Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on. Kyllä mä viime vuodelta muistan jonkun treenipätkän, jossa Ronnie veti hirveällä ryskäystyylillä edelleen melko isojen limppujen kanssa. Oli mun mielestä vasta kuntoutumassa edellisestä leikkauksesta. Ei siinä tarvitse Einstein olla ymmärtääkseen, että Ronnien olisi jo vuosia sitten totaalisesti pitänyt muuttaa treenityyliään. Mutta ei taida vaan vanha koira oppia enää uusia tapoja, eikä luonto anna periksi "tuntumahomoilla".Ihan mielenkiintoinen dokumentti, jossa kontrasti kuntosalin kuninkaan ja myöhemmän pyörätuolipotilaan välillä on suuri. Mielestäni dokkarissa herkuteltiin liikaa Ronnien nykytilanteen hankaluuden kanssa. Ruutuaikaa oltaisiin voitu pyhittää enemmän ''kultavuosille''.
En ole lääkäri, mutta luulisin että suurin syy nykyiseen surkeaan toimintakykyyn on ollut muutoskyvyn puute leikkausten jälkeen. Leikkauksissa on varmasti sattunut omat virheensä, mutta iso ongelma on taatusti ollut Ronnien hinku palata kuntosaliharjoittelun pariin, vaikka jo vuosia sitten olisi pitänyt tajuta että nyt ykkösprioriteetti on liikkuvuuden palauttaminen, eikä lihasmassan ylläpito. Mutta jokaisella on omat valintansa.
Melko dramaattinen on ero tämän päivän kunnossa ja terveydessä esimerkiksi kilpakumppaniinsa Jay Cutleriin.
Minä vuonna tämä Ronnien "anonyymi" haastattelu on tehty, osaako kukaan sanoa?
View: https://www.youtube.com/watch?v=XadhUhNbNjo
Minä vuonna tämä Ronnien "anonyymi" haastattelu on tehty, osaako kukaan sanoa?
Oletko sä katsonut ton uuden dokumentin? Käveleehän se kepillä ja on nyt käynyt korjausleikkauksessa ja toipumisvaihde meneillään.Onko tilanne nyt se, että Ronsteri ei pysty kävelemään edes kepeillä vaan istuu pyörätuolissa? On edelleen kovat kivut eikä enää koskaan kävele?
Asiat on muuttuneet sen dokkarin tekemisen jälkeen ja on itse sanonut että voi nyt käydä niin ettei kävele enää.Oletko sä katsonut ton uuden dokumentin? Käveleehän se kepillä ja on nyt käynyt korjausleikkauksessa ja toipumisvaihde meneillään.
Tottakai voi käydä niin kun vaativa selkäleikkaus takana. Yhtähyvin voi vielä kävellä. Toivotaan parasta.Asiat on muuttuneet sen dokkarin tekemisen jälkeen ja on itse sanonut että voi nyt käydä niin ettei kävele enää.
Asiat on muuttuneet sen dokkarin tekemisen jälkeen ja on itse sanonut että voi nyt käydä niin ettei kävele enää.
Ronnien IG:n mukaan näyttäisi ainakin matkustuskelpoiselta:Niin just näin. Eli kukaan ei tiedä just tätä nykytilaa?
Kyllähän dorian lopetti aika lailla nuorempana? Ja ronnie hajottanu selkänsä aina uudestaa salilla eikä antanu kunnolla parantua yms?
Palumbon mukaan mennyt uusi leikkaus paremmin, ja pitäisi ola nyt käytännössä kivuton RonskuRonnien IG:n mukaan näyttäisi ainakin matkustuskelpoiselta: