roheiinit yms..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wessel
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
minkälaisia lisäravinteita kamppailulajien harrastajat yleensä vetää.. aattelin että palautus ja voimien lisäys olis tärkeää ja kyllähän niveletki joutuu aika lujille??

Syö vain hiilihydraatteja ..

No ei edes paskanmarjat
Mä syön 2kertaa viikossa Hera 85:sta
ei pahaa maidon kanssa illalla Puntin jälkeen vielä hiukkanen määrä Kaakao
jauhetta sekaan. :kippis1:

Ajattelin Tulevaisuudessa ostaa Formula 2000:sta eikös siinä
oo vitamiinit myös?? :thumbs:

aattelisin kans et glutamiini ja vitamiinit ois tärkeitä.. mikähän oon näiden kaikkien boostereiden todellidet tehot?? ainaki niillä luvataan aika kovat voimat *hah*---- tai en tiiä

Vitamiinit on saatanan tärkeitä silloin kun mulla on alhaset vitamiini tasot.

Olen koko ajan nälkäinen painoni kasvaa ei huvita treenata , tulen
helposti sairaaksi immuuni huononee , ym....

Joten otan pari kertaa viikossa Poretabletin joka sisältää vitamiinit sekä
kivennäisaineet.

Proteiinit, massanlisääjät, glutamiini, kreatiini, vitamiinit. HMB:tä myös kokeiltu puntissa, mutta teho tais olla vain mielen asia. Maltoa käytin kun nyrkkeilin, siis ennen treenejä.

Ite tyydytän pävittäisen energiantarpeen seuraavilla lähteillä.
Ei mitään ihmeellistä ihan simppeli rakenne ilman hifistelyä.

40% Hiilarit
30% Proteiinit
30% Rasva
Lisänä aamulla multitabas ja kalaöljykapselit.
+ treenin jälkeen palautusjuoma.

Tuolla ainakin itse olen jaksanut jumpata ihan mukavasti.
Tosin mielestäni yhtä oleellinen tekijä ruuan koostumuksen lisäksi on ruokailujen jakaminen tasasesti pitkin päivää ja niiden säännöllisyys.

Alla esimerkki normaalista päivästä
Aamupala, 66h, 36p, 18r + kalaöljy ja multitabs
Välipala, 33h, 18p, 9r
Päivällinen 66h, 36p, 18r
Välipala, 33h, 18p, 9r
Illallinen, 66h, 36p, 18r
(palautusjuoma, jos on treeni-ilta, 44h, 24p, 9r)
Iltapala, 44h, 24p, 12r
Kokonaisuudessaan ilman plautusjuomaa tuosta tulee vajaa 2700 kaloria.

Esimerkki ei luonnollisestikkaan ollut esimerkki absoluuttisesta totuudesta, koska minulta semmoista ei löydy kaivamallakaan. Esimerkkin mukainen ruokavalio on toiminut allekirjoittaneella ihan mukavasti.

Ja linkkivinkkinä lopuksi jokaisen itseään arvostavan liikunnanharrastajan auttavakäsi
http://www.ktl.fi/fineli/

miten te pysytte saman painosena vuosi vuodesta.. kattoo vaan teidän lisäravinne tarpeita niin olettais että siirrytte jo vuoden jälkeen jostain kääpiösarjasta superraskaaseen sarjaan... ymmärrän kyl jos syö proteiinia palutukseen ja vitamiineja, kreatiiniä ja glutaa ympäri vuoden ja vaikka ny joskus hiilareita ennen treeniä mutta eikö massanlisääjät oo kummiski aika lailla miinusta.. :kuola:

Wessel sanoi:
miten te pysytte saman painosena vuosi vuodesta.. kattoo vaan teidän lisäravinne tarpeita niin olettais että siirrytte jo vuoden jälkeen jostain kääpiösarjasta superraskaaseen sarjaan... ymmärrän kyl jos syö proteiinia palutukseen ja vitamiineja, kreatiiniä ja glutaa ympäri vuoden ja vaikka ny joskus hiilareita ennen treeniä mutta eikö massanlisääjät oo kummiski aika lailla miinusta.. :kuola:

