BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huge Ronnie Coleman photo shoot after Mr Olympia 2004
http://www.youtube.com/watch?v=1208ec21Hpw&feature=related

Siinä oli aivan ääni, kuin kaveri ois raapustelltu Hasselilla nuo kuvaukset kasaan. Jokatapauksessa keskikoon 'viriviriääni', juuri Hasselimaisen uliseva. No, vielä vuonna 2004 toi taiskin olla aikalailla parasta studioon, mutta nyt on digi ajanut tuotantotehokkuudessa ohi... vaikkei kuvanlaatu aivan 100% vielä olekkaan sävyjen puolelta.

Leffaa ootellessa:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu toi colemani on kyl jääpää. Ainaki mitä aikasemmi leffois on sekoillu :D. Tossa trailerissaki se jäädyttää sen kannettavaa, samalla tavalla kun jossain sen aikasemmassa pätkässä aamupuuroa.

Mitenkähän tuntuu että Ronnien ääni oli selkeämpi nuorempana mm. tuossa ensimmäisessä treenivideossa. Uusimmissa sössöttää niin että mistään ei meinaa saada selvää.

Aivan ylitsepääsemätön bodybuilder, parempaa ei tule vastaan! :worship: Helvetin kova kunto, perkeleen massiivinen jätkä. Kaikki kunnioitus hänelle! :)
Kyllä sen aikasella kunnolla vielä voittoja irtoaisi, tai ainakin itse olen sitä mieltä, joku sentään pistäs Cutlerinkin massat kuriin :)

Kyllä sen aikasella kunnolla vielä voittoja irtoaisi, tai ainakin itse olen sitä mieltä, joku sentään pistäs Cutlerinkin massat kuriin :)

Olet sen verran nuori kaveri, ettet ole varmasti ehtinyt perehtymään lajin historiaan, mutta jos esimerkiksi otamme 1999 vuoden Olympialineupin ja pistäisimme sen kilpailemaan nykypäivän huippuja vastaan top-6 olisi aika pitkälti sama erotuksena, että Cutler olisi siinä mukana. Kilpailun taso on romahtunut. Lajin suuret nimet ovat poissa Cutleria lukuunottamatta. Jos Ronnie hallitsi kisoja historian parhainpia kisaajia vastaan, niin eiköhän hän nykypäivänäkin pärjäisi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom