BB PRO Roelly Winklaar

Kuvia treeneistä 21.9

normal_1_28729%7E0.jpg

normal_1_281829%7E0.jpg

normal_1_281929%7E0.jpg

normal_1_286929%7E0.jpg

lisää kuvia täältä

varmastihan tuo on yksi tulevan olympian siisteimmistä kunnoista, mutta varmaan vielä näyttää cutlereiden ja greenien vieressä melko pikkupojalta.

Veikkaan että TOP 6:seen ei vielä ole asiaa...Viime kuvistä ja videoista päätellen mies on näyttänyt vähän jotenkin pieneltä, tietysti dietti päällä että kiloja on karissut roimasti. Mutta sellaista Vau efektiä ei ole tullut, mitä esim muutama kuukausi sitten tuli kun mies oli massiivimmisessa kunnossa. Kunto on toki mielettömän kova kuten jaloistakin voi päätellä. Mutta mielenkiintoista nähä miten olympiassa sitten käy...

Veikkaan että TOP 6:seen ei vielä ole asiaa...Viime kuvistä ja videoista päätellen mies on näyttänyt vähän jotenkin pieneltä, tietysti dietti päällä että kiloja on karissut roimasti. Mutta sellaista Vau efektiä ei ole tullut, mitä esim muutama kuukausi sitten tuli kun mies oli massiivimmisessa kunnossa. Kunto on toki mielettömän kova kuten jaloistakin voi päätellä. Mutta mielenkiintoista nähä miten olympiassa sitten käy...

20e veto kii ,että on?=)

Näytti tossa taljassa kick backia tehtäessä että joku vähän pienempi heppu tekis etureisiä koneessa :D sen verran isoa mötikkää on käsi täynnä.

20e veto kii ,että on?=)

Mä nappaan kyllä tämän kiinni. Ei tosiaankaan vielä toivoa top kutoseen. Jos on top kympissä on kisat jo onnistunu Rölliltä.

Edit: Jos ei ole luottoa maksamisen kanssa niin voidaan pistää panokseksi vuoden vipit mitkä tietenkin maksetaan Mikelle??

Veikkaan että TOP 6:seen ei vielä ole asiaa...Viime kuvistä ja videoista päätellen mies on näyttänyt vähän jotenkin pieneltä, tietysti dietti päällä että kiloja on karissut roimasti.
Oletko lainkaan katsonut, minä ajankohtana ennen kilpailua nämä viimeisimmät kuvat ja videot on otettu? Vinkki: kisaa edeltävissä viimeistelyissä kyseinen vaihe on ennen tankkausta.

Juuri näin. Näyttää jäpä tosi tyhjältä noissa viimoisissa kuvissa, niinkuin pitääkin. Tässähän on mitä todennäköisimmin menossa tyhjennystreenit.

Noissa muutamaa viikkoa ennen olleissa guestposekuvissa ja videoissa ei Rölli todellakaan näyttänyt pieneltä. Sen sijaan näyttää kyllä varsin kireältä näissä "tyhjennyskuvissa" joka paikasta, mitä ei kuitenkaan kaikki kisaajat välttämättä ole. Joku aivan terävimmän kärjen takana olevista on kuitenkin todennäköisesti selvästi hiukan löysä, joten Röllillä on mahista jopa sinne top 6 kastiin. Veikkasin sijoja 6-9 Röllille, mikä olis kova saavutus ekassa olympiassa. Ohi menee todennäköisesti ainakin Kaitsu, Cutler, Heath, Dex...

Kyllä saa ihmeitä tapahtua muille jos meinaatte Roellyllä olevan mahiksia top 6 joukkoon. Arnoldissa puoli vuotta sitten seitsemäs ja nyt kovia nimiä Olympiaan, ketä ei nähty Arnoldissa. Top 10 joukkoon mahdollisuudet, mutta siihen jää paukut. Näin sanon minä... Tulevaisuudessa varmasti kova nimi kärkikahinoissa.

New York pro 2010 voittaja kuitenkin Roelly! Päänahkoja Wolf ja Jackson, ellen nyt väärin muista? Uskon itse top6
New York Pro 2010
Open
1 Roelly Winklaar
2 Hidetada Yamagishi
3 Dennis Wolf
4 Toney Freeman
5 Erik Fankhouser
6 Evgeny Mishin
7 Ben Pakulski
8 Johnnie Jackson
9 Marius Dohne
10 Jeff Long (1)
11 Sergey Shelestov
12 Daniele Seccarecci
13 Mike Van Wyck
14 Manuel Romero
15 Cesar Mendible

Tuolla nyt oli pikkasen eri nimet kun mitä on ylihuomenna. Wolf ja Johnnie Jackson ei ole mitään kunnollisia päänahkoja, joiden takia lähtisi top6 paikkaa liputtamaan. Arnoldissa kuitenkin meni sellaisiakin miehiä ohi, joilla on tekemistä päästä top10 joukkoon.

Itse näkisin Roellyn selkeästi sijoilla 6-7. Kehitystä on tapahtunut huimasti ja realistiset, mutta haastavat mahdollisuudet ovat jopa finaaliin asti.

Huvittaa aina tää, kun eka kattoo noita massakauden videoita ja sit kun näkee taas kuvii dietin lopusta niin naamat on kyllä kaventunnu niin helvatisti.

Back
Ylös Bottom