Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hannibal
.
.
Roinaforum - Ruined my life
.
.
Originally posted by Tomi77
Mitäköhän sinä Hannibal nyt tällä kertaa ajat takaa?
Hannibal.. No ehkä vähän tulkitsin sen loukkauksena koko forumin tarkoitusta kohtaan. Kuitenkin palstan tarkoitus on päinvastainen, kuin mikään "ruined my life" -meininki.
Kuinka olisi "Juicing without knowledge ruined my life?"
Mä en ymmärrä sun näkökantaa, etkä itsekään voi väittää tuon kommentin olevan provo-vapaa. Taitaa olla juttu vähän niin, että tämä forum EI kehoita ketään roinaamaan, mutta neuvoo niitä, jotka päättävät roinata, tekemään sen "niin turvallisesti, kuin se nyt yleensä on mahdollista."
No ihan miten vaan. Mä olen kuitenkin kuullut huhuja siitä, että muutamat palstalaiset olisivat hyötyneetkin tästä forumista jotain. Oh, well.
Originally posted by Mtmm
Siis ihan oikeasti, onko sun Hannibal ihan välttämättä joka vitun vaiheessa yritettävä aiheuttaa jotain pahennusta? Alappas katselemaan mitä kirjoitat ettei tartte sitä sun puolesta tehdä.
Originally posted by Hannibal
Otas nyt, Tomi, taas se sivistyssanakirja käteen ja katso kohdasta "itseironia"...
Jos joku tuollaisesta provosoituu niin voivoi. Väitätkös, ettei tuon äänestettävien vaihtoehtojen listan vaihtoehdoista yhdessäkään ole edes hivenen itseironista sävyä...?
Ottamatta tarkemmin kantaa palstan ns. tarkoitukseen ja ns. meininkiin, on tuo "roinaamista niin turvallisesti, kuin se nyt yleensä on mahdollista." kyllä niin vekkulisti ja ympäripyöreästi sanottu, että ainakin minulla vähäsen suupielet kohoavat. Oikeastaanhan se sopii kuin nyrkki silmään.
Roinaforum - Roinaamista niin turvallisesti kuin se nyt yleensä on mahdollista
* Hannibal. Tuossa on äänestettävänä useita itseironisia vaihtoehtoja. Mun mielestä tuo "ruined my life" kuitenkin ylittää tuon itseironisen ehdotuksen ja suoran vittuilun hiuksenhienon rajan.
Olet varmasti täysin oikeassa, käsityksemme itseironiasta eivät kohdanneet ja siksi se herne nenääsi juuttui. Ota se pois.
* Hannibal. Roinalla voi saada sivuvaikutuksia, eikä sitä koskaan voisi hyvällä omallatunnolla kutsua sanalla "turvallinen". Jos luulet, että minä tai muut ei tiedetä tuota asiaa, niin olet väärässä.
No herranjestas. Tottakai sinä tiedät sen ja minä tiedän, että sinä tiedät sen. Minua nyt vain hieman hymyilyttää tuollainen ympäripyöreä "roinaamista niin turvallisesti kuin se nyt yleensä on mahdollista" lause, koska jokainen määrittelee oman riskinsietokykynsä yms. itse.
Roinaforum - DNP:llä 10 kiloa rasvaa pois kahdessa viikossa niin turvallisesti kuin se yleensä on mahdollista
Roinaforum - 19-vuotiaalle kuntosalialoittelijalle Clenbuterol-rasvanpolttokuuri niin turvallisesti kuin se yleensä on mahdollista
[/U]" [/B]
.
.
Sä oot ilmeisen fiksu kaveri ja sanan säilä on hallussa, käytä sitä hieman fiksummin niin tullaan toimeen paremmin jatkossa.
Originally posted by juhata
"menee liikaa juhatan ja sun kyttäämiseen, niin annetaan demokratian puhua. Laitetaan galluppi siitä pitäisikö teidät heittää virtuaalisesti niskaperseotteella vittuun palstalta. "
..mitä mää nyt olen tehnyt taas !!??
Mä rekisteröidyin 24.4.2002 ja olen lentämässä ulos 29.4.2002 !
.. no ei ollut pitkä visiitti !
"Olet varmasti täysin oikeassa, käsityksemme itseironiasta eivät kohdanneet ja siksi se herne nenääsi juuttui. Ota se pois."
Kai ne herneet sinne nenään menee kun sulla on niitä mukana pussillinen jokaisella forum vierailulla. Niitä sitten yrität kaikin keinoin tunkea ylläpidon sieraimiin. Toki ne sinne juuttuu vaikka poskionteloon asti kun aikansa tunkee.
Voisitko nyt kertoa mikä oli sun tarkoitus kun laitoit nuo viimeisimmät ehdotukset slogan kisaan? Topic oli jo suljettu ja äänestysvaiheessa, oliko tarkoituksesi vain nälviä ja piikitellä? Tästä keskusteltiin ja päädyttiin siihen tulokseen että sun bannaaminen olisi raukkamaista, sitä ei tehdä ja saat jatkossakin täällä keskustella, mutta mä varoitan sua nyt viimeisen kerran. Jos toi selkeä piikittely ja mukamas tahaton vittuilu ei lopu, niin sulta lähtee mahdollisuus kirjoittaa. Viedään sulta se sun ainoa vaalimasi ase, rääväsuu pois. Ylläpidon ärsytyskynnys on suht kova, me ei ihan helpolla evätä pääsyä forumille, mutta jos meidän energiaamme menee liikaa juhatan ja sun kyttäämiseen, niin annetaan demokratian puhua. Laitetaan galluppi siitä pitäisikö teidät heittää virtuaalisesti niskaperseotteella vittuun palstalta.
Sä oot ilmeisen fiksu kaveri ja sanan säilä on hallussa, käytä sitä hieman fiksummin niin tullaan toimeen paremmin jatkossa.