BB PRO Ronnie Coleman

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jaylla oli täysin ansaittu voitto, vaikka olis mitä paskaa politikointia takana niin jay on tehny vitusti hommia ja oli vielä lisäksi ainakin yhtä hyvässä kunnossa kuin ronnie. turha sanoa et ronnien olis kuulunut voittaa.

Joo-o...Niin anteeksi,Ronniehan onkin naturaali,mitä se mainostikin 10-vuotta sitten.Noi oli mun mielipiteitä ja varmaan ei faktoja ole täällä kellään mitä on vetänyt ja mitä ei...Arviot perustui kuviin ja omaan mietiskelyyn:) Ne vitamiinit oli tietenkin multitabseja...:)

Juu aina tässä keskustellessa on paha jos sohaisee jonkun kokeneemman nokille. Kuten joku jossain välissä sanoi, niin hommaan mahdollisesti haluttiin jo VALKOINEN voittaja, kuten Yates aikoinaan oli. Oli miten hyvänsä niin tää voi olla yksi vaaleanpunainen lasi jonka läpi jay näytti nyt ohittavan tietyt Colemanin muotoheikkoudet. Tuomareidenkin on tietysti aina vaikea kongretisoida asioita. Hajonnus ojentaja vastaan vaikka selän huono rakenne( en siis tarkoita Jaytä). Mutta voittaja on Jay ja thats it.

Tuo nyt ei ainakaan ole mikään syy voittaa Mr. Olympiaa.

ei olekkaan. tarkoitin lähinnä että jay on tehny vitusti hommia ja se on tuottanut tulosta eli tasapainoisen, ison ja kireän fysiikan.

selkä - jay
kireys - jay
reidet - coleman
pohkeet - jay

muuten aika tasasta...

selkä on aina ollu muuten avainasemassa olympiassa ja ratkas taas.

Melkein toivoisi, että Ronnie ymmärtäisi lopettaa. Tai jos ei halua lopettaa niin laittaisi paikat taas kuntoon vaikka se tarkoittaisi välivuoden pitämistä. Kroppa on selvästi rikki ja vaikka kuinka treenaisi niin ei se siitä paremmaksi muutu, jos vammoja ei laiteta perusteellisesti kuntoon.

Ronniella oli kuitenkin vielä parhaat reidet ja side chestissä hurjat massat, kun heikompi puoli jää piiloon. Ronnien tavaramerkki eli hurjat takaposet taas eivät toimineet alkuunkaan.

Ronnie tulee vielä ja ownaa! Mutta tosiasiathan on pakko myöntää. Ukolla alkaa jo ikä painamaan. Mutta kyllä Ronnie vielä itsensä kuntoon saa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Okei, ehkä Ronniella vaan oli huono vuosi, mut mä luulen, et aika alkaa tehdä tehtävänsä. 8 Vuotta minkä tahansa urheilulajin ehdottomalla huipulla on kova juttu. Ammattilaiskehonrakennuksessa vielä kovempi. Jossain vaiheessa on tehtävä ratkaisu, että nyt riitti. Mun mielestä tyylikkäintä se ois vanhan mestarin tehdä huipulla, eikä jäädä roikkumaan vuosiksi kehäraakkina.

Mun mielestä Yates on hyvä esimerkki, vaikka se lopettikin uransa loukkaantumiseen. Äijä on kutistunu pirusti, mutta on terveen näkönen ja jatkaa töitä edelleen alan parissa. Varmaan monien mielessä Yates on edelleen mestarien mestari?

Ronniella ei oo enää muuta voitettavaa kun se Olympioiden yhteismäärä kun putki meni poikki. Kuitenki Ronnie on jo näyttönsä antanut, vai kenelle 8 Mr. Olympiaa ei riittäis? Tottakai on täysin ymmärrettävää jos kisaintoa vielä riittää, mut mä en haluais nähdä Ronskia roikkumassa ja kilpailemassa mahdollisista finaalipaikoista.

JOS tosiaan ei mitään loukkaantumisia ole, niin tän vuoden kunto johtuu sitten jostain paljon vaikeammin korjattavasta jutusta. Se taas tarkottaa sitä, että kunto mitä luultavimmin ei ensi vuodeksi parane. Ja pahimmassa tapauksessa kroppa yksinkertaisesti ei vaan enää jaksa. En nyt tarkempaa vertailua tehnyt, mutta katsoessani tän vuoden Ronnien vaparin, niin jotenki keskikroppaki näytti "vanhentuneen". Vaikee selittää, mut joku siinä pisti silmään enemmän ku muistan edellisinä vuosina pistäneen.

Ronniella ei oo enää muuta voitettavaa kun se Olympioiden yhteismäärä
No eiköhän tuo olis nimenomaan se kaikkein kovin juttu. Jäädä historiaan voittamalla eniten olympiatitteleitä (ja tuota mittarina pitäen: kaikkien aikojen parhaana).

Tuntuu olevan monille kova pala toi Ronnien tappio...Ja kun vähän sohaisee muurahaispesää doping aiheisilla jutuilla niin johan porukka hermostuu:)

Onko joku vielä niin hyväuskoinen ja luulee ettei 10 vuoden hormoonin käyttö jätä jälkiä??Tai luulee että huipulla ei käytetä...Ronnie oli kiistatta paras useita vuosia mutta nyt tänä vuonna tuli ansaittu tappio,niin se vaan on...
Itse en usko että enää voittaa...Voinhan veikata väärinkin;)

Hienoa! ensi vuonna ronnie hakee vielä sen yhden voiton ja se on siinä :rock:

Milläs hakee jos keho on paskana, vai teiniaknen vuoksiko sen vasen puoli oli reilun numeron pienempi kuin oikea? Peitteli hyvin, mutta moinen surkastuma viittaisi siihen että olkanivel tms. on paskana, ei voi treenata selkää eikä ojentajaa, hauistakin rajoitetusti ja olka vielä pullotti sen näköisenä ettei siinä ole cutsin cutsia. Miten tuolla tasolla treenataan ilman olkaniveltä? Voip olla hankalata, sano...

Ronnien sisko sanoi mayhemilla että suuria loukkaantumisia (=leikkauksen vaativia) Ronsterilla ei ole. Eli oli mikä tahansa paskana niin sitä ei leikkauspöydällä tarvitse korjata.

Ronnien sisko sanoi mayhemilla että suuria loukkaantumisia (=leikkauksen vaativia) Ronsterilla ei ole. Eli oli mikä tahansa paskana niin sitä ei leikkauspöydällä tarvitse korjata.

No ei ne varmasti itse ala kertomaan jos ongelmia on, markkina-arvo laskee jne... Jokainen kuitenkin itse näkee miten toispuoleinen paketti on, en äkkiseltään muuta selitystä keksi kuin loukkaantumisen?

Ronnielta piti olla tulossa joulun tienoilla "Going for the Record" -DVD, jossa ainakin omien sanojensa mukaan on vahvempi kuin koskaan jne. Saa nähdä ilmestyykö tuo koskaan, kun sitä ennätystä ei sitten tullut.
Joka tapauksessa en usko vakavaan loukkaantumiseen, vaan johonkin hermostolliseen juttuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom