Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulen, että Holyfield on aina ollut kovat lisäravinteet käytössä. Lisäksi hänellä on ainakin toistakymmentä lasta ainakin 7 naisen kanssa ja vissiin jumalattomasti ruokkoja :) Ei taida tulla kehien kiertelystä loppua niin kauan kuin lisenssi uusitaan.

Johtotähteä tyhjentelen ja mietin, että näkyisikö tuo Oulussa jossain paarissa. Perkele. Mahtavaa!
Missä tahansa baarissa jossa on töllö, Yle2selta tulee matsi, etsit vain jonkun urheiluhenkisen baarin, käännät kanavan kakkoselle ja kuittaat ilmaiset oluet hyvästä ideasta.

Liakhovitch ei näyttänyt kovin terävältä harjoituksissa. Luulen, että tyrmäys tulee aiemmin kuin uskotaan. Povetkinin ottelussa voi tulla yllätys. Jos kaveri ei ole kunnossa, niin se häviää.

Liakhovitchin tyyli pyrkiä lähiotteluun voi olla myrkkyä Robelle.
Jos pääsee sisään en tiedä mitä Robbe tekee, en ole nähnyt äijän koskaan joutuvan lähiotteluun, sitooko vain vai miten vastaa ja pärjääkö edes jos Liakhovitch pääsee läpi.
Toivon parasta Robbelle mutta olen joka matsissa pelännyt että joku vetää Robben koukulla kanveesiin ja knockout.

Täälläkin odotellaan matsia, kuin kuuta nousevaa! Veikkaan että robbe tiputtaa Liakhovitchin 5. erässä, vasen koukku, oikee suora ja ten and out.

Liakhovitchin tyyli pyrkiä lähiotteluun voi olla myrkkyä Robelle.
Jos pääsee sisään en tiedä mitä Robbe tekee, en ole nähnyt äijän koskaan joutuvan lähiotteluun, sitooko vain vai miten vastaa ja pärjääkö edes jos Liakhovitch pääsee läpi.
Toivon parasta Robbelle mutta olen joka matsissa pelännyt että joku vetää Robben koukulla kanveesiin ja knockout.

Kyllä Robbe vaihto hyvin koukkuja Peterin kanssa ainakin puolietäisyydeltä. Tosiläheltä se varmaan sitoo aina, sillä tuomarit laittaa varsinkin nykyään helposti poikki (turhan helposti mielestäni). Klassista alakoukko-lähiottelutyyliä näkee nykyään aika harvoin (paitsi Haapojalta :)). Tysonkin otteli lähes aina puolietäisyydeltä.

Vaikea nähdä että Helenius tätä häviäisi. Toivottavasti puntti ei ole vienyt rentoutta nyrkkeilystä. Veikkaisin Robben vievän kuin litran mittaa intuition perusteella.
On kyllä hienoa tämä Robben menestys maailmalla.

tämä ei sitten vissiin tulekaan suorana, koska ainakin näytti siltä, että is:n sivuilla on jo täysi otteleluseurantauutisointi päällä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom