Muuten hyvä, mutta tuo hymiö lopussa pilaa kommentin.
Ja sulla ei selkeestikään vaikuta olevan täällä mitään tähdellisempää tekemistä kuin etsiä jokaisesta mun sanomisesta jotain nillitettävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten hyvä, mutta tuo hymiö lopussa pilaa kommentin.
Taitaa valtaosaa näistä marisijoista vain sapettaa se, etteivät löydy mitään moitittavaa tuosta Ronin lähestulkoon täydellisestä lausumisesta.
+ Ja tottakai myös se, ettei oma kielitaito ole lähimainkaan samaa tasoa ;)
Joo, kyllä se varmasti on tää. Sillä ei varmaan ole tekemistä asian kanssa että toi on sisällötöntä massavlogausta. Ei, kyllä se on se hyvä enkku.
No jos ei kerran nappaa, niin onko pakko väkisin katsoa?
Ei varmastikaan ole pakko katsoa. Henk. koht. en ole tainnut kahta kokonaista jaksoa katsoa, koska ei kiinnosta. Oli vaan niin absurdi väite tuo, että valtaosaa ärsyttää jonkun hyvä englanninkielen lausuminen, että oli pakko yrittää palauttaa maan pinnalle.
Jos osaa lausua englanin oikein ni ei tarvita lihaksia eikä mitään muutakaan, sehän on nyt sentään itseisarvo. Mr olympia palkinto herralle mielellään, ilman karsintojaPaitsi että Roni sentään osaa lausua ne sanat oikein, toisin kuin 90% suomalaisista ja 99% tämän foorumin elämäm koulu- oppilaista.
Näin se valitettavasti on. Harmillista. Ihmiset vain ovat suht ilkeetä porukkaa.Se on ihan sama miten tekee ja mitä tekee. Valitusta tulee silti ja itkijöitä riittää ihan asiassa kuin asiassa..
WTF .. (w t finland) Ihmiset on ennenkaikkea ilkeitä, ne vaan etsii syitä olla ilkeitä. Ilkeys on syy, tarkoitus toissijiainenNäin se valitettavasti on. Harmillista. Ihmiset vain ovat suht ilkeetä porukkaa.
Mielipide ja kritiikki pitää osata erotella. Jokaisella on mielipide, harvalla kompetenssia jakaa kritiikkiä. Kaikki te kriitikot olette niin kovia ammattilaisia kaikessa, että olette valmiina jakamaan sitä uskomatonta tietoanne kaikessa. Totuus on vain valitettavasti se, että suurimmalla osalla ei ole vitunkaan osaamista jakaa yhtään mitään kritiikkiä, joten se ei ole kritiikkiä ja vaan mielipide ja hyvin usein negatiivinen.Ilkeys ja kritiikki täytyy muistaa erotella toisistaan. Toki kritiikki saattaa monesti huonosti ilmaistuna kuulostaa ilkeydeltä etenkin näin keskustelufoorumin välityksellä. Kritiikkiä kuitenkin mielestäni saa ja pitääkin antaa.
Itse ainakin haluan omalla alallani kuulla mahdollisimman paljon kritiikkiä omasta työstäni, jotta osaisin kehittyä siinä.
Menkäämme(ö) kompetenssimme äärelle ja kenties kehittysiinnämö(k) siinäMielipide ja kritiikki pitää osata erotella. Jokaisella on mielipide, harvalla kompetenssia jakaa kritiikkiä. Kaikki te kriitikot olette niin kovia ammattilaisia kaikessa, että olette valmiina jakamaan sitä uskomatonta tietoanne kaikessa. Totuus on vain valitettavasti se, että suurimmalla osalla ei ole vitunkaan osaamista jakaa yhtään mitään kritiikkiä, joten se ei ole kritiikkiä ja vaan mielipide ja hyvin usein negatiivinen.
Mua ei tästä syystä kiinnosta koskaan ”kritiikki” näiden kaltaisilta negaajilta, joilla ei ole mitään osaamista itse.
Mielipide ja kritiikki pitää osata erotella. Jokaisella on mielipide, harvalla kompetenssia jakaa kritiikkiä. Kaikki te kriitikot olette niin kovia ammattilaisia kaikessa, että olette valmiina jakamaan sitä uskomatonta tietoanne kaikessa. Totuus on vain valitettavasti se, että suurimmalla osalla ei ole vitunkaan osaamista jakaa yhtään mitään kritiikkiä, joten se ei ole kritiikkiä ja vaan mielipide ja hyvin usein negatiivinen.
Mua ei tästä syystä kiinnosta koskaan ”kritiikki” näiden kaltaisilta negaajilta, joilla ei ole mitään osaamista itse.