Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli pysykää poissa sieltä.City gym kampissa mainostaa että coleman treenailee heidän salillaan silloin, eli aidot yea buddyyyyy yms huudot kuultavissa ;)
Eli pysykää poissa sieltä.
Kukaan kattonu sellasta leffaa kun "and the river runs through it?"
Tuli telkkarista pari viikkoo sitten ja en oo kyllä aikoihin revenny yhtä pahasti. e. löytyi:
Ronnie on varmaan homo kun käyttää hanskoja? :O Alko vituttamaan tossa kulmasoudussa kun kurkki hauiksia kokoajan :D
Ronnie Coleman tulee siis Fitnessexpoon 8,-9 lokakuuta ja fitnessexpossa vain fitnessmalli kilpailu on maksullinen?
Valaiskaa, kiitos!
Ronnie colemanin Q&A seminaari on maksullinen , täytyy ostaa ennen expoa.Kaikki muu taitaa olla ilmaista katseltavaa, esim. ronnien haastattelu ja body/fitness kisat .
Eikös bodykisat maksa joku 40e? Eihä ne ilmaset mun mielestä oo :D
oon lukenut sitten väärin... aika perseestä tollanenKyl sinne ihan sisäänpääsy (katteleen) on sen 40e bodykisoihin :D http://www.fitnessexpo.fi/liput
**Ronnie Coleman Q&A-seminaariin lipun hinta on 20 euroa, johon myydään lippuja ennakkoon Best Body Nutrition Finlandin sivuilla.Köyhät vinkuu. 40€ on tosi halpa hinta siitä, että pääsee edes kuuntelemaan kaikkien aikojen kovimman kehonrakentajan mietteitä.
**Ronnie Coleman Q&A-seminaariin lipun hinta on 20 euroa, johon myydään lippuja ennakkoon Best Body Nutrition Finlandin sivuilla.
mut joo mä väistyn tääs täältä...