BB PRO Roelly Winklaar

Greg tais painaa parhaimmillaan 180-190 kg ja oli yli 190cm pitkä. Eli aivan järkyttävän kokoinen.

Eiks Greg käynyt Suomessakin kääntymässä 90 luvun puolessavälissä? Greg oli Muscletechin mainospoika. Itsekin tilannut Muscletechin lisäravinteita Ameriikasta aikana ennen interwebiä. Jostain bodauslehdestä bongasin mainoksen ja pakkohan se oli kokeilla kun Gregkin oli kasvanut noin isoksi. Tulliinhan ne jäi muistaakseni. 99 olin Englannissa ja sitä iloa kun huomasin, että samoja lisäravinteita sai kaupasta. Noo joo, en kasvanut Gregin kokoiseksi. :LOL: Oi niitä aikoja...

Eiks Greg käynyt Suomessakin kääntymässä 90 luvun puolessavälissä? Greg oli Muscletechin mainospoika. Itsekin tilannut Muscletechin lisäravinteita Ameriikasta aikana ennen interwebiä. Jostain bodauslehdestä bongasin mainoksen ja pakkohan se oli kokeilla kun Gregkin oli kasvanut noin isoksi. Tulliinhan ne jäi muistaakseni. 99 olin Englannissa ja sitä iloa kun huomasin, että samoja lisäravinteita sai kaupasta. Noo joo, en kasvanut Gregin kokoiseksi. :LOL: Oi niitä aikoja...

View: https://www.youtube.com/watch?v=0sOTuTH088s

Ei kristus. Ei taida olla sisuskalut ihan hyvässä mallissa röllillä.

Aika jäätävä toi Kovacsin hanska.

Sieppaa.webp

Taitaa diureetit vähä vetää palikoita kramppiin

Toi alavatsan/alapalikoiden kramppaaminen on vittumaista ja tekee todella kipeetä. Mulla tulee hyvin usein tollainen kramppi kun teen vatsarutistuksia.

Toi alavatsan/alapalikoiden kramppaaminen on vittumaista ja tekee todella kipeetä. Mulla tulee hyvin usein tollainen kramppi kun teen vatsarutistuksia.

Itse en pysty edes treenaamaan kovaa vatsoja, kun kramppaa niin helposti. Tuntuu kuin joku työntäisi ison haarukan mahaan jä kääntäisi. Nykyään enimmäkseen erilaisia staattisia ja dynaamisia lankutuksia ja silloin tällöin imuttamassa LPG-imurilla.

Mulla sama ongelma, pystyy 1-2 sarjaa tekee ja sen jälkee ei meinaa ees lähteä pois vaikka taivuttaa selkää taaksepäin. Jalat nostoja ja lankku ainut mitä pystyy tekee.

Mulla sama ongelma, pystyy 1-2 sarjaa tekee ja sen jälkee ei meinaa ees lähteä pois vaikka taivuttaa selkää taaksepäin. Jalat nostoja ja lankku ainut mitä pystyy tekee.
Kannattaa koittaa ottaa teelusikallinen ruokasuolaa ja lasi vettä ennen kyseistä harjoitetta, itsellä ainakin auttaa kyseiseen vaivaan.

Ei ihan pienestä (esim yht. 100 toistoa kiertoharjoittelua) kramppaa mutta sitten kun kramppi tulee niin pudottaa jätkän mattoon ja ollaan hetki kippurassa. Siihen yleensä loppuu tekeminen koska uusii helposti.

Mistähän tuo vatsojen kramppaaminen yleensä johtuu? Itsellä kans rutistuksissa välillä vetäsee kramppiin ja pakko jättää sarja kesken ja venyttää.

Mistähän tuo vatsojen kramppaaminen yleensä johtuu? Itsellä kans rutistuksissa välillä vetäsee kramppiin ja pakko jättää sarja kesken ja venyttää.
Yleensä kramppaamiset johtuu kuivuudesta. Sen lisäksi esim liian vähän suolaa ja magneesiumia elimistössä. Mut tuota vatsan kramppaamista en kyl osaa selittää. Sitä kun tulee ihan satunnaisesti milloin vaan.

Back
Ylös Bottom