BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos pitäs ite valita menisinkö maahan jossa +30 lämmintä, vitusti faneja, enemmän fyrkkaa ja kaikin puolin kaikki paremmin, nii en kyllä itekkää olis kovin kauaa miettiny menisinkö espanjaa vai suomee:hyper:

No ei tota kauaa tarvii miettiä kumpaan tapahtumaan olis ite mennyt. Espanjassa saa enemmän mainosta omalle lisäravinnefirmalleen+enemmän rahaa. Tuskin Ronnielta mitään oikeita viisauksia siellä seminaarissa olis kuullukkaan.

No jos pitäs ite valita menisinkö maahan jossa +30 lämmintä, vitusti faneja, enemmän fyrkkaa ja kaikin puolin kaikki paremmin, nii en kyllä itekkää olis kovin kauaa miettiny menisinkö espanjaa vai suomee:hyper:

mitä järkeä oli sit ilmottaa et tulee pitää suomeen seminaarin?ei se varmaan somaliaankaan menis, vaikka faneja odottais ja kalenteri olis tyhjä...aika köyhä vertauskuva mut joo...ja ois voinu pyytää anteeksi edes facebookissa...

Taas täällä huudeltu naama mutrussa ennen ku tiedetty mitä oikeesti tapahtunu. Sitte muita juttuja, näyttääkö muiden silmään ronsteri sairaalta vai luoko toi kekkosen kampaus ja muutenkin daijussa melko karvaton olemus vaan semmosen fiiliksen? Syöpäpotilaalta näyttää lähes tulkoon, tosin aika riskiltä semmoselta :)

Taas täällä huudeltu naama mutrussa ennen ku tiedetty mitä oikeesti tapahtunu. Sitte muita juttuja, näyttääkö muiden silmään ronsteri sairaalta vai luoko toi kekkosen kampaus ja muutenkin daijussa melko karvaton olemus vaan semmosen fiiliksen? Syöpäpotilaalta näyttää lähes tulkoon, tosin aika riskiltä semmoselta :)

Hieman kalpean näköinen.

Sen vajaan pari päivää minkä Suomessa ehti olla, niin ison osan aikaa olin äijän matkassa ja ainakin sillä oli ruokahalu kunnossa "sairaan näköiseksi" kaveriksi... :) Veti nimittäin aamiaiseksikin melko ämpärin puuroa ja munanvalkuaiskokkelia.. :)
Itse sanoi että on aika väsynyt olo, kun tarvii muistaa että hän matkusti yhtäjaksoisesti liki 2 vrk tänne tullessaan. Selän kanssahan hänellä on muutenkin ollut ongelmia ja aamulla kirosi hotelli tyynyn kun oli niskakin ihan jumissa. Aamu alkoikin aamiaisen jälkeen jälkeen City Gymillä Lahtisen Teron niska manipulaatiolla jonka jälkeen vasta alkoi pää kääntymään molempiin suuntiin.
Solana Fitnessille lähdettäessä kysyin mitä aikoo treenata niin sanoi tekevänsä selän ja hauikset. Kysyin että miltä se niska ja selkä nyt tuntuu, niin sanoi sanoi: siltä että kaapeleilla vemputetaan ja ei mitään raskaita soutuja.
Eli kai se ukko ihan muuten kuosissa oli, paitsi aika väsynyt reissaamisesta ja huonosti nukkumisesta (vaikka kivenkovaa muuta väitti :) ) ja selkä ja niska jumissa. On ollut ilo ja kunnia hänet tavata aiemminkin muutamaan kertaan ja oikeasti tosi rento kaveri jolla ei kyllä ole pissa päähän noussut. Tuolla Pro puolella kyllä muutama sellainenkin kyllä löytyy, mieleen muistuu viime vuodelta Saksastakin eräs herra jolle ei Japsi taksi kelvannut vaan piti saada seuraavana jonossa ollu mersu.. :)
Tosi ikävä tuo Arnold Classic Europen päällekkäin sattuminen tuon meidän Expon kanssa mut näitä sattuu. Itseäkin harmittaa siinä mielessä että piti valita kumpaan menee kun mua kysyttiin hommiin sinne Madridiin mutta mun kohdalla ei todellakaan miljoona sopparilla vaan hotellihuone+safkat+nimellinen korvaus-diilillä niin ei ollu samaa kiusausta kun RCllä nyt kun on aika paljon näitä omia hommia vireillä täällä koto Suomessa kun tänne nyt näköjään on takas junttaantunut. :)

11mad_ronnie_rot.jpg

Katso video...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IMO huutelulle annettiin kyllä ihan hyvä syykin kun aluksi ilmoitettiin että oli vaan lähettäny viestin ettei tulekkaan ilman mitään isompia perusteluja.

Jep, helppo se on nyt jälkiviisaana päteä.

Kyllä.Mutta annetaan nyt vielä jollekin jälkiviisaammalle tilaisuus loistaa.

BBN Finland tiedotti:
"Ongelma syntyi kun RC oli tulossa takaisin Suomeen lauantai illalla kun koneen lähtö oli myöhässä 55min jonka seurauksena hän missasi jatkolentonsa Suomeen ja seuraava lento olisi saapunut Suomeen klo: 19.10 kun Expo olisi jo loppunut, joten hän teki U käännöksen Espanjaan ja siitä sitten Dallasiin.".

Selitys oli ihan hyvä ja ymmärrettävä syy sille, että Ronnie ei tullut enää sunnuntaina Expoon.Mutta minun ja monen muun, kaukaakin tulleen fanin sydäntä olisi lämmittänyt, jos Ronnie olisi myös lähettänyt henkilökohtaisen pahoitteluviestin Suomen faneilleen, että ei kaikista edm. syistä päässyt Expoon pitämään seminaariaan.Fanit olisivat varmasti ymmärtäneet.Moni oli sunnuntaina paikalla vain Ronnien tähden. :)

Myönnettäköön, että Ronnien Suomeen tulo oli jo vaakalaudalla muutama viikko ennen Expoa.Ja syyt olivat toiset, kuin jälkimmäisessä tapauksessa.
"Hänelle tuli tarjous 5 viikkoa sitten edustaa Arnoldia Arnold Classic:ssa Madridissa ja samalla hänelle tarjottiin jättimäistä osastoa missä hän pääsee julkistamaan omaa ravinne ketjua RCN ja RCSS, tarjouksen arvo oli 1.000.000 USD,

Ronnie Coleman soitti ja ilmoitti minulle että hän ei pääsekään Suomeen koska hänen on oltava jo tiistaina Madridissa, aina sunnuntaihin asti. Hän tarjoutui maksamaan minulle kaikki menetykset ja päälle korvaukset. Tarjousta ei ole otettu vastaan koska halusin viedä homma loppuun tavalla tai toisella ja sitten jouduttiin suunnittelemaan RC Espanjasta Suomeen ja takaisin ja sitten sieltä Suomeen.. oli aikamoista sukkuloimista."

Noh.Ei tästä tämän enempää. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom