Robert Helenius

Veikkaa voittaja

  • Helenius

    Votes: 35 44,9%
  • Joshua

    Votes: 43 55,1%

  • Total voters
    78
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän Fisher vs. Armstrong oteluun sopis mukavasti semmonen Armstrongin vikan vikan erän ylläripaukku. Ihan kiintosa matsi vaikka Fisher onkin taitavampi ja vahvempi. Toisella tuntus olevan sisua taas.
 
oli kyllä kovapäinen tää armstrong, robbe ei olis noita osumia kyllä kestäny..
Totta, Robbe tuppaa nukahtamaan aina kun osuu vähänkään paremmin. Joskus on sanottu että kun kokee ensimmäisen kovan tyrmäystappion niin siitä ei koskaan toivu entiselleen. Duhaupas löi Robben unille 2016 ja se lienee heikentänyt Robertin iskunkestävyyttä peruuttamattomasti.
Tosin ei Joshuakaan mikään teräsleuka enää ole. Ruiz teki Joosualle saman minkä Duhaupas Robbelle. Puntit sikäli tasan.
 
Viimeksi muokattu:
Muistanko väärin mutta ylehän näyttää random lajeja kuten curlingia, tikanheittoa, taitoluistelua jne. Monesti miettinyt kuka näitä katsoo. Lajien suhteen olin nyt ehkä väärässä mutta miksi pitää näyttää marginaalilajeja joissa ei ole edes suomalaisia mukana
Ei nut liity Robbeen millään tavalla, mutta minä katson mainittuja lajeja (aktiivisesti en seuraa urheilua). Jääkendo ei taas kiinnosta pätkän vertaa. Ylen tarkoitus on kai tsrkoitus tuottaa vähän kaikkea kaikille tyylisesti. Ei mainosrahoitteisesti välttämättä olisi kannattavaa.

En kyllä muista curlingia nähneeni kuin olympiaisissa ja tikanheittoa jossain muualta kuin yleltä. Taitoluistelua tulee kyllä ihan mukavasti, todella ihailtavaa kehonhallintaa!

Ylen pitäisi lopettaa kalliiden ulkomaisten sarjojen/elokuvien ostelu ja keskittyä suomalaiseen tuotantoon. Olkoon sitten urheilu, tv-sarjat tai suomalaiset elokuvat. Ruotsin kieltä unohtamatta.
 
Toimiiko teillä pääkortti?

Ei näy vaan tuo Dazn herjaa jotain erroria!


Nyt vietiin 10e, ei näy lähetys tosiaan.

Onko muilla ongelmia saada Dazn striimi päälle?

On. Error code: 11_064_011. Video not able to play. We are experiencing a video issue.

sama täällä. voi vit... :mad:

Voi nyt vee!
laittakaa dazn live combat-stream päälle, sama lähetys ja toimii. Kuva toimii mulla hyvin, ääni pätkii, mutta en oo varma onko vika ihan vaan mulla

E: jaahas tulipa quote vahiihin viesteihin, mutta josko jotain vielä auttais
 
Back
Ylös Bottom