Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän mukaan ottelee 3. joulukuuta Hartwall-areenalla, mutta vastustaja ei vielä varmistunut
Juu tufen on oikeassa. Neuvottelut ottelusta ovat yhä kesken. Sauerland haluaisi Dimitrenkon vastustajaksi, mutta nimi kerrotaan vasta lähitulevaisuudessa. Ainoastaan on sovittu, että Helenius ottelee 3.12. Hartwallilla.Jaaha, eli se on Dimi nyt joulukuussa Hartwallilla
Joo.. Oon tässä innolla odotellu että saatas Robertin vastustajaks joku top 5 mies, mutta ei vieläkään. :D No onhan Chisora kuitenkin ihan OK boxaaja, ei Tyson Furylle häviäminen oo mikään häpeä. Ja onhan kaveri voittanu ABAN superraskaansarjan mestaruuden 2005. Mutta jotenki olis mun mieleen matsi Robben ja Furyn välillä. Tätä mieltä Fury on Heleniuksesta:
"He’s slow. Ok, he can punch, but you tell me somebody 6’7″, 260 pounds that can’t. It’s just common sense. I’ve got proof — I’ve sparred Helenius twice over in Germany and smashed him to pieces. I’ve beat Helenius up in sparring on numerous occasions. Robert Helenius to me, is just a big stiff European, yeah?
Siinä muuten mielestäni tökeröin trashtalk mitä olen kuullut. Siis tuonko pitäisi jotenkin nostattaa miehen nyrkkeilykykyjä muiden silmissä?Chisora uhoaa: "Aion rakastella Heleniusta"