Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wessel sanoi:miten te pysytte saman painosena vuosi vuodesta.. kattoo vaan teidän lisäravinne tarpeita niin olettais että siirrytte jo vuoden jälkeen jostain kääpiösarjasta superraskaaseen sarjaan... ymmärrän kyl jos syö proteiinia palutukseen ja vitamiineja, kreatiiniä ja glutaa ympäri vuoden ja vaikka ny joskus hiilareita ennen treeniä mutta eikö massanlisääjät oo kummiski aika lailla miinusta..
Yleensäkin poretablettien vitamiini ja kivennäisaine määrät ovat syvältä, Eli vaikka ottaisit poretabletin päivittäin ei sinun vitamiini ja kivennäisaine tarpeesi olisi tyydytetty :arvi:Matsku sanoi:Vitamiinit on saatanan tärkeitä silloin kun mulla on alhaset vitamiini tasot.
Olen koko ajan nälkäinen painoni kasvaa ei huvita treenata , tulen
helposti sairaaksi immuuni huononee , ym....
Joten otan pari kertaa viikossa Poretabletin joka sisältää vitamiinit sekä
kivennäisaineet.
no satun olemaan bodari myöskin. ja kulutus on kovaa ja mulla toi raskassarja oli silloin.Wessel sanoi:miten te pysytte saman painosena vuosi vuodesta.. kattoo vaan teidän lisäravinne tarpeita niin olettais että siirrytte jo vuoden jälkeen jostain kääpiösarjasta superraskaaseen sarjaan... ymmärrän kyl jos syö proteiinia palutukseen ja vitamiineja, kreatiiniä ja glutaa ympäri vuoden ja vaikka ny joskus hiilareita ennen treeniä mutta eikö massanlisääjät oo kummiski aika lailla miinusta..
Wessel sanoi:ja älkää vaan ehdottako mitää multi tabsia tai beroccaa..