Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
Ei suinkaan mailman huipulla, lajeissa jossa tarvitaan fyysistä voimaa mitään douping-aineita käytetä:wtf:

Eipä varmaan joo ammattilaissarjoissa joissa ei käytännössä ole minkäänlaista testausta? Tyhmähän siellä on joka ei douppaa, koska se on täysin vapaata touhua. Olympiaurheilussa on asiat kuitenkin vähän eri tavalla, eikä samassa mittakaavassa voi tuota harrastaa.

- - - Updated - - -

Ja millä meinaatte että Helenius sitä lihasta hankkisi? Ei hyvää päivää. Mies treenannut vuosikaudet kuten muutkin ammattinyrkkeilijät, ei kaikilla lihakset kasva vaikka keskittyisi pelkkään punttitreeniin. Ja nyrkkeilyssä ei huipputasolla ole bodaamisen kanssa mitään tekemistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottelutestejä on, mutta harjoituskaudella ei mitään. Eivät kuulu WADA:n alaisuuteen nämä lajit. Eikä kaikissa titteliotteluissakaan tehdä testejä, jos ei erikseen niin sovita. mm. Pacmanin ja Mayweather:n otteluhan kariutui tähän, Floyd olis vaatinut testejä johon Pacman ei suostunut.

Ottelutestejä on, mutta harjoituskaudella ei mitään. Eivät kuulu WADA:n alaisuuteen nämä lajit. Eikä kaikissa titteliotteluissakaan tehdä testejä, jos ei erikseen niin sovita. mm. Pacmanin ja Mayweather:n otteluhan kariutui tähän, Floyd olis vaatinut testejä johon Pacman ei suostunut.
Tarkemmin sanottuna Floyd halusi Olympia-testausta, kun Mannylle olisi normaali testaus riittänyt.

Robben mietteitä matsin kulusta naamakirjasta:

Kiitos tsempeistä! Hyvä fiilis oli nousta kehään, mutta ainahan matsi voisi mennä paremmin. Ne ketkä odotti tyrmäystä, niin en voi kuin sanoa ettei se ole aina yksinkertaista. Ranteen kunnosta ei ole vielä tarkempaa tietoa ja huomenna se kuvataan. Kaikki kommentit puutarhanhoidosta yms. voikin laittaa omaan lokeroonsa. Olisi hirveä paikka kukkasille jos minä yrittäisin viherpeukalon hommia, joten jätetään viattomat kukat rauhaan.

Tiedän pystyväni vielä tyrmäämään ja teitä tyydyttävään lopputulokseen, joten ne jotka pysyvät tukijoukoissa mukana saavat vielä leipää ja sirkushuveja. Kiitos teille!

Ollaan me kyllä ihmeellistä kansaa. MTV3 gallupin vastaajista lähes 80% sitä mieltä ettei Heleniuksen voitto ollut ansaittu. Koko muu maailma toista mieltä...

Mikä muu maailma? Eihän tätä matsia ole kovin laajasti edes noteerattu. Iso-Britannia ei ole muu maailma, vaan toisen ottelijan kotimaa.

Mikä muu maailma? Eihän tätä matsia ole kovin laajasti edes noteerattu. Iso-Britannia ei ole muu maailma, vaan toisen ottelijan kotimaa.

löytyy jenkkien palstoilta juttua.. Saksalaisilta saitelta.. ja taitaa Iso britannia olla helvetin paljon isompi kuin Suomi.. eiks soittele yhtään kelloja se että Sprottin maanmiehet näki Robertin selkeenä voittajana?

löytyy jenkkien palstoilta juttua.. Saksalaisilta saitelta.. ja taitaa Iso britannia olla helvetin paljon isompi kuin Suomi.. eiks soittele yhtään kelloja se että Sprottin maanmiehet näki Robertin selkeenä voittajana?

Sehän oli nimenomaan pointtini. Suomalaiset näkivät, että Sprott voitti ja englantilaiset näkivät Heleniuksen voittaneen. Minusta Sprott oli vakuuttavampi, mutta en minä kyllä mitään iskuja varsinaisesti laskenut. Sekin on vähän niin ja näin, että laskeeko noita Heleniuksen tökkimisiä iskuiksi.

Laita linkkiä noihin ketjuihin niin nähdään mitä niissä puhutaan.

Sehän oli nimenomaan pointtini. Suomalaiset näkivät, että Sprott voitti ja englantilaiset näkivät Heleniuksen voittaneen. Minusta Sprott oli vakuuttavampi, mutta en minä kyllä mitään iskuja varsinaisesti laskenut. Sekin on vähän niin ja näin, että laskeeko noita Heleniuksen tökkimisiä iskuiksi.

Laita linkkiä noihin ketjuihin niin nähdään mitä niissä puhutaan.

laita googleen hakuun Helenius Sprott round by round ni alkaa löytymään..
edit: Mä jaaika moni muukin Suomalainen näki Robben voittajaksi, ja näissä mun tuttavissa on aika monta nyrkkeilijää ja jopa tuomaria

Britit näki toisen maan miestä selkeänä voittajana, suomalaiset toisen maan miestä voittajana. Eli tasoissa ollaan.

Kaikki Robertin matsit näyttää kyllä ihan samalta :D

Kirjotan aiheesta huomenna pidemmän stoorin, mutta Sauerland vetää niin kotiinpäin että alkaa Venkakot ja Italialaiset olemaan näihin verrattuna rehtejä.

Sun "tietoutta" Latifi ei kyllä kaivata, mene nyt nukkuu jo.

Kiitos palautteestasi, uskon silti että mulla on ko. aiheesta enemmän tietoa kun sulla. Korjaa toki jos olen väärässä..?

Oletko muuten ensi ruskiksen skaboille tulossa? Voidaan toki silloin perehtyä asiaan kummalle meillä on asiaan enemmä kontrastia, mitä sanot?

iI7E6Tn24DPVy.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom