No eipä tuosta videosta paljon nyt kroppaa näy kun pukeutunut säkkiin. Mutta pääkoppa näyttäis olevan kunnossa joten toivottavasti on saanut käännettyä ottelun jälkeisen pettymyksen motivaatioksi treeneihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nyt vielä pari kuukautta syödään donitsia ja istutaan pieruverkkareissa niin eipä tuossa kerkeä kun saada itsensä kuntoon jotta jaksaa juosta päin nyrkkiä..
vähän ironista, että sun analyysin lopussa sanot että täällä tehdään liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä :DMinun nähdäkseni Rondan pitäisi Holmille pärjätäkseen tehdä nyt paljon liikkumis- ja väistöharjoittelua ja kaikenlaisia pystyottelun herkkyyttä parantavia juttuja. Ei hän tietenkään Holmin tasolle pääse mutta tämä olisi se keino jolla voitaisiin päästä lyönneistä ohi riittävän usein ja Rondan vahvuusalueelle. Ainakin minun on vaikea kuvitella mitään muuta mikä olisi hänelle tärkeämpi asia treenata.
Nyt on niin että tällainen treeni ei ole erityisen raskasta vaikka sitä tehtäisiin paljonkin. Sen sijaan se kasvattaa samalla peruskuntoa, jolloin lenkkeilylle tms. ei ole niin paljon tarvetta. Tästä seuraa se että jos syö paljon niin pystyy kyllä lihomaan vaikka treenaisikin kahta kertaa päivässä.
Siksi nuo kuvat eivät mielestäni osoita sitä että Ronda pitäisi treenitaukoa. Toki ne voisivat sitten viitata siihen että hänellä on vaikkapa syömishäiriö, mitä en pitäisi suurena ihmeenä.
Minusta tässä kiteytyy aika hyvin se Pakkiksen perusongelma että tehdään ihan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä liian vähillä lähtötiedoilla. Mutta tämä olisi melkeinpä oma aiheensa sitten.
Minun nähdäkseni Rondan pitäisi Holmille pärjätäkseen tehdä nyt paljon liikkumis- ja väistöharjoittelua ja kaikenlaisia pystyottelun herkkyyttä parantavia juttuja. Ei hän tietenkään Holmin tasolle pääse mutta tämä olisi se keino jolla voitaisiin päästä lyönneistä ohi riittävän usein ja Rondan vahvuusalueelle. Ainakin minun on vaikea kuvitella mitään muuta mikä olisi hänelle tärkeämpi asia treenata.
vähän ironista, että sun analyysin lopussa sanot että täällä tehdään liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä :D
Yksinkertaisesti Rondan pitäisi harjoitella pystyottelua, ei voi vaan turvautua omaan vahvuuteen eli judoon..
Actually.....Holly ei muuta tee kun treenaa, ei kuvaa leffoja eikä treenaa myöskään jees-miesten kanssa.
nyt kun aikaa vielä edes vähän on alettais oikeasti opetella sitä liikkumista ja uudenlaista lähestymistapaa otteluun.
Nyt jätkät oikeesti. Monta sivua katellaan paparazzin ottamia kuvia ja spekuloidaan onko joku lihonu vai ei.
Tervetuloa pakkotoistolle. Itse ajattelit liittyä foorumille jotta voit kontribuoida keskusteluun tällaisilla huomautuksilla
Joo siis tarkoitan lähinnä sitä että Rondan lihominen ei osoita mitenkään välttämättä sitä että hän ei treenaisi ollenkaan.