BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ronnie-coleman-17.jpg
ronnie-coleman-10.jpg

Ronnie+Coleman+63.jpg

...

Se purkin ulkonäkö mitään meinaa.
Muistaako joku (minä en) mikä lisäravinnefirma se oli kun myi joku aika sitten jotain lisäravinnetta (en muista enää mikä oli) just sellasessa oranssissa jenkkilääkepurkin näkösissä purkeissa?!? Flexissä niitä taidettiin joskus mainostaa. Ja oli ihan perus ravintolisä kyseessä. Kai se on sit niin coolia kun voi ottaa lisäravinteita lääkepaketin näkösestä purkista?!?
Muscle Asylum Projektiako meinaat?
1195t.gif

upeita kuvia totta vieköön... en tiiä mitä mieltä muut on mutta ainakin omasta mielestä Ron näytti parhaimmalta juuri näihin aikoihin kun se ei ollut vielä kerennyt niin äärettömästi massaa..

Leech sanoi:
Muscle Asylum Projektiako meinaat?

Juurikin nämä. Kiitos :thumbs:

[QUOTE="ISO"JUSSI]Joo, edellisten kuvien kunto on IMO melkeinpä parasta mitä Ronskalla on ollut koskaan. Todella hyvässä balanssissa on fysiikka noissa.[/QUOTE]

Ei vaan ne ON PARASTA mitä Colemani on koskaan ollut. Pirun hieno kondis!!
Muistuttaa aika paljon Lee Haneya tuo levee selkä edestä pose.

Selviää kun kattoo muutaman Ronnien leffan niin siinä käy läpi kaikki. Kolesteroli ja verenpainelääkkeitä tais olla pari purkkia muistaakseni jossain pätkässä mitä sanoi. Youtubesta löytyy samat pätkät. Saa poistaa tämän viestin jos ei kuulu aiheeseen.:D

Tässä Ronsku antaa parille reseptilliselle kuin myös perus lisäravinteelliselle napillle merkityksen.. Kahvi + tabletteja Nam :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä Ronsku antaa parille reseptilliselle kuin myös perus lisäravinteelliselle napillle merkityksen.. Kahvi + tabletteja Nam :)

Tasan tuo sama pätkä. Mutta sen se huipulla vaatii. Turha kai tässä on porukalla saivarrella ammattimiesten hommia, kun se on vain tuo Ronsu ollu meistä pokkaamassa Sandoweita himaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se hurja ukko. Mielenkiinnolla kyllä odotan tuota mahdollista paluuta. huh

samoin! Mä toivon että Ronsteri-Monsteri voittaa sen 9 mr olympia palkinnon hän se on ansainnut sen. Mutta jos Rehellisiä ollaan on se Jaska niin todella kova vastus Ronskulle että jännittä miten käyn.

samoin! Mä toivon että Ronsteri-Monsteri voittaa sen 9 mr olympia palkinnon hän se on ansainnut sen. Mutta jos Rehellisiä ollaan on se Jaska niin todella kova vastus Ronskulle että jännittä miten käyn.
Ei pääse top 5 joukkoon, siinä mun ennustus =) Kaukana huippuvuosistaan

Ronnie on ansainnut jo 8 kyseistä titteliä, eiköhän siinä ole tarpeeksi ansioita yhdelle miehelle. Jos joskus tulee Olympiaan vielä osallistuun sijoitus on kyllä jossain top5:n ulkopuolella.

Mulla ei vaan riitä ymmärrys tällaisille kommenteille. Koska Ronnie on ollut aikanaan pitkään maailman paras alallaan, niin hän on siksi ansainnut lähes vuoden etukäteen voittaa alan kovimman kilpailun ensi syksynä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom