BB PRO Roelly Winklaar

Vakuumia ei itseasiassa edes suositella tehtävän missään pakollisessa posessa nykypäivänä. Se on niitä 60-70-luvun juttuja. Modernin ajan bodauksessa vatsalihasten näyttäminen on ollut oikea tapa poseerata. Kaipa tää vakuumi on sit joku statement ettei omista pömppistä. Se kun vaan ei käytännössä mene niin. Rölli esim saa tehtyä vakuumin, mutta samanaikaisesti saa mahansa pömpöttämään jos ei pidä kontrollia yllä. Itse pidän vakuumia rumana asiana ja epäesteettisenä.

Vakuumia ei itseasiassa edes suositella tehtävän missään pakollisessa posessa nykypäivänä. Se on niitä 60-70-luvun juttuja. Modernin ajan bodauksessa vatsalihasten näyttäminen on ollut oikea tapa poseerata. Kaipa tää vakuumi on sit joku statement ettei omista pömppistä. Se kun vaan ei käytännössä mene niin. Rölli esim saa tehtyä vakuumin, mutta samanaikaisesti saa mahansa pömpöttämään jos ei pidä kontrollia yllä. Itse pidän vakuumia rumana asiana ja epäesteettisenä.

On vaan huomattavasti helpompaa pömpistää sitä mahaa kun vetää vakuumiin, mutta niinku sanottu makuasioita ja niistä nyt on aina turha kiistellä sen enempiä. Loistava statement tollanen on nykyajan bubble guttien seassa jos ees siihen pystyy.

3E4A7266-CC86-42E5-9997-1826DE659E9F.webp
Itse taasen pidän modernia pro-kehonrakennusta erittäin rumana ja epäesteettisenä friikki-showna.

Ok. Tässä uusin ja modernein mr olympia.

No makuja on monia mutta tama on ensimmainen kerta kun kuulen vacuumin olevan jonkun mielesta ruma. Mielestani huikean nakoinen hyvin tehtyna

main-qimg-b5df6cc0933f3f561d3a66a21c0ccc6f

6f85ed3438b9255460a52262ee1b17b5989e375d_2_365x500.jpg
Toi Zanen kuva on mielestäni yksi hienoimmista kehokuvista ikinä.
En nyt mitenkään ihannoi vacuumia sinänsä, mutta mielestäni on naurettavaa, että ollaan muutaman prosentin rasvoissa ja vatsa pömpöttää jos ei muista/jaksa/pysty vetämään aktiivisesti sisään ja tuolloinkin pysyy hädin tuskin rinnan kanssa samassa linjassa sivulta katsottuna..
Alkuperäinen kehonrakennus sisälsi idean siitä, että lihakset on suuret, mutta vyötärö kapea.

Edit: kyllä siis mun mielestä moni nykyukko on tosi jees, en ole mitenkään absoluuttinen "ennen kaikki oli paremmin" -ihminen. Mutta joillakin se pökkelöys menee vaan omaan silmään överiksi.

Itse taasen pidän modernia pro-kehonrakennusta erittäin rumana ja epäesteettisenä friikki-showna.
Lee Haney -eran jälkeen alkoi massamonsterikausi. Itse olen digannut niin old school bodauksesta (arskat, Zanet), mutta kyllä 90-luvun monsterit, kuten Yates, Tom Prince, Nasser, Ruhl, Gunter, jne, olivat super esteettisiä. Vakuumeja ei enää nähty mutta poseeraus hallittiin ja vatsan kontrolli, ainakin pääosin kaikissa poseissa. Mielestäni erittäin esteettistä ja juuri sitä mitä kehonrakennus itsessään on, yliluonnollista lihasmassaa!! BOOM!

Tässä esim vähemmän tunnettu Tom Prince!

Lee Haney -eran jälkeen alkoi massamonsterikausi. Itse olen digannut niin old school bodauksesta (arskat, Zanet), mutta kyllä 90-luvun monsterit, kuten Yates, Tom Prince, Nasser, Ruhl, Gunter, jne, olivat super esteettisiä. Vakuumeja ei enää nähty mutta poseeraus hallittiin ja vatsan kontrolli, ainakin pääosin kaikissa poseissa. Mielestäni erittäin esteettistä ja juuri sitä mitä kehonrakennus itsessään on, yliluonnollista lihasmassaa!! BOOM!

Levrone oli myös näitä friikkikauden esteettisiä huippuja. Vaparia vuodelta 2002:

Myös minun yksi suosikki ns tuntemattomammista kehonrakentajista. Ikävä kyllä koki saman kohtalon kuin minä, eli munuaiset petti olikohan 2003.

Tämä on sitä oikeaa kehonrakennusta. *itusti massaa ja kireetä lihasta. Markus ja Paul Dillet vertailussa videolla kertoo mitä sen kehonrakennuksen tulisi olla. Ei mitään vakuumeja vaan raakaa häränlihaa yliluonnollisissa mitoissa. Jos tollaisesta ei tykkää, niin voi unohtaa koko sanan kehonrakennus. Toi on sitä mitä itse opin näkemään alan lehdistä nuorena ja josta haaveilin itsekin. Toki tiesin sen jo ihan alkuvaiheessa, etten tuollaisiin massoihin ikinä itse pääsisi, mutta ihannoin silti noita superäijiä ihan täysillä.

Musta tuntuu että Dillet ei vaan ikinä kunnolla harjotellut poseja ja esiintymistä. Jokanen vapari näyttää siltä että on ekaa kertaa lavalla ja pakolliset hakee kokoajan asentoa loksahtamatta.

Musta tuntuu että Dillet ei vaan ikinä kunnolla harjotellut poseja ja esiintymistä. Jokanen vapari näyttää siltä että on ekaa kertaa lavalla ja pakolliset hakee kokoajan asentoa loksahtamatta.
Kyllä! Paistaa kaikesta hänen lavalla ollessa, että ei paljon ole poseja harjoiteltu.
Dilletillä myös takaolkapäät dominoi takaosastoa niin paljon, että varmaan selkäliikkeet mennyt enemmän takaolkapäille kuin selälle.

Ei se varsinaisesti huono ollut, vaan jostain merkillisestä syystä Dillet ei kyennyt sitä jännittämään esim tuplissa tai leveessä edestä.
mun mielesta nakee selvasti etta massaa ei ole nimeksikaan selassa, jos nyt vertaa tossa videossa, liikkuvassa kuvassa esim tuohon ruhlin selkaan niin nayttaa et olis sm-kisaaja pro-kisaajan vieressa

Toi Dilletin rinta on kyllä niin härski, kun ois syönyt ilman ruokalappua ja spagetit rinnuksilla.

ce73e13258f96b6a6a263d4b7873fb8c--bodybuilders-muscle.jpg

Back
Ylös Bottom