BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ronnie_coleman_dips.jpg

colemandoublebi.jpg

Vaikee uskoo et saman jätkän maha kyseessä :D

^ Ketään ei jumalauta kiinnosta. Tajuaahan sen nyt tyhmempikin kun isketään puhasta lihasmassaa (20kg?) jo ennestään noin massiiviseen jätkään niin kyllä se fysiikka alkaa pikkuhiljaa hajota. Mutta jotkut vaan ei näköjään tajua. :)

siis eikö tääl oo käyty läpi nää vattanpullotus keskustelut jo ajat sitte?

Joo totta vitussa vatta pullottaa, varsink nykyään..

vitun typerää postailla jotain kuvia joka välis

Ketään ei jumalauta kiinnosta. Tajuaahan sen nyt tyhmempikin kun isketään puhasta lihasmassaa (20kg?) jo ennestään noin massiiviseen jätkään niin kyllä se fysiikka alkaa pikkuhiljaa hajota. Mutta jotkut vaan ei näköjään tajua. :)

En kans ymmärrä tota valitusta...kattokaa classiccia jos häiritsee iso gutti.

Oon miettiny että mistä toi gutti ees loppuunsa koostuu? Kasvaako sisäelimet niin vitusti kun tarpeeksi pusketaan tavaraa kiertoon, vai jääkö tonne viskeraalista rasvaa sitten jokaisen bulkin jälkeen jonkinverran vaikka pinnalta rapsakka kunto onkin saavutettu?

onse vaan mahtava, sillonku alotteli salitreenei ni ronnien videot oli niitä ekoja joita katteli, cost of redemption jne.. ttu sä ronnie oot hieno mies GOAT! ..joo tiiän et se ei lue tätä -.-

Oon miettiny että mistä toi gutti ees loppuunsa koostuu? Kasvaako sisäelimet niin vitusti kun tarpeeksi pusketaan tavaraa kiertoon, vai jääkö tonne viskeraalista rasvaa sitten jokaisen bulkin jälkeen jonkinverran vaikka pinnalta rapsakka kunto onkin saavutettu?
Kasvuhormonia ja muuta roinaa on esitetty syyksi tuohon mahan kasvamiseen. Ja tuo ''liiallinen'' syöminen on varmaan myöskin yhtenä syynä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kasvuhormoonia suurempi syyllinen repun venymiseen lienee insuliini, jota Ronnien on huhuttu käyttäneen suuria määriä keskiverto ammattilaiseen verrattuna.

Kasvuhormoonia suurempi syyllinen repun venymiseen lienee insuliini, jota Ronnien on huhuttu käyttäneen suuria määriä keskiverto ammattilaiseen verrattuna.

Eiköhän suurin syy ole IGF-1 käyttö kasvattaa suurilla annoksilla sisäelimiä niin vitusti

Ei mua häiritse ronskun gutti, lähinnä vaan kiinnostaa tietää mitä sille on tapahtunut? Toi roinan vaikutus kävi mielessä heti, mutta ei se selitä kaikkea kun ei kuitenkaan kaikilla roinaajilla gutti lähde samalla tavalla? Toisaalta mietin kans et oiskohan ronsku vaihtanut treeniohjelmaa ja kuin suuri vaikutus sillä on ollut tohon mahaan? Vieläks ronsu tekee dippejä?

Ei mua häiritse ronskun gutti, lähinnä vaan kiinnostaa tietää mitä sille on tapahtunut? Toi roinan vaikutus kävi mielessä heti, mutta ei se selitä kaikkea kun ei kuitenkaan kaikilla roinaajilla gutti lähde samalla tavalla?
Selittääpäs. Vaikutukset ovat henkilökohtaisia ja ne ovat riippuvaisia myös kyseisten aineiden määristä, kuurien kestosta jne.

Toisaalta mietin kans et oiskohan ronsku vaihtanut treeniohjelmaa ja kuin suuri vaikutus sillä on ollut tohon mahaan? Vieläks ronsu tekee dippejä?
Hmitäh hvittuaah?

Ei mua häiritse ronskun gutti, lähinnä vaan kiinnostaa tietää mitä sille on tapahtunut? Toi roinan vaikutus kävi mielessä heti, mutta ei se selitä kaikkea kun ei kuitenkaan kaikilla roinaajilla gutti lähde samalla tavalla? Toisaalta mietin kans et oiskohan ronsku vaihtanut treeniohjelmaa ja kuin suuri vaikutus sillä on ollut tohon mahaan? Vieläks ronsu tekee dippejä?

:D

Jumankuikelo. On sillä ollut helvetin hyvä fysiikka jo ennen Olympia-voittoja. Harmi, että nykyään arvostetaan korkeimmalla asteella hirveitä massamonstereita enemmän kuin tuollaista virtaviivaista fysiikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom