jotain vikana, enhän minä ole muuta väittänyt. Sanoin vain että virtuaalidiagnoosit ovat spekulointia ja tuskin voit muuta väittää. Kuulemma tuo vamma on nyt hoidettu kuntoon. Sen näkee sitten Olympiassa, että onko kunnossa vai ei. Muuta en sano asiaan.

Samalla voit veisata muutaman värssyn siitä virrestä jossa kerrotaan mikä tuollaisen oireen voi aiheuttaa, ellei se ole hermoperäinen vika. Veikkaan että lihasvammat olisi leikattu jo aikaa sitten, samoin sidekudos jne. repeämät, mutta jos impulssi ei kulje niin milläs korjaat? Tässä iässä ei enää oikein jaksa uskoa ihmeparantumisiin tai vetten päällä kävelyyn, joten voin kuulostaa hiukan negatiiviselta.
En tosiaan osaa veisata siitä mitään, kun en ensinnäkään minulla ei ole tietopohjaa eikä koulutusta tehdä minkäänlaisia diagnooseja asiasta.
Kuten jo aiemmin sanoin, niin tuon vamman pysyvyyden näkee sitten kun Ronnie on kisakunnossa. Voi hyvinkin olla, että Ronnie ei saa itseänsä enää kuntoon ja että minä näen uudemmissa kuvissa parannusta ainoastaan subjektiisesta fanin näkökulmasta.

Mutta se mitä tarkoitin oli, että nettidiagnoosit ja puheet eivät ratkaise sitä tuleeko Ronnie kuntoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom