rohkea rokan syö!(tai ääliö)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AAhhaahaiiiii, oon kyllä nähny tuon joskus aikaisemminkin. 200000:n voltin stungunilla palleille... ei järki paljon päätä pakota.

Onks kukaan tutkinut miten tuo vaikuttaa mieshormoonin tuotantoon?

Jos kerta päivässä kyseistä metodia antaisi 100% lisäyksen testosteroni tuotantoon, niin kuinka moni täällä alkaisi kyseistä hoitoa ottamaan?:D

Mä olen niin pässi, et varmaan kokeilisin siinä tapauksessa..:D :D

Heheheheeee, oikein täällä asti vihlaisi kun lopussa näkyi kun kaksi salamaa iski tuttavallisesti 1/palli. :lol2: Idiootit...

Eihän nuo olleet vaan amerikkalaisia, eihän :eek:

Ja kun ajatellaan että tuolla kansalla on ydinaseita maapallon tuhoamiseksi moneksi kertaa :whip:

Eikös samaa konstia käytetä sonnien taltuttamiseen, eli sähköä palleille? Näin joskun jonkun eläinaktivistin dokumentin tämän asian tiimoilta...Ei ole sonnien elämä helppoa...

Originally posted by hkaroliina
Ja nyt kaikilla miespuolisilla pakkislaisilla heräsi suunnaton kokeilunhalu :D

Juu oli pakko heti kokeilla. Kusin avoimeen jatkopistorasiaan, ei se paljon sattunut. Lähinnä kutitti...:rolleyes:

Originally posted by hkaroliina
Eikös samaa konstia käytetä sonnien taltuttamiseen, eli sähköä palleille? Näin joskun jonkun eläinaktivistin dokumentin tämän asian tiimoilta...Ei ole sonnien elämä helppoa...

Ei siinä ole oikein muuta keinoa taltuttaa niitä. Yhdellä tutulla syttyi navetta palamaan ja hän yritti ajaa nautakarjaansa ulos navetasta, mutta sonni jäi jostain syystä seisomaan oviaukkoon niin, ettei muu nautakarja päässyt ulos. Isäntä yritti saada sonnia liikkeelle, mutta eihän se hievahtanutkaan. Tyyppi potkaisi sitten sonnia munille niin kovaa kuin jaksoi. Sonni oli lähtenyt kuulemma sellaisellla vauhdilla ettei ole ennen nähty.
Ja kavereiden metsästysseurassa onnistuttiin ampumaan hirveä kasseille... Hirvi oli juossut muutaman sata metriä ja lyyhistynyt maahan kauhean mylvinnän saattelemana.

Re: Re: rohkea rokan syö!(tai ääliö)

Originally posted by maximillian
Kusetusta, huonoa kuvamanipulaatiota.

Huono manipulaatiota ja editointia tuo pätkä kyllä voi olla, mutta kusetusta? Perustelu?

Mun silmään tuo ainakin meni todesta.

Originally posted by Ankka
Kumpikohan käy kipeämpää:
a) Tuo linkin temppu.
b) Paimenpoikaan/sähköaitaan pissaaminen.

Kaveri :david: on kokeillut b:tä. EI ole sama reaktio kuin Nokian Renkaiden mainoksessa, ei tunnu miltään...

Siitä vaan kaikki kokeilemaan :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom