Ronnie Coleman - All Time Greatest

TheGreatOne

Banned
Siirtäkää oikealle osiolle, jos kuuluu muualle. Aiheena siis on Ronnie Coleman. Onko kyseessä kaikkien aikojen suurin (nyt ei tarkoiteta väinömyllyrinnesuurisuomalainen-kaltaista saivartelua eli voit korvata "suurin" mieleiselläsi adjektiivilla kuvaamaan esim. parasta) kehonrakentaja? Mr. Olympia -voitto taas kerran ja se on jo kahdeksas peräkkäin. Perustele valintasi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TheGreatOne sanoi:
Siirtäkää oikealle osiolle, jos kuuluu muualle. Aiheena siis on Ronnie Coleman. Onko kyseessä kaikkien aikojen suurin (nyt ei tarkoiteta väinömyllyrinnesuurisuomalainen-kaltaista saivartelua eli voit korvata "suurin" mieleiselläsi adjektiivilla kuvaamaan esim. parasta) kehonrakentaja? Mr. Olympia -voitto taas kerran ja se on jo kahdeksas peräkkäin. Perustele valintasi.

Jos Mr. O:lla määritellään "paras", niin eikös Ronnie ole nyt sitten yhtä hyvä esim. Lee Haneyn kanssa? Eikös Mr. Haney voittanut myös 8 Olympiaa? ( en tosin muista oliko perättäisiä...)

Jeps Lee voitti kahdeksan kertaa peräkkäin... Mutta Ronnie kahdeksan,? Minun laskutavoillani tulokseksi tulee seitsemän.. (98,99,00,01,02,03,04) Mutta eiköhän Ronnie vielä ainakin ensi vuonna voiton nappaa ja ehkä parina seuraavanakin.

Molemmat kuitenkin aivan mahtavia kehonrakentajia :kippis1:

t-bar sanoi:
Jeps Lee voitti kahdeksan kertaa peräkkäin... Mutta Ronnie kahdeksan,? Minun laskutavoillani tulokseksi tulee seitsemän.. (98,99,00,01,02,03,04) Mutta eiköhän Ronnie vielä ainakin ensi vuonna voiton nappaa ja ehkä parina seuraavanakin.

Molemmat kuitenkin aivan mahtavia kehonrakentajia :kippis1:

Olet muuten oikeassa. Kun menee yli viiden, alkaa voimailija sekoamaan laskuissa...

Mitenköhän Dorian pärjäisi nykyään, jos oletetaan, että ei olisi lopettanut kisailua ja olisi pysynyt siinä "normaalissa" ammattilaiskehonrakentajien kasvuvauhdissa? :eek: Varmasti olisi kärkikolmikossa jatkuvasti.

dy12.jpg

yatesh.jpg

Luulisin että Dorian olisi pessyt BigRonnien muutaman kerran. 2000 luvulla olisi Ronnie jo sitten saattanut pestä engelsmanninkin.
Luulen että Ronnie tulee olemaan kaikkien aikojen kovin ja voittaa Mr O:n vielä niin monesti kuin jaksaa kisata.

Kyllähän Dorian olis Ronnien voittanut mennen tullen. Ronnie on lihaksikas, mutta Yates oli KIVINEN! :joulu5: :piis:

Nuo kuvat on kyllä tosi edullisia Yatesille, mutta mitä olen videonpätkiä kisoista nähnyt niin mielestäni Coleman näyttää elävässä kuvassa paremmalta.

Ja kyllä Yatesillakin viimeisinä vuosina vatsa pullotti, että ei sikäli ollut kauniimpi kuin Ronnie.

Että Coleman olis vieny mun mielestä..

colemanni sanoi:
Luulisin että Dorian olisi pessyt BigRonnien muutaman kerran. .

Olen pikkuisen eri mieltä. En tosin kiistä etteikö Yatesilla olisi ollut mahdollisuuksia moneenkin otteeseen esim. vuosina 01&02 huippukunnossaan, mutta kyllä Ronniella oli tappokunto jo vuosina 98&99. Dorian itse sanoi kun Ronnie voitti ensimmäisen tittelinsä, että "hän meni minusta kertaheitolla ohi". Mahtava kehonrakentaja Yates on, mutta mielestäni hän ei ole parhaimillakaan Ronnien sarjassa.

