BB PRO Roelly Winklaar

Nyt ku o shortsisarja ni varmaan ne lanseeraa koht jonku sarjan mis ollaa tanktoppi päällä ja siin lajissa Rölli ois kyl ykkönen ;)

MR TankTop Olympia
Mgye64oSuyY.jpg

kireys kohdilleen niin toi jätkä on Mr. O. IMO!
No vielä on matkaa. Ei toi selkä edelleenkään pärjää kärjelle ja jo pelkästään se ratkaisee pelin. Raajathan on ollu riittävällä tasolla jo jonkin aikaa. Kyllä mä ihan mielellään Röllin näkisin kärkikahinoissa mutta en vaan jotenkin jaksa uskoa.

No vielä on matkaa. Ei toi selkä edelleenkään pärjää kärjelle ja jo pelkästään se ratkaisee pelin. Raajathan on ollu riittävällä tasolla jo jonkin aikaa. Kyllä mä ihan mielellään Röllin näkisin kärkikahinoissa mutta en vaan jotenkin jaksa uskoa.

IMO ei ole pitkä matka jos Rölli sais itsensä elämänsä kuntoon. Tähän asti on aina joku palanen puuttunut paketista. Selkä on mennyt valovuoden eteenpäin, selästä se ei ole kiinni vaan kunnosta ja muusta kehon hallinnasta. Tämä siis yhä mun oma mielipide, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.

IMO ei ole pitkä matka jos Rölli sais itsensä elämänsä kuntoon. Tähän asti on aina joku palanen puuttunut paketista. Selkä on mennyt valovuoden eteenpäin, selästä se ei ole kiinni vaan kunnosta ja muusta kehon hallinnasta. Tämä siis yhä mun oma mielipide, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Toki se vaatii sen elämänsä kunnon vähintään. Mutta tuplat takaa esmes on aina ollut se missä otetaan turpaan 6-0 lähes kaikilta kärkiukoilta selän suhteen. Kädet dominoi ihan täysin sitä selkää joka on vaan keskinkertainen. Joo, se on parantunut mutta ei kyllä minusta edelleenkään kilpaile läheskään kovimpia vastaan sillä osastolla. Jos Rölli saisi selkää vielä edelleen kehitettyä ja jos saisi vatsansa kuriin kasvattamatta keskivartaloa enää yhtään ja jos pääsisi kireyden osalta elämänsä kuntoon ja silti täytenä lavalle niin saumoja on vähintään top6 Olympiassa, miksei jopa top3. Lihasmassassa ei kyllä hävitä noille kärkiukoille, lähinnä kunnossa ja keskivaralon hallinnassa ja takaposeissa selän suhteen. Iso jos edelleen ja aika näyttää miten käy. Tää on vaan mun mielipide sen suhteen mitä olen ukolta nähnyt. Ei haittaisi yhtään nähdä Rölliä kärkikahinoissa kyllä vaikkei se nyt mun ykkössuosikki olekkaan.

Ei ole tuore video mutta ei ole Pakkiksella vielä ollut. Kuvia ja videota Röllin loukkaantumisesta ja kuntoutuksesta sekä ensimmäinen jalkatreeni moottoripyöräkolarin jälkeen.

Back
Ylös Bottom