BB PRO Roelly Winklaar

7 weeks out

26730965_994141930737968_420613977283311877_n.jpg

Yksi kovimmista mousteista tällä aikakaudella. Kun tätä kuvaa katsoo, niin sanoisin, että kenties jopa kovempi kuin Mr Olympian vastaava.
Ja mitä kuntoon tulee, niin hyvin näyttäis aikataulussa olevan (y)

Kunhan vaan saisi sen bubblegut-ongelman jotenkin ratkaistua, mutta mä luulen, ettei siihen oo juuri mahdollisuutta kun pitää olla koko vuoden suht vähissä rasvoissa, melkein kisakireenä, niin jostain syystä, jota en tiedä, tuo maha pömpöttää ellei sitä vetämällä vedetä sisäänpäin. Mikähän syvempi vatsalihas siellä on kehittänyt pituutta, jolloin kiinnityspisteiden ollessa vakiot täytyy mahan alkaa näyttään pömpöltä vaikka rasvaprosentti ois kolme. Itse ilmiön syytähän ei oikeastaan tiedetä kaikki heittää vain erilaisia arvioita, mistä tuo bubblegut johtuu. Mutta saa sen poiskin, ensin vaan täytyy downgreidata kaikki lihansa ja sitten alottaa puhtaalta pöydältä, jolloin liha tulee kyllä nopeeta takas mutta bubblegut ei niinkään, se tulee kun ollaan koko vuosi kohtuu kireenä. Sanokaapa btw joku suomalainen bodari jolla olis bubblegut -Mentulaa vuoden 2011 toronto prossa ei lasketa, miehellä siinä ihan järjetön pömppö-, mut ei näitä suomessa näe näitä pömppöjä.

Insuliini, igf ja kasvuhormoni ovat suurimpia syitä.
Mutta mikä niissä aiheuttaa tuon ilmiön. Näyttää niin ku pitkittäiset syvät vatsalihakset kasvaisivat pituutta ja siten pyöristäisivät tuon vatsan.
Mahtaakohan kukaan tietää tuon pömppömahan syntymekanismia, muutoin kuin yleisellä tasolla?

Mun mielestä tosta pömppömahasta pitäis sakottaa ja paljon, esim. phil heath, jätkällä on älytön pömppömaha ja silti voittaa mr. olympioita putkeen.
Haetaanko nykyään sitten vaan sitä massaa kaikella mahollisella, jonka seurauksena on bubblegut, josta tuomarit ei sitten ilmeisesti välitä, sairasta.

Mr.olympianhan pitäisi edustaa miessukukunnan parhaimmistoa ja voittajalla on vatsa kuin 7. kuulla raskaana, ei hyvä!

En oo trolli, en vaan tiedä mistä bubblegut ilmiö johtuu. Vai kuulutko sinä siihen komppaniaan joka kiistää koko bubblleguttien olemassaolon?
Vaikka et tiedä,mistä Bubblegutti tulee,niin kerrot kuinka se tulee kun ollaan vuosi kohtuu kireänä? Minkä mekanismin kautta kireänä pysytteleminen voisi edesauttaa pallomahan syntyä?! Viskeraalirasvaa siellä kessissä varmaan ainakin on noilla muuten kireilläkin röhömahoilla ja sehän palaa kaikenjärjen mukaan vaan pitkällä dieetillä ja ehkä nuo tietyt lääkkeetkin edesauttaa sitä, että sokeriaineenvaihdunta ym on viturallaan ja sitä rasvaa pakkautuu sinne pakkiin eikä hevillä sieltä sula pois.

Back
Ylös Bottom