Ronda Rousey

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, on se väärin kun on tiimillinen huippuottelijoita, jotka eivät nöyristele kenellekään.

Olin itse tosi vaikuttunut siitä kuinka iloisia jätkät oli TJ:n voitosta, vaikka toi varmaan meinaa sitä ettei esim. Urijah haasta tittelistä niin kauan kuin mestaruus on Dillashawilla.

Onko Rondalla muuten leuka vankistunu MMA uralla ku vertaa judoaikoihin? Muutenkaan ei näytä enää hiirulaiselta vaan oikealta grumpykatilta.

ronda_rousey0.480x800.jpg

RondaRousey12_2490158b.jpg

ROUSEY.jpg

method=get&s=ronda-rousey-09-24-12-12-58-44-600.jpg

Ronda-Rousey-and-Chuck-Liddell-478x270.jpg

83c3ef59d420d317fb34a6fb86857b76_crop_north.jpg

Bcn2on4IUAAwO7U.png:large

Kyllä Ronda on vain kaunistunut vuosien varrella. Se on hyvä, että kaikki täällä kuolaavat mieshojen ja ties keiden perään, niin Ronda jää yksinomaan minulle. :pano:

Noo, onneksi kukaan ei edes kato Skeletoriin päin niin ei tarvitse edes stressata, että joku veisi sen minulta. :haart:

Noo, onneksi kukaan ei edes kato Skeletoriin päin niin ei tarvitse edes stressata, että joku veisi sen minulta. :haart:

Eihän Skeletor edes ole sinun vaan minun emäntä. Minä olin ensimmäinen pakkiksen nettininjoista, joka kehui sitä, antoi sille lempinimen Skeletor ja ilmoitti halusta jyystää sitä. Mut saat lainata sitä välillä.

Onko Rondalla muuten leuka vankistunu MMA uralla ku vertaa judoaikoihin? Muutenkaan ei näytä enää hiirulaiselta vaan oikealta grumpykatilta.

ronda_rousey0.480x800.jpg

RondaRousey12_2490158b.jpg

ROUSEY.jpg

method=get&s=ronda-rousey-09-24-12-12-58-44-600.jpg

Ronda-Rousey-and-Chuck-Liddell-478x270.jpg

83c3ef59d420d317fb34a6fb86857b76_crop_north.jpg

Bcn2on4IUAAwO7U.png:large

Kannattaisko verrata vaikka niitä judokuvia missä ei oo meikkiä niihin mma kuviin missä ei oo meikkiä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaisko verrata vaikka niitä judokuvia missä ei oo meikkiä niihin mma kuviin missä ei oo meikkiä?

Tuon lisäksi täytyy muistaa, että Rousey otteli judossa sarjassa -70 kiloa ja on sen jälkeen tiputtanut painoa huomattavasti. Sekin korostaa leukaa, kun kasvoja pehmentävä rasva on vähentynyt.

pari faktaa Rouseysta.

1. MMA:n paras pysty
2. Voittaa Floyd Mayweather Jr:n
3. Voittaa Cain Velasquezin
4. Maailman paras naisräplääjä, voittaa kaikki, jokaisessa painoluokassa, räteillä tai ilman.

Lisää tulossa varmasti, ja saattoi jokunen jäädä poiskin.

On se Ronda kova, täytyy nostaa hattua Mieshalle ja kumppaneille, kun uskaltavat otella tuollaista ylivertaista, yliluonnollista ottelijaa vastaan, joka voittaa Cainin, Floydin ja vieläpä outräpläis tämän testosonnin, Gabrielle Garcian, joka on vaatimattomasti vain 8 kertainen BJJ mestari ja 2 kertainen ADCC mestari. Eihän nuo tollaset meriitit mitään vaikuta Rondaa vastaan.

Gabrielle Garcia ladies and gentlemen. Ja taitaa tuo narun näköne kaveri tuossa vieressä olla Wand, pikkumies kuuluu 205 paunasten divariin.
tuf_brasil_3_gabi_garcia-590x333.jpg

Meinasitko, että näillä pakkiksen MMA-spämmääjilla on ollut niin läheistä kontaktia naisten kanssa, että ne tietäis miten paljon naisten ulkonäkö muuttuu meikin kanssa?

pari faktaa Rouseysta.

1. MMA:n paras pysty
2. Voittaa Floyd Mayweather Jr:n
3. Voittaa Cain Velasquezin
4. Maailman paras naisräplääjä, voittaa kaikki, jokaisessa painoluokassa, räteillä tai ilman.
Voisi jatkaa:

5. Tyrmää treeneissä WBC-mestareita vartaloiskuilla.
6. Hakkaa kolme pahoinpitelijämiestä samaan aikaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom