Rocky Balboa - traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
What???:thumbs: Miten olisi www.finnkino.fi

Kiitos linkistä. On vaan nuo finnkinon teatterit liian kaukana täältä Pohjois-Karjalasta, ei millään kannata asiakseen lähteä ajamaan montaa sataa kilometriä. Taitaa jäädä Rockyn katsominen jonnekin hamaan tulevaisuuteen :itku:

Enpä taida sitte jaksaa mennä kattomaan tota elokuviin.. Tulee kuiteski huhtikuus vuokralle. Kaipa sitä sen verran jaksaa odotella. :-)

Kiitos linkistä. On vaan nuo finnkinon teatterit liian kaukana täältä Pohjois-Karjalasta, ei millään kannata asiakseen lähteä ajamaan montaa sataa kilometriä. Taitaa jäädä Rockyn katsominen jonnekin hamaan tulevaisuuteen :itku:

What!!!
Voi hyvä jumala sentään!
Ei sinun tarvitte ajaa P-K:sta satoja kilometrejä:
http://www.savonkinot.fi/etusivu

(tänään ensi-ilta Tapiossa Joensuun Kauppakadulla)

What!!!
Voi hyvä jumala sentään!
Ei sinun tarvitte ajaa P-K:sta satoja kilometrejä:
http://www.savonkinot.fi/etusivu

(tänään ensi-ilta Tapiossa Joensuun Kauppakadulla)

Huomasin kyllä, mutta asunkin lähes Kainuun rajalla. Tulisi vähän turhan kalliiksi elokuvaliput, kun pitäisi Joensuuhun asti ja takaisin bensat maksaa omasta pussista. Kajaaniin olisin voinut lähteäkin leffaa katsomaan. Lyhempi matka ja muutenkin tutumpi kaupunki. Harmi vain, että siellä näytetään jotain Samuli Edelmann-leffaa. Mutta nyt lopetan tämän winetyksen.

Aivan upea leffa! Alku oli vaisua, mutta kun alkoi Rockyn treenaus niin alkoi ainakin meikäläinen valehtelematta täristä innosta ja vapina jatkui nyrkkeilymatsin loppuun asti. En tiedä iskeekö leffa muihin ihan noin, mutta itse olin ihan fiiliksissä leffaa katsoessa ja nyt sen jälkeenkin on treenimotivaatio paaaaljon korkeammalla tasolla kuin ennen leffaan katsomista.

Suosittelen :)!

Kävin katsomassa pätkän ja sitä samaa Rockyahan se oli hyvässä ja pahassa. Reenisessioiden alussa pärähti soimaan tuo theme ja kylmätväreet veti koko kropan läpi :rock:

Kylmiä väreitä ja ei ollut itkutkaan kaukana :) Kyllä tuo alun "lässytys" kuului nimenomaan tuohon elokuvaan. Ei ollut mikään toimintaelokuva. Mahtavasti Rocky jätti jäähyväiset faneilleen...:itku:

Hyvä pätkä ei voi mitään. Ensi-illassa Rocky sai taputukset useaankin otteeseen. Ensin treenin alkaessa, toisen kerran, kun nousi ylös tyrmäyksestä ja lopulta vielä leffan lopuksi. En muista milloin näin olisi käynyt.
Matsissa oli taas suojaaminen kielletty - huomasitteko?
Ainoa parannus olisi ollut Dolph Lundgrenin Cameo rooli tai Training montagen mukaan ottaminen vaikkapa toiseen treenijaksoon.

Kyllä oli hyvä...... Tykkäsin.

Joo kyllä tää ehdottomasti kannatti tehdä, erittäin hyvä katsaus "mitä rocky teki rockyjen jälkeen" ja päätti tarinan hienosti. Kyl mää kans olisin voinu tirauttaa, niin oli fiiliksissä ja kylmiä väreitä aiheutti, en tiedä eläydyinkö liikaa kun olin leffan loputtua ihan hiessä:D
Nyt vaan ramboa venaillessa, päässä pyörii jo visioita...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan noin niinkun keskustelu mielessä on pakko kysyä että olivatko kaikki tiosiaan noinkin hyvissä fiiliksissä kuin ylläolevat^? Eikö kenellekkään muulle tullut sellaista pientä epäilystä jo matsin alussa että miten siinä käy? Ja eikö ketään muuta harmittanut(olin vissiin oikeasti surullinen :rolleyes: ) kun elokuva päättyi niin laimeasti? Jälkikäteen hirveä vitutus päällä että miksi, miksi tuollainen päätös niin mahtavalle sarjalle. Oma arvioni: uonoin Rocky ja vielä siihen kohtaan mihin olisi pitänyt pystyä tekemään paras.

PS: Niin ja myös liialliset määrät "hienouksia" ärsyttivät ainakin minua suuresti ottelun aikana ja treenipätkä oli auttamatta liian lyhyt.

treenipätkä oli auttamatta liian lyhyt.

Tässä oot kyllä ihan oikeassa, olin ihan et wtf kun yhtäkkiä oltiin vegasissa matsiin menossa. Mut mitäs tosta matsista,
en ihan ymmärrä mitä tarkoitat, oisitko halunnut et roki voittaa vai? se nyt olis ollut aika paksua.

ihan hyvä päätös leffa sarjalle, ja matsikin päättyi oikeastaan juuri niinkuin pitikin :)

mutta ainoa mikä jäi hämäämään oli, että miksi ne on vetässy vastustajaksi löysän kukkakepin? Vai onko se niin että nykyään ei ole enää kunnon bodeja näyttelijöitä? Apollo Creedkin olis nauranu sille...

Hieno leffa ja hyvä päätös Rockyn saagalle. Niinkuin leffathreadissa totesin, pieniä viilauksia ois kaivannut, mutta hyvä pätkä!

Leffa oli loistava ja innosti ostaan ton vanhan boksin kotiin. Eilen tuli katottua ykkönen ja se vasta loistava oliki näin kymmenen vuoden jälkeen nähdä uusiksi. Suosittelen kyllä kaikille kilpailuhenkisille:thumbs: .

Ps. Avokkiki oli ihan fiiliksissä :D

i
mutta ainoa mikä jäi hämäämään oli, että miksi ne on vetässy vastustajaksi löysän kukkakepin? Vai onko se niin että nykyään ei ole enää kunnon bodeja näyttelijöitä? Apollo Creedkin olis nauranu sille...
Ehkäpä nyrkkeilijät eivät oikeasti näytä Apollo Creedeiltä :jahas:

Antonio_Tarver
"who is the former undisputed Light heavyweight champion of the world. He was the first man ever to knock out Roy Jones Jr. "

joo tarverhan mäiskii tosiaan oikeesti alle 79.4kg sarjassa (vaikka leffassa onkin raskaansarjan mestari) niin ei siihen nyt hirveetä massaa mahdu.ja taitaapa olla aika pitkäkin vielä

Ehkäpä nyrkkeilijät eivät oikeasti näytä Apollo Creedeiltä :jahas:

Totta, mutta jos mä haluun nähä oikeita nyrkkeilijöitä, niin mä menen silloin kattomaan oikeata matsia. Tää on leffa, niin eikö sen vastustajan pitäis olla sen näkönen että se vois piestä rockyn, eikä sellaselta jonka rocky vasemmalla kädelllä silmät sidottuna pieksee...

Näin elokuvan, kyseessähän oli oikeasti hyvä pätkä!

Vaikka mies oli vanhentunut ja heikentynyt, suuri sydän pelasti jälleen.. itsensä voittaminen on varmaankin elokuvan teema, tämän ottelun Rocky voittaa, jopa mallikkaalla tavalla! :worship:

Suosittelen :4:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom