Ronda Rousey

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiks tuolle Rouseylle annettu vyo suoraan, mutta kun miehille tuli uus painoluokka, kaks jamppaa otteli siita vyosta. Mita jarkee - UFC mestari ilman yhtaan matsia. Voi olla vaarassakin..

Aldo ja Cruz nimettiin suoraan UFC-mestareiksi heidän siirryttyään WEC:stä. Saman lafkan allahan WEC(oli), Strikeforce ja UFC on niin sikäli ihan normaalia mielestäni.

Ja miesten mikkihiiriluokan mestaruus ratkottiin turnauksella, koska siinä painoluokassa ei ollut ollenkaan mestaria.

Ja miesten mikkihiiriluokan mestaruus ratkottiin turnauksella, koska siinä painoluokassa ei ollut ollenkaan mestaria.

Okei, tama selitti tilanteen hyvin - kiitos. Mietin jo etta annettiinko vyo Rouseylle ihan promokikkana joka ei olis ollu kovin urheilullista.

Kyllä sinne UFC:n iltoihin yksi naisten matsikin mahtuu sekaan, mutta onhan se nyt ihan hassuttelua tunkea joku Rousey-unohdinjonimen Machida-Hendersonin edelle :D

Onhan tuo kuitenkin jonkinlainen tittelimatsi, joten ihan normaali linjahan tuo on. Lisäksi varmasti halutaan alleviivata ensimmäistä naismatsia UFC:ssä.

Ronda_Shredded_XL.jpg

Netistä löytyy sellassia sivuja mis on paremman näkösiä naisia vähissä pukeissa, ilman vaatteita ja jopa harrastamassa haureutta.

Mun viisari ei värähdä Rondalle. Ei edes photari-kuvissa.

Koko hommassa on nolointa kuitenkin toi päämatsi-status. Kyllä mä voin naistenkin vaparin kärkimatseja sillon tällön kattoo, mutta jos UFC-ilta päättyy tyttöjen nahisteluun, niin onhan se nyt helvetin typerää, vaikka asiaa miten päin kääntelisi.

Cyborg antais muuten selkään ihan mennen tullen. Ronda vois ite otella 145-paunasissa, kun judo-urankin menestysvuodet oli 70-kiloisena. Ei vaan taida "any weight, any time"-puheistaan huolimatta uskaltaa kohdata brasilialaista, kun tietää itsekin, että kyyti olisi todennäköisesti kovin kylmää. Kaiken lisäksi Dana on nyt ihastunut Rondaan, kun tietää naisen markkinapotentiaalin. Turpasauna Santosilta ei tekisi kovin hyvää Rouseyn markkinoinnille.

Mun viisari ei värähdä Rondalle. Ei edes photari-kuvissa.
Kyllä mä voin naistenkin vaparin kärkimatseja sillon tällön kattoo, mutta jos UFC-ilta päättyy tyttöjen nahisteluun, niin onhan se nyt helvetin typerää, vaikka asiaa miten päin kääntelisi...
...Kaiken lisäksi Dana on nyt ihastunut Rondaan, kun tietää naisen markkinapotentiaalin.
Kyllä mun mielestä UFC:n joku pienempi ilta voi ihan hyvin päättyä naisten titteli matsiin, mutta ei tosissaan mikään iso ilta jossa on muitakin kaärkipään ukkojen matseja. Toi markkina potenttiaalihan se juttu on. Mun mielestä Zuffa ois iha hyvin voinu jonkun oman liigan luoda naisille ja sieltä sit ehkä jotain kärkimatseja UFC:n puolella järkkää. Ajan myötä sit ehkä sulauttaa sen liigan UFC:hen. Vähä niinku WEC:lle kävi.

- - - Updated - - -

Nii ja mitä santosin kohtaamiseen tulee niin en mä usko että se ois mitää yhteen maaliin vetämistä, ois varmaa eka tiukka matsi ikuna molemmille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Netistä löytyy sellassia sivuja mis on paremman näkösiä naisia vähissä pukeissa, ilman vaatteita ja jopa harrastamassa haureutta.

kerro lisää

Kyllä se Cyborg mikä kehässä riehui ennen käryä vetelis Rondaa käkättimeen alta aikayksikön. Rondan pystyosaaminen Tate matsissa oli vielä niin luokatonta ja omaa pää kolisis todella kovaa jos Cyborgin kanssa lähtis hippasille. Eri asia on sitten että jos Cyborg riuduttaa itteään 135:siin ja lopettaa roinailun niin voi olla että tehot putoo senkin kropasta. Voimaa löytyy kuitenkin sen verran että jossain sparripätkässä nosti Titonkin (iso LHW) matosta ilmaan ja tipautti takasin.. Ei uo mikään iso slämmi ollut, mutta osoittaa kyl sen että ruutia löytyy "naiseksi" ihan reilusti.

Tällähetkellä juurikin tämä Ronda vs. Cyborg matsi olis ainakin mulle se minka vois ihan mieluusti katella UFC illan pääotteluna, mutta toi Ronda vs. Carmouche matsi ei todellakaan kiinnosta niin paljon.

Cyborg antais muuten selkään ihan mennen tullen. Ronda vois ite otella 145-paunasissa, kun judo-urankin menestysvuodet oli 70-kiloisena. Ei vaan taida "any weight, any time"-puheistaan huolimatta uskaltaa kohdata brasilialaista, kun tietää itsekin, että kyyti olisi todennäköisesti kovin kylmää. Kaiken lisäksi Dana on nyt ihastunut Rondaan, kun tietää naisen markkinapotentiaalin. Turpasauna Santosilta ei tekisi kovin hyvää Rouseyn markkinoinnille.

Tuossa Cyborgin houkuttelussa 135-paunaisiin on pari isoa syytä.

1. UFC:ssa ei ole eikä varmaan tule lähiaikoina 145 paunan painoluokkaa ja matsissa halutaan olevan vyö panoksena.
2. Cyborg pääsee 135-paunaisiin, kun lopettaa aineiden käytön millä pitää yllä tuota lihasmäärää.

20090814052523_01cyborg.JPG

Tuossa Cyborgin houkuttelussa 135-paunaisiin on pari isoa syytä.

1. UFC:ssa ei ole eikä varmaan tule lähiaikoina 145 paunan painoluokkaa ja matsissa halutaan olevan vyö panoksena.
2. Cyborg pääsee 135-paunaisiin, kun lopettaa aineiden käytön millä pitää yllä tuota lihasmäärää.

+Ronda 70 kiloisena ei ole missään timmissä kunnossa, ennemminkin omasi Roy Nelsonin kaltaisen vartalon.

+Ronda 70 kiloisena ei ole missään timmissä kunnossa, ennemminkin omasi Roy Nelsonin kaltaisen vartalon.

Totta, offseasonilla kun Rousey painaa +70 kiloa niin muistuttaa vartaloltaan aivan Roy Nelsonia.
Siis huhhuh mikä pötsi paidan alta pilpottaa tässäkin kuvassa:

ronda-rousey-2012-espy-awards-02.jpg

Varmaan ihan kiva flikka, kun pitää suunsa kiinni. Rouseyn trash talk Cyborgille oli surkuhupaisaa luettavaa. Mikä idea alkaa huutelemaan 145-paunaiselle, kun ei itse suostu edes catch weightiin? Muutenkin tommosta chaelmaisuutta noissa jutuissa.

Siinä mielessä olisi kiva nähdä Carmouchen voittavan, että näkisi miten UFC reagoisi. Dana kun on suoraan sanonut, että naisten divarissa on kyse pelkästään Rouseysta.

Huvittavan asiapitoisella linjalla alkanut tämä ketju. Mutta ehkä se vain kertoo jotain oleellista siitä mikä naisten mma:ssa kiinnostaa.

Totta, offseasonilla kun Rousey painaa +70 kiloa niin muistuttaa vartaloltaan aivan Roy Nelsonia.
Siis huhhuh mikä pötsi paidan alta pilpottaa tässäkin kuvassa:

ronda-rousey-2012-espy-awards-02.jpg

Onks toi Roy Nelson? Pienessä tällingissä ja parta ajettuna en tunnistanut. Toki keissi paljastaa jos olisi osannut kiinnittää siihen huomiota.

Back
Ylös Bottom