BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vaikka onkin iso mies ja jo pelkästään meriittien perusteella arvostan reippaasti, alkaa silti pikkuhiljaa jo koskemaan silmiin tuo tanssimisyritelmä noissa vapareissa. ei ole silmille sulavaa katseltavaa, kun iso mies nytkyy kuin jojo. kun nyt vauhtiin päästiin, niin kritisoidaan vielä tuota tapaa poseerata, jossa oikeastaan mitään poseerausta ei lukita loppuun asti, vaan välittömästi jännitystilassa aletaan taas jojottamaan takaisinpäin.

joo, voisin olla toki katsomattakin näitä videoita kun näinkin paljon ahdistaa, mutta kun kiinnostaisi silti kovasti aina nähdä millaisessa kunnossa ronnie milloinkin on. sitä kuntoa on vaan vaikea välillä löytää kaiken tuon jojoilun lomasta. sen verran on kyllä positiivista palautetta annettava, että jo jonkin aikaa on selkäposeeraukset viety paljon pidemmälle kuin aiemmin.

Kyllähän se on todettava että Ronniella on geenit kohdillaan, kun on noin lihaisessa kunnossa vaikka ei varmaan treenaa yhtä kovaa kuin aktiivi aikoinaan, ja ikäkin on pian 50v.

kuten jo sanoin, pelkästään meriittien perusteella kaveria on jo pakko arvostaa. jos siis joskus elämässään pääsisi livenä tilaisuuteen jossa (itseään edelleen varsin lihaisassa kunnossa pitävä) 8X mr. olympia esittää quest poseeraustaan, niin tuskin sitä siellä itsekään alkaisi buuaamaan ja huutamaan että "lopeta homo tuo nytkyminen", vaan nauttisi siitä esityksestä muiden kanssa ja varmaan taputtaisikin muiden mukana. siitä huolimatta tuo jojomainen nytke on jo väsynyttä, kuten jonekin sanoi, ja olisi kiva nähdä ronnien tekevän jotain muutakin poseerauksissaan kuin vispaavan kädet ilmassa jou-jou.

Pakko se on itekin vuotaa, tuo koko esityksen ajan kestävä kehon muutaman sentin ylös-alas nytkytys alkaa oikeasti olemaan aika väsynyttä.
Hahaha joutu kyl kattoo videon ton kommentin jälkeen ja vähän kyllä nauratti toi nytkytys mut minkäs sille voi jos jonku lemppari hiphop biisinsä tahdissa se posettelee ja biitti takoo tollee :D Mitä oon ite katellu ni se on tehny tota aina :)

jos minulta kysytään niin katson mielummin juuri tollasta rentoa posettelua ja hytkymistä, kuin satakiloista järkälettä tekemässä baletteja lavalla... mun mielestä se on jo melkein epämiellyttävää kateltavaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huomattavasti mukavampi olisi kyllä jos veisi ne poset loppuun asti/näyttäisi oikeasti sitä kuntoaan, nytkytyksillä tai ilman.:D

jos minulta kysytään niin katson mielummin juuri tollasta rentoa posettelua ja hytkymistä, kuin satakiloista järkälettä tekemässä baletteja lavalla... mun mielestä se on jo melkein epämiellyttävää kateltavaa :D

ei tässä kukaan tietääkseni ole baletista puhunutkaan? suomestakin löytyy erittäin hyviä poseeraajia, jotka vetävät rennosti poseerauksensa mm. hiphopin tai rapin tahtiin, eikä siellä kuitenkaan nytkytä jojoillen. hyvänä esimerkkinä vaikkapa teemu koskinen.

ja offtopicina, baletti on hanurista enkä toivo koskaan näkevänikään sellaisia liikehdintöjä lauteilla. nekin on jo liikaa kun joskus on nähnyt kärrynpyöriä tehtävän kesken vaparin.

kuten jo sanoin, pelkästään meriittien perusteella kaveria on jo pakko arvostaa. jos siis joskus elämässään pääsisi livenä tilaisuuteen jossa (itseään edelleen varsin lihaisassa kunnossa pitävä) 8X mr. olympia esittää quest poseeraustaan, niin tuskin sitä siellä itsekään alkaisi buuaamaan ja huutamaan että "lopeta homo tuo nytkyminen", vaan nauttisi siitä esityksestä muiden kanssa ja varmaan taputtaisikin muiden mukana.

Mä luulen että huutaisin: "Hei te isoperseinen naapuri siellä, voisitteko lakata nytkimästä! Ja laittakaa nyt saatana jotain vaatetta päälle!"

Sit jos se kysys etä "What was that?", mä sanoisin että "It's Finnish for I'm a big fan."

Ronsku posettelee Mr. O expossa

img10341285379312.jpg

img10441285379313.jpg

img10481285379314.jpg

img10511285379314.jpg

img10571285379315.jpg

img10581285379315.jpg

img10591285379315.jpg

img10601285379315.jpg

Iso mies, isot rukkaset.
Onko tuo oikea latsi muuten pienempi vai eikö hän ole kuvassa ehtinyt vielä kunnolla avata sitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom