Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha joutu kyl kattoo videon ton kommentin jälkeen ja vähän kyllä nauratti toi nytkytys mut minkäs sille voi jos jonku lemppari hiphop biisinsä tahdissa se posettelee ja biitti takoo tollee :D Mitä oon ite katellu ni se on tehny tota ainaPakko se on itekin vuotaa, tuo koko esityksen ajan kestävä kehon muutaman sentin ylös-alas nytkytys alkaa oikeasti olemaan aika väsynyttä.
jos minulta kysytään niin katson mielummin juuri tollasta rentoa posettelua ja hytkymistä, kuin satakiloista järkälettä tekemässä baletteja lavalla... mun mielestä se on jo melkein epämiellyttävää kateltavaa :D
jos minulta kysytään niin katson mielummin juuri tollasta rentoa posettelua ja hytkymistä, kuin satakiloista järkälettä tekemässä baletteja lavalla... mun mielestä se on jo melkein epämiellyttävää kateltavaa :D
kuten jo sanoin, pelkästään meriittien perusteella kaveria on jo pakko arvostaa. jos siis joskus elämässään pääsisi livenä tilaisuuteen jossa (itseään edelleen varsin lihaisassa kunnossa pitävä) 8X mr. olympia esittää quest poseeraustaan, niin tuskin sitä siellä itsekään alkaisi buuaamaan ja huutamaan että "lopeta homo tuo nytkyminen", vaan nauttisi siitä esityksestä muiden kanssa ja varmaan taputtaisikin muiden mukana.
Eihän ole, silloin se sentään lukitsi poseeraukset hetkeksi. Nykyisin taas lähtee tekemään jo uutta ennen vanhan viimeistelyä.Samaa hötkötystä se on vetäny olympialavalla posetellessa voittovuosinaankin.