Karpaasi85 sanoi:
Olen pikkuisen eri mieltä. En tosin kiistä etteikö Yatesilla olisi ollut mahdollisuuksia moneenkin otteeseen esim. vuosina 01&02 huippukunnossaan, mutta kyllä Ronniella oli tappokunto jo vuosina 98&99. Dorian itse sanoi kun Ronnie voitti ensimmäisen tittelinsä, että "hän meni minusta kertaheitolla ohi". Mahtava kehonrakentaja Yates on, mutta mielestäni hän ei ole parhaimillakaan Ronnien sarjassa.
Mietteitä.. Jo kavereiden painoero kisakunnossa, Dorian n. 120kg, Ronnie 130kg+(pituus lähes sama), kääntäisi kelkan Ronsterin eduksi. Ja mitä Dorianilla on(oli parhaimmillaan) mitä Ronniella ei:
-pohkeet
-lyömätön rinta sivulta -poseeraus
-helvetin paksu selkä/trapezius osasto
-hartialinjan luontainen leveys

Kaikessa muussa Ronnie on vähintään tasoissa, pääasiassa edellä Yatesia kuten muita nykyhuippujakin..

pakkomielle.com sanoi:
Mietteitä.. Jo kavereiden painoero kisakunnossa, Dorian n. 120kg, Ronnie 130kg+(pituus lähes sama), kääntäisi kelkan Ronsterin eduksi. Ja mitä Dorianilla on(oli parhaimmillaan) mitä Ronniella ei:
-pohkeet
-lyömätön rinta sivulta -poseeraus
-helvetin paksu selkä/trapezius osasto
-hartialinjan luontainen leveys

Kaikessa muussa Ronnie on vähintään tasoissa, pääasiassa edellä Yatesia kuten muita nykyhuippujakin..
No en todellakaan allekirjoita. Ronniella näkyy trapsit jopa leveä selkä takaa -poseerauksessa mielettömän hyvin. Ehkä ne vaan jää selän leveyden varjoon.

Toi Yatesin ihon pinta pilaa koko paketin tos alemmas kuvas.

pakkomielle.com sanoi:
Mietteitä.. Jo kavereiden painoero kisakunnossa, Dorian n. 120kg, Ronnie 130kg+(pituus lähes sama), kääntäisi kelkan Ronsterin eduksi.
Eiköhän sitten tästä lähtien ratkaista Mr. Olympia pelkästään vaa'an ja rasvaprosenttimittarin kanssa :whip:

kohtis sanoi:
Toi Yatesin ihon pinta pilaa koko paketin tos alemmas kuvas.
Siis tarkoitat tuota paperinohutta ihoa, jonka alta pullottavat kiveäkin kovemmat lihakset? Juuri nuo Yatesin kuvat ovat tunnettuja juuri Dorianin äärimmäisestä lihaskovuudesta. Jos lihakset olisivat tuosta kovemmat, olisi Dorian luodinkestävä.

Uskoisin kuvia katsoneena, ettei Yates huippukunnossakaan olisi top 5 joukossa nykyään, niin kovaa vauhtia ukot kehittyy. Nuo Dorianin mustavalkokuvat ovat kuitenkin aina yhtä saatanan vakuuttavia, järjettömän kova massa ja etenkin kovuus, mies on kuin patsas. Tosin jos tohon samaan valaistukseen laitettaisiin Ronster, voisi kuva olla järkyttävä. Itse sanoisin, että Ronster on kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras kehonrakentaja, kiistatta paras mies tulee olemaan 2006 jolloin voittaa yhdeksännen Olympian putkeen. Kukaan ei koskaan tule ennätystä rikkomaan ja Coleman voi tyytyväisenä pitää maailman tappiin asti Mr.O rekkaria autossa.

Mitä taas tulee asenteeseen ja fiilikseen, niin IMO Yates on all time lyömätön, koskaan ei tule yhtä vitun sitkeetä ukkoa.

Tomi sanoi:
Siis tarkoitat tuota paperinohutta ihoa, jonka alta pullottavat kiveäkin kovemmat lihakset? Juuri nuo Yatesin kuvat ovat tunnettuja juuri Dorianin äärimmäisestä lihaskovuudesta. Jos lihakset olisivat tuosta kovemmat, olisi Dorian luodinkestävä.

Mun silmissä se tekee hallaa esteettisyydelle.

kohtis sanoi:
Mun silmissä se tekee hallaa esteettisyydelle.
Yates ei ole koskaan edes yrittänyt olla esteettinen. :) Hän oli se, kuka käytännössä loi uuden "standardin" kilpakehonrakennukseen lihasmassan määrän suhteen. Olihan niitä friikkejä aikaisemminkin, mutta Yates laittoi kyllä niin ylivoimaisesti kaikilta jauhot suuhun, että hirvittää! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom