Ootko tosissas...kumpi voittaisi ronda vai maku? catchweightissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko tosissas...kumpi voittaisi ronda vai maku? catchweightissä.
Mä en ainakaan osaa päättää, että kumpi voittaisi..
Mitä sä veikkaisit?
Mitä sä veikkaisit?
Ei mitään naisvapaaottelua vastaan ja kovasti arvostan naisia jotka tuolla tasolla kilpailee mutta jos kerrankin on tullut vierailtua salilla jossa treenaa hyvän tason mieskamppailijoita ja naisia sekaisin niin ei sitä eroa tasossa voi olla huomaamatta.. Sparreissa yleensä maailmanluokan naiskamppailija tuppaa näyttämään vähintäänkin keskinkertaiselta kansallisen tason miesten kanssa.. Ei ne naisten ja miesten sarjat turhaan ole olemassa.
kumpi voittaisi ronda vai maku? catchweightissä.
Eiku aloin vaan kelailee, että miten tommonen kuitenkin naisten vaparissa selkeä ykkönen / kakkonen, jolla on todella hyvä judotekniikka. Osaa heittää, swiipata, on vikkelä ja sähäkkä ja osaa kuitenkin jonkun verran lyödä. Niin miltä näyttäisi ottelu top 20 ulkopuolella olevaa Makua vastaan. Eikä sen nyt tarvii olla just Maku, vaan ihan kelailun tasolla aloin miettimään, että miten Ronda pärjäis pienempiä ei rankattuja ukkoja vastaan ja Maku nyt tuli ekana mieleen. En mä väittäis, että se olis mikään läpihuuto Makulle vaan siksi, että se on mies..
Joskus jossain TUF:in vieraana Ronda kävi näyttämässä erilaisia heittoja, niin ne ukot kyllä lähti aika äkäseen lentoon ja ne ukot taas itse ei osannut lähelläkään samallailla heittää, kun Ronda..
Ja ihan väärinkäsitysten korjaamiseksi, niin meitsihän on pahin rondavihaaja. Kuhan pallottelin ajatuksella..
Ootkos Evan kanssa päässy treenailee. Se on oikeasti aika hämmästyttävä miten iso se ero on miehen ja naisen välillä kamppailu urheilussa. Kyllä esim amatöörinyrkkeilyssä junnuna muistan kun muuankin tyttö voitti jopa em kultaa amatööreissä mutta sparrissa alemman painosarjan jätkät jotka eivät kilpailleet ollenkaan ottivat kevennellen sparrissa tämän kanssa.Näinhän se on yleensä lajissa kuin lajissa. Mutta kyllähän tasoero tekniikassa ja osaamisessa vaikuttaa. Itse olen nyrkkeillyt, mutta silti en veisi erääkään Eva Wahlströmiltä. Ellen onnistuisi tyrmäämään.
Mitä sä veikkaisit?
Ei mitään naisvapaaottelua vastaan ja kovasti arvostan naisia jotka tuolla tasolla kilpailee mutta jos kerrankin on tullut vierailtua salilla jossa treenaa hyvän tason mieskamppailijoita ja naisia sekaisin niin ei sitä eroa tasossa voi olla huomaamatta.. Sparreissa yleensä maailmanluokan naiskamppailija tuppaa näyttämään vähintäänkin keskinkertaiselta kansallisen tason miesten kanssa.. Ei ne naisten ja miesten sarjat turhaan ole olemassa.