Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako yksikään suomalainen? Ei tuu ainakaan nopeesti mieleen yhtäkään jotka siihen pystyisi. Siis bodauksen raskaasta sarjasta.Aika harvassa raskaan sarjan bodarit jotka saa vacuum posen aikaiseksi. Siinä on suomalaisillakin tavoite![]()
Saako yksikään suomalainen? Ei tuu ainakaan nopeesti mieleen yhtäkään jotka siihen pystyisi. Siis bodauksen raskaasta sarjasta.
En kyllä itse ainakaan muista nähneeni Halmolta tuplia vakuumilla.En tiiä sekotanko nyt johonki uneen vai tekeekö muisti ja mieli temput vaan mutta jonkunlainen muistikuva oisi että Antti Halmo ainakin suht lähelle tekee? Tollasta Röllin tyylistä just muistan nähneeni
Taidan sekottaa nyt tähän "klassisempaan" tyyliin tehtävään :DEn kyllä itse ainakaan muista nähneeni Halmolta tuplia vakuumilla.
Eikä saa Röllikään sentään vacuumia.Aika harvassa raskaan sarjan bodarit jotka saa vacuum posen aikaiseksi. Siinä on suomalaisillakin tavoite![]()
Ylipäätään pistää ihmetyttämään tämä "vacuulmin palvonta". Omaan silmään yleisesti helvetin ruma tapa poseerata, jossa en itse näe mitään esteettistä. Ihme hommaa..
Ylipäätään pistää ihmetyttämään tämä "vacuulmin palvonta". Omaan silmään yleisesti helvetin ruma tapa poseerata, jossa en itse näe mitään esteettistä. Ihme hommaa..
Omaan silmään yleisesti helvetin ruma tapa poseerata, jossa en itse näe mitään esteettistä. Ihme hommaa..
Minä en pidä tuota vacuumina. Zanella on ^tuossa vacuumi sekä myös tuolla fysiikkakilpailijallakin.
No makuja on monia mutta tama on ensimmainen kerta kun kuulen vacuumin olevan jonkun mielesta ruma. Mielestani huikean nakoinen hyvin tehtyna.