Itselläni on paino vain tippunut kun on kiinnittänyt huomiota ruokavalioon.
Ikuinen ongelma tuntuu itselleni olemaan liika hiilareiden syönti, kun niitä nyt tuntuu paikotellen saavan jopa hengitysilmasta :)

Itse tavoittelen ruokavaliolla vain sitä että jaksaa treenata 110% lasissa ja
ettei paino nouse kun kerta kumminkin harrastaa urheilua jossa on painoluokat.
Ei lisäravinteilla ja ruokavaliolla aina tarvitse tavoitella isoja lihaksia ja paljon massaa, vaan on olemassa muitakin tavotteita. Tosin ei ruokavaliooni mitään massanlisääjiä kuulukkaan, ainakaan toistaiseksi vaan se on ihan peruskamaa...

Matsku sanoi:
Vitamiinit on saatanan tärkeitä silloin kun mulla on alhaset vitamiini tasot.

Olen koko ajan nälkäinen painoni kasvaa ei huvita treenata , tulen
helposti sairaaksi immuuni huononee , ym....

Joten otan pari kertaa viikossa Poretabletin joka sisältää vitamiinit sekä
kivennäisaineet.
Yleensäkin poretablettien vitamiini ja kivennäisaine määrät ovat syvältä, Eli vaikka ottaisit poretabletin päivittäin ei sinun vitamiini ja kivennäisaine tarpeesi olisi tyydytetty :arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wessel sanoi:
no satun olemaan bodari myöskin. ja kulutus on kovaa ja mulla toi raskassarja oli silloin.

Mä olen 31v harrastelijalenkkeilijä ja kuntobodaaja. Noin viisi-kuusi treeniä viikossa. Pari kolme kovaa ja pitkää lenkkiä ja noin kolme kertaa viikossa on tullut useamman vuoden käytyä salilla. Vetelen vähän fiiliksen mukaan, yleensä jako on lähinnä työntävät ja vetävät liikkeet erikseen. Energiaa kuluu viikon aikana paljon. Joku paikka on melkein aina pikkasen kipeenä. Käytän tasan kahta lisäravinnetta: Maltoa ja Hera (eli whey) proteiinia. Käytän näitä lähinnä LISÄravinteina, koska aina ei ehdi syödä. Jos lihakset on paskana, niin tulee sekoiteltua pelkkää proteiinia maitoon siinä teeveen ääressä. Jos lounaat on ollut huonot, niin maltoa ennen treenejä. Yksi on kuitenkin vakio: lenkin ja puntin jälkeen aina palautusjuoma: yksi mitta protskua ja kaksi mittaa maltoa. Paino on ehkä kilon tai kaksi enemmän (eli huimat 63) kuin kolmetoista vuotta sitten. Oma paino nousee penkiltä noin 18 kertaa. Ykköset ei kiinnosta, massan saaminen ei kiinnosta. Ehkä enemmän tällainen fitnessfysiikka. Rasvat on alhaalla, kunto on kova, jänteet erottuu ja tytöt tykkää. Kaikki sportti aina kelloon katsomatta tai pahemmin sarjoja laskematta. Aina kuitenkin tosissaan - vähän pitää urheilun sattua, että se olisi kivaa.

Minä syön lisäravinteita, ettei tarvi koko ajan olla syömässä. En hirveästi tykkää syömisestä. Nälkä tulee kellon tarkasti seitsemän tunnin kierrolla, ja se on vähän turhan harvoin, jos on kovia treenejä alla ja edessä. Eli mä koen saavani selkeätä hyötyä ihan rivikuntoilijana noista jauhoista. Kyllä sen saman saisi kotiruuastakin, mutta ei huvita ostaa ruokaa/tehdä ruokaa/syödä ruokaa useammin kuin kolme kertaa päivässä.

vitamiinien käyttö on vissiin tärkeää, ja siksi kysyisin että mikä moni vitamiini valmiste (hyvä/halpa) olette todenneet toimivaksi. ja älkää vaan ehdottako mitää multi tabsia tai beroccaa..

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom